Últimos mensajes

Bienvenido, Invitado
Nombre de Usuario: Contraseña: Recordarme

banner sanchez banner Eigastodox4    banner tombuctubanner storm4x4

• Página:
  • 1

TEMA:

NOMÉS PER SOCIS: REPETICIÓ DEL PROCÉS DE VOTACIÓ DE LES ASSEMBLEES 20 Abr 2017 09:08 #868985

Bon dia companys socis,

Després de la currada que ens hem fotut per tirar endavant amb el nou procés d’assemblees telemàtiques, la maleïda informàtica ens ha donat pel sac.  >:( >:( >:(

La JD aquest matí ha emès un comunicat explicant el motiu per el qual es tindrà que repetir el procés de votació telemàtica. Per la meva part intentaré tornar a ajudar a tothom que necessiti un cop de ma.  ;)

Si us plau llegiu-vos amb calma el comunicat, i si alguna cosa no us queda clara, no dubteu en dir-m’ho.

www.clublandrovertt.org/index....268.0

Vinga nois, que ara ja sabem com funciona això i en un moment ho tindrem fet!!!  ;D

Salutacions,

Carles (GASSMAN)
  • GASSMAN
  • Avatar de GASSMAN Autor del tema
  • Fuera de línea
  • Dr. LandRovero
  • Dr. LandRovero
    Delegado de Comunidad
  • Gracias recibidas: 132

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

NOMÉS PER SOCIS: REPETICIÓ DEL PROCÉS DE VOTACIÓ DE LES ASSEMBLEES 20 Abr 2017 09:26 #868991

Oidooooo jqjajjajajaj se de que hablais, puta informatica jajajajajajajja, entendido pero habra un dia en concreto para volver a votar durante 24h, o el sistema ya esta habierto

Enviat des del meu HM 1S usant Tapatalk

NOMÉS PER SOCIS: REPETICIÓ DEL PROCÉS DE VOTACIÓ DE LES ASSEMBLEES 20 Abr 2017 09:56 #869001

Oidooooo jqjajjajajaj se de que hablais, P informatica jajajajajajajja, entendido pero habra un dia en concreto para volver a votar durante 24h, o el sistema ya esta habierto

A veure, como dijo Jack el Destripador, Vayamos por partes...  8)

- Si ja estaves en el post "CENSO" (Nick i núm. de soci) i ja et vas donar d'alta en el sistema de votacions on-line, només caldrà que tornis a votar el diumenge 23.

- Si algú es va despistar i no es va inscriure en el post "CENSO" (Nick i núm. de soci) ho podrà fer el dissabte 22.

- Si algú no es va donar d'alta en el sistema de votacions on-line, ho podrà fer el dissabte 22.
  • GASSMAN
  • Fuera de línea
  • Dr. LandRovero
  • Dr. LandRovero
    Delegado de Comunidad

NOMÉS PER SOCIS: REPETICIÓ DEL PROCÉS DE VOTACIÓ DE LES ASSEMBLEES 20 Abr 2017 10:00 #869002

Oidooooo jqjajjajajaj se de que hablais, P informatica jajajajajajajja, entendido pero habra un dia en concreto para volver a votar durante 24h, o el sistema ya esta habierto

A veure, como dijo Jack el Destripador, Vayamos por partes...  8)

- Si ja estaves en el post "CENSO" (Nick i núm. de soci) i ja et vas donar d'alta en el sistema de votacions on-line, només caldrà que tornis a votar el diumenge 23.

- Si algú es va despistar i no es va inscriure en el post "CENSO" (Nick i núm. de soci) ho podrà fer el dissabte 22.

- Si algú no es va donar d'alta en el sistema de votacions on-line, ho podrà fer el dissabte 22.

Ah!!! i si algú no va fer res de res i ara es vol afegir a les assemblees, ara també ho podrà fer.  ;)
  • GASSMAN
  • Fuera de línea
  • Dr. LandRovero
  • Dr. LandRovero
    Delegado de Comunidad

• Página:
  • 1