Últimos mensajes

    • Avatar de Optilus
    • Fallo suspension en marcha!
    • Buenos dias, despues de darle muchas vueltas llego a la conclusion de que mi Range Rover esta trabajando a demasiada altura y por eso estoy teniendo tantos problemas, anoche medí en altura estandar y del centro de la llanta a el filo de la aleta mide 51mm. Hay que recalibrar la suspension cuando pones balonas nuevas? Alguien puede por favor medir su coche y decirme las alturas en las diferentes posiciones? Creo que el problema de que se desmonten las balonas viene de la altura de mi coche :unsure: Muchas gracias.
    • En: RANGE ROVER / Range Rover Classic + P38
    • 26 Abr 2024 09:24
    • Avatar de Miguel Cantabria
    • Camino al nacional Covaleda 2024
    • Muy buenas He visto por la lista de asistentes que vamos a ser unos cuantos de la "tierruca" en el nacional en esta ocasion, me alegro mucho !! :88: :88: Este año, al igual que el pasado, estoy liado en organizar el "pre-nacional" en esta ocasion saliendo desde Jaca el martes para llegar a Covaleda el viernes. Ya sabeis, si os apetece y podeis, no teneis mas que animaros y veniros..... Aqui os dejo el link del subforo del nacional donde lo anuncio www.clublandrovertt.org/index....76967 Animo y esta vez nos vemos en el nacional!!! ;) Un saludo Miguel
    • En: Foros Autonómicos / Cantabria
    • 26 Abr 2024 08:09
    • Problema ralentí y acelerador de mano
    • Buenas!!! Tengo un Land Rover santana serie 3 2.25 diésel y lleva acelerador de mano. He visto que cuando compré el coche el acelerador de mano estaba en medio aproximadamente y no a la izquierda del todo. Al principio no me preocupe mucho pero ahora que me he informado un poco, no debería estar allí. El problema es que si lo bajo de la mitad (aproximadamente) el coche se cala. Cual es la solución para esto? Se puede ajustar el ralentí en el motor? Agradecería mucho si alguien me puede ayudar a repararlo, Gracias y un saludo!
    • En: Consultas por Modelo de Land Rover / SERIES
    • 26 Abr 2024 07:45
    • Avatar de Paulbas
    • De nuevo por aquí...ahora un Santana 2.5?
    • Juan lo que es la moqueta es muy blandita, la he cogido en Amazon. Es más tienes que hacerlo entre 2 pues está ya trae también el pegamento y como te distraigas, enseguida se pega entre ella o se queda pegada con arrugas. El aislante también la verdad que es bastante maleable y alfinal ayuda también. 10m2 de aislante para hacer el cajón trasero y la base de los asientos delanteros. Ya pondré fotos de ello otro día.
    • En: General / Pasarela Land
    • 25 Abr 2024 16:13
    • Mecanismo Puerta Range Rover Classic
    • Hola MRx4, estoy de acuerdo contigo, debería estar en un lugar que pudiera servir de orientación a todo el que lo necesitara. Ahora bien, yo no lo escribí como pregunta, sino como contestación y orientación, y fui a parar a ese hilo, porque por una curiosidad preguntada en Google, me envió ahí. Ya comentaba con ÁngelV8efi que, en mi opinión, la forma de buscar tema en el foro, debería de mejorarse. Cuando me pasas el enlace y me envía a una lista de 326 páginas, y no encuentras dónde poner los parámetros de lo que quieres buscar, abandonas para no perder el tiempo. Por mi parte, no tengo ningún problema en que lo cambiéis a un lugar que consideréis mejor ubicado. Me agradaría que pudiera servir a otros, porque esa era mi intención. Agradezco vuestra labor, y el tiempo que le dedicáis. Saludos, Javier
    • En: General / Consultas Land Rover en general
    • 25 Abr 2024 11:25
Bienvenido, Invitado
Nombre de Usuario: Contraseña: Recordarme

banner sanchez banner Eigastodox4    banner tombuctubanner storm4x4

TEMA:

Presentacion de nuestros coches 24 May 2010 21:50 #384069

Donç ya soc aqui !!! per presentar el "DORADO" un Range 2.5 TD del 91.






  • miserietuning
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 24 May 2010 22:18 #384087

Molt maco ara toca cuidarlo , si no sempre es pot transplantar un 200/300 ;) ;) ;)
Dwwwww.
  • JORDI-VM
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 25 May 2010 11:42 #384255

Està guapíssim, miserietuning!!! Ja quedarem per Sant Joan per embrutar-lo una mica, ¿no?  ;D
  • Pau_88d
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 25 May 2010 12:28 #384263

Està guapíssim, miserietuning!!! Ja quedarem per Sant Joan per embrutar-lo una mica, ¿no?  ;D


Cuan bulgis !!! un dia podriem fer una sortideta amb barbacoa inclosa, cap a la part del Port del compte que esta tot molt maco.
El diumenge baig anar a Coll de jou i esta tot impresionant, si algu es coneix una rutilla per la zona es prodria planteja de fer´ne una .
  • miserietuning
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 26 May 2010 22:47 #384915

molt maco el range miserietuning, per el VM no et preocupis, si no l'apretes massa de revolucions durant força estona aguanten bé, el problema es que com que tira tant la gent va per l'autopista a 160... i aixo son masses rpm per aquest motor...

si el cuides be no hauries de tenir problemes!

una abraçada
  • TELIUS
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 26 May 2010 23:17 #384945

Enhorabona, no vaig poder coneixer el "miserietuning", pero espero poder veure el "dorado". A veure si muntem alguna cosa per aquí Manresa o si en lloc del Port del Compte us voleu arribar fins a Ogassa per mi encantat.

Salutacions
  • jordilr
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Registrado
  • Mensajes: 2028
  • Gracias recibidas: 0

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 27 May 2010 08:20 #385025

Telius , per tranquilitat al volant jo, no m´agrada corre y m´agrada tractar be el cotxe.

JordiLR aquest any mirare de puja OGASSA segurament que ens veurem per a lla.
  • miserietuning
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 31 May 2010 10:59 #386656

Hola, sóc en Dani, encara no m'havia presentat en el subforo de Catalunya, per que he estat visquent a Madrid fins fa poc.

Un parell de fotos del meu disco 200!!






  • Kay_7
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 31 May 2010 14:00 #386742

Dani, benvingut al foro Catalunya. Maco aquest 200.
  • Mr. Croqueta
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio
  • Mensajes: 1782
  • Gracias recibidas: 4

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 31 May 2010 14:02 #386743

Dani Benvingut! D'on ets??
  • O_range_range
  • Fuera de línea
  • Entendido en LR
  • Entendido en LR
    Socio
  • Mensajes: 763
  • Gracias recibidas: 0

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 03 Jun 2010 17:40 #388138

Je. Vale, encara no en se d'editar, he deixat una "S" surant.

Sóc de Sant Joan Despí, pero he estat visquent a Molins de Rei, a Madrid (Ascao) i ara estic a Castelldefels.
  • Kay_7
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 05 Jun 2010 23:06 #388852

Hola a todos. Aunque ya me presenté en el foro lo hago también aquí, y así unirme a la fiesta, jeje.
Hace unos meses que compré un Disco 300 y estoy encantado. No me imaginaba que lo iba a disfrutar tanto, y mis hijos ni os cuento . Bueno os dejo alguna foto para que lo veais. Seguiré las propuestas de salidas, que tenemos ganas.













Aquí marcando el territorio, jejeje.

Saludos desde Barcelona.





  • quim
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 06 Jun 2010 12:01 #388950

bueno jo fa temps que estic pel foro i encara no m'havia presentat aqui, aixi que més val tard que mai!!! jejeje
aqui estem pel pirineu...







apa que vagi molt bé i si algú fa una sortideta, jo m'apunto a tot (el que pugui!!)
  • jordi-td5
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 22 Jun 2010 20:02 #395733

Pues aqui esta mi 3.9 v8.
Lo tengo desde hace un mes y medio, por ahora he podido hacer bien poco al llevar ruedas de carretera aun asi me ha sorprendido bastante lo capaz que es.


  • Rubix
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 22 Jun 2010 20:10 #395737

Hola a todos. Aunque ya me presenté en el foro lo hago también aquí, y así unirme a la fiesta, jeje.
Hace unos meses que compré un Disco 300 y estoy encantado. No me imaginaba que lo iba a disfrutar tanto, y mis hijos ni os cuento . Bueno os dejo alguna foto para que lo veais. Seguiré las propuestas de salidas, que tenemos ganas.



Quim me gusta mucho el adhesivo del capo, donde lo has comprado???.

Saludos,

Xavi
  • XAVI 300 TDI
  • Avatar de XAVI 300 TDI
  • Fuera de línea
  • Maestro LandRovero
  • Maestro LandRovero
    Socio
  • Mensajes: 1526
  • Gracias recibidas: 2

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 23 Jun 2010 09:54 #395927

Hola Xavi, el adhesivo del capó ya lo llevaba cuando lo compré. Creo que eb eBay las he visto.
Saludos desde Barcelona.  :)
  • quim
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 22 Jul 2010 01:28 #405317

Hola a totom, aqui deixo dos fotos del malalt.
Salutacions des de les Terres de l'Ebre.

Platja

Muntanya

Quant no esta amb les tripes enlaire el trec a passejar, per cert poques vegades per que quant no es trenca una cosa se l'hi en trenca un altre, semba el pupes.
En fi que hi farem, mica en mica ho tindra tot nou i suposso que acabara per no dexarnos tirats per aqui i per alla (si no li foto foc avanç).
Adeu...
  • talamanca
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 27 Jul 2010 16:47 #407070

Hola miserietunig, com et ba el R.R. encara du el motor VM? fa uns anys era del meu pare, sel va canviar despres de fer-li tres cops culatins, en dos anys. Li agradava molt pero, el motor li va fer aburri, ell li va comprar a un amic  seu mecanic bastant conegut de Terrassa, des de llavors van dexar de ser amics. M'ha fet gracia veure que encara camina el trastet. Sort, sobre tot no l'apretis gens i no li ensenyis la carretera durant molta estona , que el fica malat.
Salut i peles.
  • talamanca
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 30 Jul 2010 19:27 #408220

Hola Talamanca!!! si, li he cambiat el motor per un altre igual pero amb 68.000KM que fins ara funciona molt be.
Mecanic? ??? dius mecanic, em sembla que aquest te de mecanic lo que yo de monja.
Trucam si no et sap greu y em parlem 617613850. ;)
Salu2
  • miserietuning
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 23 Ago 2010 21:34 #414743

Hola soc en Josep, 52 anys, landlover al foro, del Clot (Barcelona) i de Seva (Montseny) els caps de setmana.

Convidat al foro des de fa un any (fa temps vaig penjar una foto antiga) per fi  m’he fet soci i faig aqueta petita presentació i penjo algunes fotos del meu disco 300 Tdi perquè el coneixeu.

-Penedit mil cops de no haver reaccionat a temps i haver permès que el series de miniserietunning marxes a Madrid-






  • landlover
  • Fuera de línea
  • Entendido en LR
  • Entendido en LR
    Socio
  • Mensajes: 981
  • Gracias recibidas: 0

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 23 Ago 2010 21:48 #414745

Hola soc en Josep, 52 anys, landlover al foro, del Clot (Barcelona) i de Seva (Montseny) els caps de setmana.

Convidat al foro des de fa un any (fa temps vaig penjar una foto antiga) per fi  m’he fet soci i faig aqueta petita presentació i penjo algunes fotos del meu disco 300 Tdi perquè el coneixeu.

-Penedit mil cops de no haver reaccionat a temps i haver permès que el series de miniserietunning marxes a Madrid-


Eeepp!!

Ostres jo tinc un amic a Seva (Muntanyà) que em convida sovint a anar-hi, ja contactaré amb tú el dia que pujem i fem una ruta petita.

Apa Siau
  • Apa Siau
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 24 Ago 2010 09:23 #414857

Encantat de coneix-te. A veure si coincidim un dia.  Ja t’avia vis per el foro...et dels  que em fa avergonyir del meu nick anglosaxó. Tu si que tens un nick d’aquells per fer país...!
  • landlover
  • Fuera de línea
  • Entendido en LR
  • Entendido en LR
    Socio
  • Mensajes: 981
  • Gracias recibidas: 0

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 24 Ago 2010 10:58 #414880

Encantat de coneix-te. A veure si coincidim un dia.  Ja t’avia vis per el foro...et dels  que em fa avergonyir del meu nick anglosaxó. Tu si que tens un nick d’aquells per fer país...!


Eeepp!!

El meu nick té una mica d'historia...i va ser a través d'una petita joguesca que em va ser escollit per unanimitat.

senglars4x4.mforos.com/503021/...uesta

Ja ho veus...

Apa Siau
  • Apa Siau
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 24 Ago 2010 12:06 #414902

Eeepp!!

Potser em podria presentar oi??? Bé el cotxe... Aquesta és la meva joia del 88







Apa Siau
  • Apa Siau
  • Invitado
  • Invitado
    Publico

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Presentacion de nuestros coches 24 Ago 2010 13:54 #414934

Coooollons, fins i tot una enquesta per escollir-te el nick….veig qu’ets molt popular entre els “quatrers” catalans…….i membre dels senglars….
  • landlover
  • Fuera de línea
  • Entendido en LR
  • Entendido en LR
    Socio
  • Mensajes: 981
  • Gracias recibidas: 0

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.