Quedada y ruta por ...

Avisos
Vaciar todo

Quedada y ruta por los Ancares

8 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
1,251 Visitas
(@osito)
Respuestas: 1482
Topic starter  

Haber estamos viendo la posibilidad de organizar una quedada en Galicia, y de paso organizar una ruta por los Ancares, la ruta va a ser tipo rutera, sin complicaciones, ademas por la zona que se va a andar es zona protegida, puede ser de un dia o de un fin de semana completa, estamos viendo sitios para comer, dormir si fuese  de dos dias, y demas permisos, a parte de los permisos de las parientas os mantendremos informados, sera para o finales de mes o la primera quincena de diciembre, haber si de esta nos animamos y quedamos.

(@jjbm65)
Respuestas: 645

Hummmm!!! no entiendo ... ahora  vas de rutero del asfalto o qué!! "la ruta va a ser tipo rutera, sin complicaciones" ademas si hacen falta  permisos  no creo que se consigan hasta final de mes, lo veo muy justo.

Saludos

Luis
(@Luis)
Respuestas: 2718

La zona es muy chula y si hay nieve aun mas, yo lo tengo crudo estas fechas para salir por cuestion de trabajo pero os recomiendo una salidita or esa zona, vale la pena. Si quieres complicaciones tambien las hay

ResponderCitar
 GuSi
(@GuSi)
Respuestas: 2195

tengo 5 o 6 rutometros de la ruta de la androlla, en navia de suarna, transcurren por todos los ancares.. y mas que complicaciones.. hay zonas imposibles!!!

ResponderCitar
discoverete
(@discoverete)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1376

Eu  , coñezo moi ben toda a serra, pero seria millor movernos no entorno das zoas limitrofes con Leon e Asturias, pois en Galicia ai moitos espazos protexidos con circulacion restrinxida a veiculos con motor.
O respeto dos rutometros da rota que organizan os de Navia de Suarna o ideal seria facelo pero polas alternativas pois alguns tramos son autenticos rompe coches,
Podese combinar un pouco de todo, pero si facemos unha xuntanza light para levar familias , nenos, etc con pistas de dificultade media anos de chegar

ResponderCitar
 GuSi
(@GuSi)
Respuestas: 2195

eu teño 4 rutometros de navia, 2 de fonsagrada... e algun do cadavo, podense unir varias zonas.. dende logo sería pasar por zonas NON protexidas, e estas son as mellores. En canto a dificultade da ruta, todos os cortalumes teñen alternativas, se algun quere probalos pode, pero non e un paso obligatorio, ademais, seguir o rutometro e para ver o maximo posible, se hai zonas que non gustan e facil, cortanse e listo.

ResponderCitar
discoverete
(@discoverete)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1376

Eso e o ideal, o poder facer alternativas, eu o que mais controlo son pistas e camiños, con media- baixa dificultade con algunha excepcion.
O meu coñecemento da serra e principalmente na zoa de Balouta (Leon) pois digamos que me criei nela e teño ali as terras, coñezo ben as pistas e sendeiros pero sobre todo as zoas de caza pois normalmente cazo por ali.
Aportando todos un grao de area podemos facer unha boa escursion, ai que ter en conta que algunhas zoas son parque natural, outras reserva de caza e tamen rede natura, ei de chamar a un dos organizadores da rota da Androia para preguntarlle.
O mais importante e saber cantos nos apuntamos e que queremos ver e facer.
Se decidimos comer na serra tamen sei a onder ir comer ainda que ai varias areas recreativas e podese levar algo de carne e facer un churrasco .
Cada un leva o que cree que vai comer e asase todo en conxunto, por si chove na zoa de Balouta no medio do monte ai refuxos sempre ca porta aberta e teñen cheminea , mesa e un lugar onde botar unha cabezada, son de aceso publico e de balde

ResponderCitar
(@chemita_m3)
Respuestas: 54

Siempre eh tenido ganas de hacer una ruta por los ancares contar conmigo

ResponderCitar
Compartir: