Forum
Sotida matinal dilluns per Girona
Es esta la gasolinera ?
Quedamos a las 8 mejor ?
Hola, Doncs he parlat amb 22años i Neich i hem quedat entesos per trobarnos a la gasolinera de l entrada de Sant Gregori "la que surt a l enllaç" a les ( del mati de Dilluns. Si algu mes es vol apuntar, alla ens trobarem.
Fins dema!!
Hola, Doncs he parlat amb 22años i Neich i hem quedat entesos per trobarnos a la gasolinera de l entrada de Sant Gregori "la que surt a l enllaç" a les 8h( del mati de Dilluns. Si algu mes es vol apuntar, alla ens trobarem.
Fins dema!!
ok!!! allà estarè. ja que us he enredat jo no hi puc faltar 😉
Fins demà a les 8!!
PD. si hi ha algo ja tinc el móbil d'algú de vosaltres.
ADEU
Doncs ja tenim la sortida al pot!!! Com sempre no he fet cap foto... pero ha estat molt be. Merci Joel per portarnos pel mal cami!!
Dewww
Hola!
La ruta perfecte, bastant entrtinguda 😉 i la companyia millor, per repetir-ho quan volgueu.
Jo no soc gaire de fotos peró ni haguessin hagut une quantes de ben bones.
Salut i fins la próxima.
PD. Franc quan vulguis la anem a fer, es la que ja t'havia comentat alguna vegada, la de rocacorba
ADEU!!!!
El camí de Rocacorba em va encantar. La pròxima vegada duré les rodes propícies , que aquesta vegada duia les de 80% de carretera. Amb tot i aixó, el Sèries es va portar de meravella , només vaig tenir unes quantes intentonas en un lloc.
Salutacions a tots.
per la proxima m'apunto que he tingut el defe parat tot l'estiu i tinc mono....
ens diem algu.
quan vulguis Gerard, aviam si muntem algo aviat, que aquest any no crec que vagi a la LR party i s'ha de aprofitar ara que ve la millor època.
Ens veiem.
ADEU!!