Forum
Sotida matinal dilluns per Girona
Hola!
Algú qie tingui festa aquest dilluns vol anar fer una volteta? no se quedar al matí fer una mica de ruta esmorzar a algun lloc i a dinar a casa.
Jo puc proposar una volteta suau o sinó escolto propostes.
ADEU!!
Yo en principio me apunto, que tengo que probar las ruedas nuevas ... 😉
Eso sí, tengo comida familiar, osea que solo ruta matinal.
Yo en principio me apunto, que tengo que probar las ruedas nuevas ... 😉
Eso sí, tengo comida familiar, osea que solo ruta matinal.
Este soy yo, que estaba trasteando con el foro y no me he dado cuenta que estaba como administrador ...
Hola!! Per mi perfecte.
Jo visc a fornells si vols puc venir jo fins a flaçà o podem quedar a girona i alguna ruta ja trobaré. aixó si es que ningú mes s'apunta i proposa algo millor.
Ja ens anirem dient!
ADEU!!
Hola Joel, a mi ja m'agradaria, pero no pot ser, fins a la party res de res, que hus ho paseu molt be!! 😉 😉 😉
Hola, jo soc de Banyoles, per on voleu sortir Dilluns? Teniu algun numero de telefon?
A10!!!
La ruta está sin decidir, así que si alguien tiene una propuesta, adelante !
Mi teléfono es seis 5 dos ochentaisiete 21 quince
Per dir alguna cosa , passat Sant Gregori hi ha algun bon lloc per esmorzar si es vol i després tenim Sant Aniol de Finestres i cap al Santuari del Collell . No ho sé.
Per mi lo de sant gregori perfecte que per allà també conec alguns camins peró cap el collell no hi he anat mai
per exemple que us sembla quedar prop de sant gregori a alguna hora en concret?
Fins demà al vespre estarè incomunicat pero compteu amb mi, em digueu el lloc i l'hora on es queda i allà estarè( encara que no sigui la ruta de sant gregori,vindrè igualment).
Si hi ha algu el meu telf es 646825267
Espero resposta. o sinó dema vespre ja trucarè a algú.
Bona nit!!
també quedant allà mateix poden anar cap a rocacorba.
trieu que jo m'apunto a tot
A mi lo de Sant Gregori me parece bien. Alguien sabe un sitio donde quedar que se pueda aparcar ? Y la hora ? Quedamos a las 9 por ejemplo ?
Hi ha una gasolinera a l'esquerra anant des de Girona , pràcticament en la mateixa rotonda abans d'entrar en el poble. A les 9 ?. Si volem estar per a menjar cadascun a casa seva , per a anar tranquils com més aviat millor. Seria bo fer una llista amb telèfon aquí per a saber a qui esperar.