Concentracio de Lan...

Avisos
Vaciar todo

Concentracio de Lands Clasics dies 10,11 i 12

14 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
1,052 Visitas
(@Soler)
Respuestas: 4756
Topic starter  

Pues per qui vulgui
http://www.classicmotorclub.org/web/

(@jordilr)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2027

Jo si no hi ha res de nou passaré el dissabte a la tarda per moià a xafardejar una mica.
Si algú s'apunta ja ho sabeu.
Salutacions.

(@militar77)
Respuestas: 398

Aquesta hem queda molt a prop i no hi faltare ens veiem companys............i anire amb el hereu de la casa.

ResponderCitar
(@militar77)

Dissabte 10 d'octubre, Sant Feliu de Codines acollirà la X Trobada de Land-Rover Clàssics Nacional, una concentració turística no competititva, a partir de les 8.30h a l'aparcament del camp de futbol de Sant Feliu.

De 8.30 a 10.00h es faran les inscripcions i l'entrega de roadbook. L'alcalde Pere Pladevall i la regidora d'Esports, M.Antònia Gómez, rebran els participants.

A les 10.00h està previst la sortida, regulada per la Policia Local, fins a l'entrada de la carretera de Sant Miquel del Fai.
El recorregut transcorrerà per punts d'interès turístic com Sant Miquel del Fai, Sant Miquel Sesperxes, els cingles de Bertí, Sant Quirze Safaja, l'Espluga, Santa Coloma Saserra, Collsuspina i Moià.

El recorregut continua diumenge 11 i dilluns 12 d'octubre.

INSCRIPCIONS
Vehicles admesos: Land Rovers de més de 25 anys en bon estat de funcionament, papers en regla, ITV i assegurança al dia. Inscripcions al Clàssic. Tel. 93 875 18 20.

Organitza: Classis Motor Club
Web: http://www.classicmotorclub.org

ResponderCitar
(@Apa Siau)
Respuestas: 426

Eeepp!!

Si puc també m'hi arribaré. Fa un parell d'anys es va fer com una paral.lela amb els cotxes "més nous".....

Apa Siau

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Enric, si vols podem quedar per anar junts el dilluns al matí amb family pero he imprés tot el programa i no veig on podem anar ja que cada dia sorten amb ROADBOOKS a les 10.00h i finalitzan a les 14.00h. Tenin en conte que tu i jo si superem els 25 anys d'edat (per poc) pero els nostres RR classic ni de conya no podrem participar....

Xavi
:occasion14:

ResponderCitar
(@Apa Siau)
Respuestas: 426

Eeepp!!

Ho sento Xavi dilluns el tinc compromés amb la family i no podrà ser.  Si ves pogut em ves escapat avui, però tampoc he pogut sortir al final.....

Per demà matí no crec que tingui temps i pogui sortir. Les nenes volen anar a Sabadell a dinar a casa de una tieta que tenen, i després hi ha el tema del cinema....si vec una posibilitat et truco.

Ja veus quina vida.... :sad11: :whip2:

Apa Siau

ResponderCitar
(@militar77)

no hi han fotos???????????????????????????carai si que es estrany....

ResponderCitar
(@militar77)

Ja tenim fotos....poder feia dies que disfrutava tant....

ResponderCitar
(@militar77)

si us fixeu be en les fotos trobareu un dels primers Lands Rover Serie I Gasolina,tota una joia,es veuen pocs i a mes es de un home que no falla mai a la trobada de classics a França.....vaja un lechuguilla pero mes antic SI SENYOR!!!!

ResponderCitar
(@militar77)

ResponderCitar
(@militar77)

ResponderCitar
(@norbac)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1067

como andaluz que soy no me enterao de na jajajaja pero buenas fotos, un saludo

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756
Topic starter  

Autentic, vaig estar a un pas de anar, pero al final.....................pues no .

ResponderCitar
Compartir: