Forum
Estoy tan nervioso que he salido para el punto de salida y asi no llegar tarde, pero me ha parado la policia.
Me encuentro parado y el poli me esta hablando pero no lo entiendo, habla un poco raro, se ha ido para el coche patrulla y me he dado cuenta que en la espalda pone GENDARMERIE
No se si me he pasado un poco de Cardedeu, joder que nervios a que llego tarde
Esperarmeeeeeeeee
Bon dia a tothom , doncs ja en hi ha un altre
01. horizontes
02. dariso
03. txetd5
04. montseny
05. terraco
06. cordobes
07. landlover
08. jordi-td5
09. man-dril
10. alex discovery
11. disco(acompañante)
12. toti
13. alfrelitros
14. acompanyant d'alfrelitros
15. canyamas
16.TXUS.200
17.Calsimo
18.ALbertdefender
Vaya vaya, no veas com s esta posant aixo no?,Horizontes aixo de convocar sortidew es lo teu jajaj
sera una passada!!!!Cordobes,no sigas que de aqui al sabado llegas a Alemania!!!jajaja
DaRiSo, gràcies per l'oferiment però aniré de copi amb algú, de fet he quedat amb l'Albert.
Man-Dril: gràcies per compartir el Series, no cal que el netegis per dins.
Cordobés, lo de esperar en el buzón no te ha sentsdo nada bien; menos mal que te llegaron los adhesivos que si no...
Horizontes, seria convenient que anessis pensant en com montsr els grups: estem a punt de ser 20 cotxes.
Bones,
M'ha sortit un imprevist i fare ruta fins a les 14h. Llavors haure de marxar cap acasa.
Ens veiem
bueno a que hora hay que estar por ahi por que tendremos que hacer turnos para no colapsar la caarrrtera ::) que semana mas larga bueno asta el sabado
Bé, bé. La cosa s'ha animat d'una manera inimaginable.
Tot va començar dient que anava a fer una sortida pel Montseny i ha pujat com la brumera!!!
Al primer post vaig posar les dades del lloc i hora de sortida.
Com serem força gent, per tal de no causar massa impacte mediambiental, sortirem per grups i ens anirem trobant a diverspos llocs de l'itinerari.
De moment, sembla que el bon temps ens acompanyarà.
Ja us portaré la ruta per que tots la tingueu a mà.
Fins dissabte!
alex discovery, una pregunta, eres al que se le salio el muelle en les comes?
[/quot si ::)por que
HORIZONTES, tens el track de la ruta? Si el tens m agradaría carregarlo al gps per anar cotilleando la ruta
Hola alex discovery, yo soy el que te seguia cuando se te salio el muelle, y al tiempo hicimos otra salida con juanma y un compañero mio