Propera sortida pel...

Avisos
Vaciar todo

Propera sortida pel Montseny

114 Respuestas
15 Usuarios
0 Reactions
7,143 Visitas
(@landlover)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 974

No avia tingut temps encara a posar-me davant  l’ordinador (Ahir vaig arribar molt tard a casa i avui he sortit molt d’hora i acabo d’arribar...) Va ser un dissabte magnífic. Gracies a tots per ser-hi (sense vosaltres no hagués estat el mateix  :))
Especialment : Moltes gracies Miquel (i senyora) per aquest oferiment de compartir un dia de ruta muntanyesa per el Montseny.  Se que la resposta inesperada et pot haver desbordat i sotmès a certa pressió.  Fou un perfecte dia de primavera per gaudi en bona companyia i amb els nostres amics de 4 rodes motrius. Totes les sortides foren com aquesta.
Gracies també a en David (Mr Croqueta) bon  coneixedor del llocs i excel•lent organitzador i mestre de cerimònies , sense qui no hagués estat tampoc el mateix.
Gracies a en Mandril (i a la senyora de Mandril) per la seva generositat compartint empanada, pastis  (ambdós de qualitat superior) i cafè (i fins i tot el cotxe amb en David). Mandril, te’n devem una...o dos...
Gracies a la meva santa per haver-se resistit a la temptació de “La Roca Village”
I finalment gracies al temps per haver-se portat bé, molt bé.
Josep

ResponderCitar
(@montseny)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 17

Hola a tots !!!

Ahir va ser un dia que es podria descriure amb molts adjectius positius!!! La veritat que tots molt agradables i com amb família . Per mi va ser la meva primera vegada ( mireia ) i va ser una gran teràpia. Si feu mes quedads, comteu amb al marc i amb mi jeje. Gràcies Miquel i a la seva dona, per organitzar-ho.

Mr.croqueta igualment , per explicar -nos coses del Vallès oriental .

En definitiva, reventsda vaig arribar, pero feliç !!!! Jeje

Una abraçada a tots !!!!

ResponderCitar
(@landlover)
Respuestas: 974

...i gracies Mireia per la copa...

ResponderCitar
(@txetd5)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 75

Bones a tots

Que dir que ja no s, hagi dit, tot genial Miquel horizontes i senyora sou uns cracs, tant el dia com la ruta, brutal.
Gracies a tots per cer com sou, mr.croquet, bona cronica.

Fins el dijueves qui i vagi, i fins la propera sortida, que espero que sigui aviat, els que no hi vagin.
Laura i txe.

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

Moltes gràcies a tots vosaltres. Tot i que sigui un tòpic, si no hagués sigut per tots vosaltres, no s'hagués fet res.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Bones a tothom. Bé, només volia donar les gracies a:

- Al company HORIZONTES i a la seva senyora per l'iniciativa que han mostrat en proposar aquesta sortida, el temps i la dedicació empleats, i les ganes i la paciència que han tingut amb tots vosaltres.  :notworthy:

- A tota la colla que us vareu ajuntar per haver tingut cura del medi que us envoltava, i haver respectat les normes del bon usuari que gaudeix de la muntanya sense malmetre-la.

- Al bon amic David (Mr. Croqueta) que l'hi vaig encomanar que tingués especial atenció de que tot anés sobre rodes (mai més ben dit).  ::)

- Al company Albert (MAN-DRIL) i al company David (DaRiSo) per acollir "al nen" i portar-lo de copi.

- I per acabar, donar el meu agraïment a Sant Eloi (patró dels mecànics) perquè vareu tenir una jornada sense cap incidència remarcable, i això amb un LR sempre es té que agrair.  :angel4:

Com diria el Coronel John "Hannibal " Smith de l'Equip A "me encanta que los planes salgan bien".  :thumbsup:

Gràcies a tots i a veure si per la propera ens hi podem apuntar.

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@calsimo)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 89

Molt bones.
Voldria agrair a Miquel (Horitzontes) i Sra. L'esforç i el bon fer que han tingut durant tot el dia per suportar-nos a tots, igualment espero que s'hagi recuperat de l'esglai d'infart al veure com creixia la llista d'inscrits, però gràcies a això hem passat tots junts un dia d'excursió molt agradable.
També agrair la bona companyia de tots els assistents, sobretot del director tècnic Sr. David (Croqueta),el qual ens informava de tot com bon guia de la zona i assignant les tasques als assistents, "algunes a dit".
Se m'oblidava, per tenir en compte a la propera sortida de convidar sensa falta a Mandril i si no com a mínim contractar a la seva senyora per a aquests postres tan delicioses, eren irresistibles.
Pel tema de "De la Roca de *Village" jo no vaig tenir aquesta sort, com tu LANDLOVER.
I a preparar la propera.

ResponderCitar
(@man-dril)
Respuestas: 957

Hola,

Doncs jo només volia dir que ja tinc moltes ganes de tornar a fer la ruta i si aquest cop pot ser sencera millor. Això sí, amb tots vosaltres, que sou fantàstics. M'ho vaig passar molt bé.
Gràcies en especial a Horizontes per organitzar-ho tant bé, i a en Mr. Croqueta per fer de guia turístic, copilot i acabar-ho de fer rutllar tot a la perfecció.

Gràcies en general pels compliments del menjar que va preparar la meva dona, li he llegit i s'ha posat contenta (a veure si per la pròxima en fa més i m'acompanya)  😛

Em pensava que estaria bé però no tant... Em sap greu per tots els que no hagueu pogut venir, perquè valia molt la pena.

Salutacions

ResponderCitar
Página 8 / 8
Compartir: