Forum
terraco : no tinc el "track" de la sortida. He anat fent el rutòmetre indicant els diferents canvis de direcció que anirem trobant i aquells aspectes que ens poden servir de referència. Llevat d'alguns punts concrets, que he indicat les distàncies entre uns desviaments de la pista, he indicat també algunes coordenades que serveixin per a indicar llocs concrets o de verificació de l'itinerari correcte que estem seguint.
Fins demà!
No pasa res. Aniré guardant el track per si ho torno a repetir més endavant.
Ens veiem en unes hores. Ompliu dipòsits
Hola,
Jo els dissabtes ho tinc dificil per la feina. >:(
Si algu fa el "track" s'agrairia una copia per ferla un dimengue o un dilluns.
-gracies- 😉
alfredo con un disco 3 negro
Si, el mismo.
Y mi socio es el que tambien nos acompaño la otra vez.
Bueno, ya conozco a alguien, y al cordobes me parece que juanma me lo presento en les comes
bones,
m'acava de trucar en txus 200 i m'ha dit que demà no l'esperem a la sortida ja que li ha sortit feina, i ja ens intentarà enganxar a mitja ruta.
fins demà!!
Va que ja falta poc!!!! Fins d,aqui unes hores!! Per cert, en el bar de la bencinera del lloc de trobada fan una panceta, que no vegis, ho dic pel qui vulgui esmorzar.
Gràcies a tots per un dia genial. Ha estat bé això de posar cara a molta gent que només coneixia pel nick. Ostres, el meu disco al costat d altres l he vist molt petit. Això és viciós, ja estic rumiant que serà li següent que li faré. Quan arribi demà a casa, penjare alguna foto.
Fa uns 20 minuts que acabo d'arribar a casa. En resum:
- Man-dril: moltes gràcies per compartir el teu Sèries amb mi.
- DaRiSo: gràcies por tornar-me a casa.
- A les Santes dels landroveros: ¿Com voleu que anem pel mon sols amb aquests apats que cuineu?
- A tots els participants: MOLTES GRACIES PER SER COM SOU!!!
- A en MIQUEL I LA SEVA DONA: A tú per organitzar la festa i ser tant cordial amb alguns, que tot i ser bon xicots som una mica impresentables i cabronets. A ella per aguantar-nos i tindre un somriure per a nosaltres cafa cop que li robabem a en Miquel.
- A en Calsimó i l'Albertdefender: quina segona part del track us heu perdut!!!
¡¡¡¡ INOVIDABLE !!!
Nens i nenes, el Track:
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4286949
I la segona part, que i ha gent que se l'ha deixat perdre per anar de tendetes... 😉
http://www.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4286962
Moltes gràcies, DaRiSo, pels tracks de la sortida!
I, també, al David (Mr. Croqueta) per l'inestimable ajut amb el que vas colaborar constantment per la bona marxa de la sortida.
gràcies miquel per organitzar aquesta ruta tan bonica paisatgisticament, llàstima que vaig tenir que marxar abans d'hora!!
quan dius que en fem una altra?? ;D ;D
salutacions
Gracies per el Disabte que he tingut el plaer de compartir amb vosaltres , la ruta amb el dia que ens ha acompanyat , espectacular !!
Una abraçada companys!!