Forum
hola nois discovery Td5 a la vista.
Hola doncs si com venia fa temps romiant estic al cas d'agafarme un disco del 2004 td5 S amb 196000, te molt bona pinta dilluns vaig pullar aveure'l, esta en un taller a vic el tenen que reparar de el modul del abs? diu que el portaran arreparar a un talller a barcelona ciutat que es dedica aixos la peça te garantia de 6 mesos apart de la garantia que vull agafar de 12 mesos de mecanica, tambe cambiaran el tancament centralitzat de les portes de darrera i del porto de darrerra, el neumatics estan molt be son uns scoprion str, de moment estan bé, i una cosa molt important es a la fitxa tecnica esta catalogat com furgo, els he comentat que si podien fer la gestio amb els del Autopla de vic per passaro a turisme necessitem un certficat que arriva dimecres que bé.
També te la roda de recanvi en les ultimes tambe ho solventen, i els he demanat que si podien enfosquirme els vidres de darrera.i cap problema te enganche de remolq i separador de reixa a darrera esta molt sencer, quan tingui tot fet vull pujjar amb un amic meu mecanic a provarlo aveure que tal, segurament la setmana que bé. bueno com ho veieu, jo crec que te cosetes pero pinta bé.
El meu series el vull conservar de moment, no vull desferme d'ell!!!!
bueno un salut i estic en tramits d'aixo i cap el nacional que hi vaig aquest any sera amb el Pere, el meu nen de 5 anyets, un salud i anem preparant motors, espero que pel nacional ja el tingui. vinga fins are.
aveure que m'he dieu nois!!!
Bones, mira't la transmissio davantera que no tingui holgures i es vegi be (sense oxid a les creuetes), mira el regulador de pressio que no perdi, que la bomba de hasoil no faci gaire soroll, que el flector de la transmissio de darrera estigui en bon esta, lo del modul d'abs es una cosa normal en aquests cotxes.
Sort
Gracies, Quim i Jordi, al final pujare amb dos amics meus mecanics i un dells portara el ordinador per veure averies.
Ha per cert el cotxe no te bloqueig de diferencial central i no te amortiguacio hidraulica darrera per sort.
Els hi dire tot el que comentes Jordi, aveure si m'el quedo o no, espero que pugui quedar-me'l, un salut i aveure si algu a prop de vic vol vindre a fer la prova amb els mecanis sera benvingut, un salut fins are nois i merçy per tot!
Bon dia judokabcn, et passo l'enllaç d'un petit guió que vaig preparar temps endarrere, per un que va demanar consells de què mirar en un vehicle d'ocasió. tot es de sentit comú però a vegades amb les preses i la il·lusió ens deixem d'inspeccionar les coses més elementals.
https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=72107.0
Molta sort amb la compra i esperem veure't al Nacional amb la nova màquina.
Carles (GASSMAN)
P.D. No te'n oblidis de fer-li un bon repàs abans de gaudir-lo: filtres, olis, i corretges del motor, olis de les transmissions, caixa de canvis i trànsfert, estat del líquid de refrigeració i del líquid de frens, etc.
Moltes gracies Carles, la he mirat i esta molt ben explicat tot, merçy aveure com esta quan el miren amb els mecanics per dins del cotxe, motor, corretjes, bomba gasoil, etc......
Hola nois decepció, del cotxe i primeres impresions molt bones i positives, pero en aixecar al elevador fuites d'oli a la caixa de culatins upps, i tambe a la tranfer per els cargorls de la mateixa, potser segons el meu mecanic que estigui futut un reten, o potser el cargol que va de punta a punta estigui picat. o que sigui la transfer en si, tambe una rotula tenia una mica de jocs que diu que si que ho arregle, pero que si te molta cosa a fer no ho arreglara perque no li surt a compte , jo no ho veig clar de comprarlo ja trobare un altre si aquest esta aixis no m'interessa pas, bueno encara m'ha de trucar perque ho desmontaran aveure que te ja os tindre informats nois i gracies a tots per les ayudes, pero encara que no m'el agafi vaig amb el series al nacional. un salut.
la perdua d'oli del reten que va entre la transfer i la caixa de canvis es un mal comú d'aquests cotxes i que la tapa de balancins sui també es bastant normal, però això no es gaire per arreglar.
Hola Jordi aveure si es poca cosa si que m'el podre quedar fins dilluns o dimarts no sabre res, per mi el cotxe esta be pero no vull comprar un cotxe per reparar i a mes si es d'un concesionari, aquest esta be perque nomes m'he tocaba pagar la garantia, i jo donova el meu turisme que es un altea que va i funciona perfectament, si es poca cosa i no puja gaire diu el del concessionari que si fem el canvi, aveure com surt tot, per mi ja m'agrada si surt be fantastic, el que no vull es comprar o millor dit cambiar el meu altea si no te fuuites, no estic economicament per gaires reparacions i el meu altea va perfecte, gracies a tots per tot, en veiem al nacional no se si podre pujar al dijueves abans del nacional massa lio a casa amb la canalla i que divendres començo a les 06:00. bueno igual ment gracies nois.
Hola ara ja s'acabat la veda he donat la paga i senyal per un dfender en teoria el tindre per aquest divendres, un 110 E td4 del 2008 amb 40000 km molt sencer de color blanc amb aire acondiconat jejej i molt d'espai per viatjar que es el que buscava en si jo per maletes cotxes, bicis etc etc,,,. quan el tingui fare la seva presentació oficial un salut i fins ara companys.
:blob9: ¡¡¡ Ostres judokabcn moltes felicitats !!! :blob9:
No te'n oblidis de fer-li un bon reportatge fotogràfic, o millor encara, aquesta setmana el carregues amb els trastos, et tires a la carretera, i ens veiem a Alcaraz !!! ;D
Et quedaràs sense ungles d'aquí al divendres. 😉
Carles (GASSMAN)
Ostres quin canvi nano!
D'un defender a un disco hi ha un món jeje Felicitats! I haviam si ens el presentes aviat 😛
La veritat es que he buscat el que podia permetre la meva economia i pogues ser ampli i que estigues cuidat, i volia un land rover aixos estava segur, i que portes reductora, i bloqueig millor i pocs km, o sigui porto buscant temps i fins ara no estava molt decidit, espero poder tenir lo aviat, fins are companys.......
Ja per fi tinc el Defender jjeje companys va ser ahir a la tarde, desperes penjo fotos per que el veieu, vinga nois
que ja estem preparant malestes, i estris per sortir demà, el meu fill Pere i jo en david.
cap a Alcaraz.
quan plegui penjo fotos.
Promesss!!!!!!!!!!
hola com he promes, encara estic amb els ultims preparatius per demá, i no he fet gaires fotos, del cotxe, espero ferles en Alcaraz, sortim molt d'hora, per poder arrivar amb molt de temps, i evitar agafar gaire transit en sortir de bcn, i catalunya, bueno nois bona nit i fins demà o un altre dia que coincidim.
el primer contacte del cotxe, dia plujos, de fa unes dos setmanes a la tarde:
I aquesta tarde hem instalat laemisora que tenia ja al series!!! per cert tinc que recollir la carta del ministeri de telecomunicacions que tinc al series, menys mal que m'he enrrecordat.
bueno nois bonanit i fins demà!!!!!!!