Forum
david si quieres o puedes venir tienes un disco 200 que se presta pero lo de copiloto lo tienes que discutir con mi hijo ;D ;D un saludo
Tengo tantas ganas de que llegue el sábado que ya he arrancado el coche para que este caliente y me estaba preparando los bocadillos pero mi señora dice que el sábado estarán un poco duros
Que pensáis? Tendrá razón mi mujer?
Uff que nervios
La veritat es que té molt bona pinta amb tants Land Rovers i gent del foro.
Molt bona iniciativa Horizontes!
Finalment aniré sol amb el series així que si en Mr. Croqueta o algú altre vol fer d'acompanyant ja ho sabeu. No és tant confortable ni ràpid com el discovery de l'Alex ni tant sols com un defender, però té "glamour" ::)
Ja el netejaria per dins una mica ;D
Actualizo
01. horizontes
02. dariso
03. txetd5
04. montseny
05. terraco
06. cordobes
07. landlover
08. jordi-td5
09. man-dril
10. alex discovery
11. disco(acompañante)
12. toti
13. alfrelitros
14. canyamas
15.TXUS.200
Jo no porto emissora (encara) Pensava que amb una per grup n’hi hauria prou...
Vaig estar a punt de comprar-me’n una de 27 mhz a finals d’any i llavors en varen dir que si un dia volia baixar al “moro” hem caldria una de 2mts i al final res.
Si es imprescindible miro de comprar un walkie am/fm 27 mhz abans de dissabte…que vos sembla ?
Si senyor , tot i que no es inprescindible , es aconsellable....aixins no perds contacte amb el grup i tot es més divertit...
Actuialització llista assitents (faltava el company d'alfrelitros)
01. horizontes
02. dariso
03. txetd5
04. montseny
05. terraco
06. cordobes
07. landlover
08. jordi-td5
09. man-dril
10. alex discovery
11. disco(acompañante)
12. toti
13. alfrelitros
14. acompanyant d'alfrelitros
15. canyamas
16.TXUS.200
Perfecte, Martiland!
Així tindrem un reporter que podrà deixar constància del pas dels diversos grups de la carvana per Cardedeu. Quedarà bé posar, després, les fotografies al Foro (i, si es poden agafar els "landys" amb la Creu de Terme tant maca que té Cardedeu, de fons ... ¡el "no va más!). Potser és demanar massa, oi?. Je, je.

windows 7 screen shot
(foto extreta d'Internet)
Hola, jo tinc el cotxe en "dique seco" espero poder tenir resolt el tema Per. Dissabte, aixi doncs apunteume-me com dubtos
Això de no conectar-se fa que no t'assaventis d'aquestes coses. Baixaré amb el turisme fins el punt de reuniò i aniré amb el cotxe d'alguna ànima caritativa.
Això de no conectar-se fa que no t'assaventis d'aquestes coses. Baixaré amb el turisme fins el punt de reuniò i aniré amb el cotxe d'alguna ànima caritativa.
Si vols et deixo el 300, sé que a mans expertes com les teves no corre perill.
Hola bones. Si encara estic a temps m'apunto. No he fet abans per els avis, els tenia que coloca.
Actualizo la llista.
01. horizontes
02. dariso
03. txetd5
04. montseny
05. terraco
06. cordobes
07. landlover
08. jordi-td5
09. man-dril
10. alex discovery
11. disco(acompañante)