Propera sortida pel...

Avisos
Vaciar todo

Propera sortida pel Montseny

114 Respuestas
15 Usuarios
0 Reactions
7,147 Visitas
(@landlover)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 974

Hola Horizontes :

Entenc que el lloc que hem quedat es a prop de Cardedeu. Per arribar al punt de trobada des de Barna que m’aconselles : ¿Anar per la C 17 fins  a Granollers i llavors anar cap a Cardedeu, o bé agafar la AP7 fins a la sortida de Cardedeu i tornar una mica enrere?
(Jo al Montseny sempre i vaig per el costat de Vic i l’altre costat no el conec gaire i quan i vaig es passant per el Coll Formic)

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

Jo sempre vaig des d Barcelona, direcció Girona i sortir per Granollers. Des de Granollers vaig direcció Sant Celoni fins a Cardedeu. Crec que entre Granollers i Cardedeu hi ha un parell de gasolineres. El punt de trobada és la darrera gasolinera, just a abans d'entrar a Cardedeu.

Però s'ha d'anar en compte per que hi ha la carretera de "sempre" (que és la que dic) i una altra que passa més a dins (més recent) que vita les poblacions.

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

Hola Horizontes :

Entenc que el lloc que hem quedat es a prop de Cardedeu. Per arribar al punt de trobada des de Barna que m’aconselles : ¿Anar per la C 17 fins  a Granollers i llavors anar cap a Cardedeu, o bé agafar la AP7 fins a la sortida de Cardedeu i tornar una mica enrere?
(Jo al Montseny sempre i vaig per el costat de Vic i l’altre costat no el conec gaire i quan i vaig es passant per el Coll Formic)

bones, per la ap 7 es més ràpid, peró per la c17 no pagaràs el peatge.

si vas per la c17 surt a la sortida que posa mataro i llavors vas cap a la carretera de cadedeu i arribes al lloc de trobada
si vas per l'ap7 surt a la sortida 12 cardedeu-la roca i vas direccio cardedeu i quan arribis a la rotonda gran de cardedeu vas cap a l'esquerra i a uns 100 m esta el lloc de trobada, però en direcció contraria!!

espero haver-te ajudat

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

El punt de trobada és la darrera gasolinera, just a abans d'entrar a Cardedeu.

la benzinera es una repsol on hi ha el servei 2

ResponderCitar
(@landlover)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 974

Moltes gracies  Jordi TD5,
No es que m’hagis ajudat, es que millor no es pot explicar...
Entre les teves indicacions  i que duc a la dona al costat de copi no m’hauria de perdre  😉

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Sí, señor!. És clavat com ha dit en Jordi-td5

ResponderCitar
(@alfrelitros)
Respuestas: 13

Hola de nuevo, mi socio tambien se apunta, asi que iremos dos coches

Saludos

Alfredo

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Aquesta és la llista d'assistents que es va configurant. Comproveu-la, no fos el cas que hagués quedat algú en el tinter, sense voler :

01. horizontes
02. dariso
03. txetd5
04. montseny
05. terraco
06. cordobes
07. landlover
08. jordi-td5
09. man-dril
10. alex discovery
11. disco(acompañante)
12. toti
13. alfrelitros
14. canyamas
15. Soci d'alfrelitros

ResponderCitar
 Wilk
(@wilk)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 387

Em toca currar aquest cap de setmana......... >:( Us lliureu de mi per aquesta vegada. I la veritat em cabreja molt currar perquè tenia moltes ganes de fer una excursió per aquesta zona (ja li havia dit moltes vegades al Gassman i al Sr. Croqueta).

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Em toca currar aquest cap de setmana......... >:( Us lliureu de mi per aquesta vegada. I la veritat em cabreja molt currar perquè tenia moltes ganes de fer una excursió per aquesta zona (ja li havia dit moltes vegades al Gassman i al Sr. Croqueta).

Wilk jo tampoc hi puc anar.  :'(

Ara els dissabtes els tinc ocupats i només em queden els diumenges per fer alguna sortideta. Quan tinguis un diumenge lliure ens avises amb temps, i si la Crisitina no em té preparat un altre plan, t'organitzen un tour per el Montseny. Val a dir que la ruta potser la trobes "sosa", perquè tota transcorre per pistes en bon estat, però això sí; si enxampem un dia clar les vistes son espectaculars.
Retornant a la sortida d'aquest proper dissabte, espero que el David (Mr. Croqueta) estigui disponible i amb ganes de sortir perquè algú dels habituals que el coneixeu, el pugueu acollir com a copilot, em sap greu deixar-lo tirat.

Wilk, si no coincidim abans, espero veure't per el Nacional.  :thumbsup:

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
 Wilk
(@wilk)
Iniciado en LR Socio

Ep GASS a veure si coincidim abans perquè el Nacional el tinc fotut aquest anys per poder anar!

ResponderCitar
(@martiland)
Respuestas: 217

Hola a tots io no puc anar pro  me acostare al poste de Cardedeu
a veura la sortida tinc ganes de veura molts land rovers junts
despres tinc que portar el nen al basquet fiins aviat

SALUTACIONS MARTI

ResponderCitar
(@montseny)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 17

Sr.Wilk quant de temps sense saber res de tu.

Sóc el Marc, el copi d'en Jordi en el trial 4x4, el que anava amb el santana, et recordes?

A veure si ens veiem per aqui algun dia, que ja se que tens nova maquina.

Jo al final ha caigut a les meves mans un discovery 300, i poc a poc li estic fent cosetes.

Una abraçada tiu.

I això de " currar " tu jajajaja.

Salut

Marc

ResponderCitar
 Wilk
(@wilk)
Iniciado en LR Socio

Caram Marc!!! Quan de temps!! M'alegro molt de veure't per aquí!!! Com que hi ha confiança et diré " nano fes-te soci del Club!!!!!"

A veure si coincidim aviat!!

ResponderCitar
(@canyamas)
Respuestas: 189

Mare meva! Això explotarà!

Hola canyamas.

Perfecte que vinguis i et tinguem amb nosaltres, encara que sigui un parell d'horetes. Servirà per coneixer-nos i compartir una part del recorregut junts però, vols dir que estant la teva dona embaraçada i havent d'estar al llit és convenient que la deixis sola?

Per nosaltres, cap problema! però, per sortir, ja n'hi haurà d'altres ocasions. Ara bé, si no hi ha cap problema, a tu també t'anirà bé per esbargir-te una estona i "carregar les piles". Je, je.

Dius que ets de Palautordera. Una part de l'itinerari passarà aprop teu. Si em passes el teu telèfon, podríem avisar-te una estona abans, per donar-te temps a preparar-te i trovar-nos en el recorregut.

Podríem fer plegats la part propera a Palautordera, Sant Elies, la Cova i la part següent fins a l'açada del poble de Montseny, a on podries deixar el grup i tornar cap a casa.

És una espècie de "bucle" que comença i acaba molt proper a tu.

Coneixes o saps a on està la Urbanització de "Refugis" i el camí que va cap a Sant Pere?.

Si no, miraría de pasar-te les coordenades del lloc a on podríem confluir.

Ja diràs.

OK, moltes gracies!!!
Doncs la veritat es que porto ja 8 setmanes sense poder fer res i veig que encara queda una mica, per tant si em puc escapar un parell d'hores almenys em distrec una mica. Més ja seria abusar.

Em sembla perfecte poder quedar directament a algun lloc, així estic menys estona fora de casa. Si que conec la urbanització de Els Refugis (una mica) i el camí de Sant Pere... suposo que es el que va a parar a Sant Maria, no?
De totes formes si em dones les coordenades molt millor...

El meu telefón es el 680 41 88 38 i email canyamasr1@hotmail.com

Salut!!

ResponderCitar
Página 4 / 8
Compartir: