Propera sortida pel...

Avisos
Vaciar todo

Propera sortida pel Montseny

114 Respuestas
15 Usuarios
0 Reactions
7,144 Visitas
(@man-dril)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 957

Bones, confirmo la meva assistència, tot i que la meva dona em sembla que no vindrà.

Ahir vaig passar la itv al Sèries  😀 

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

Hola tarraco :

En principi, per evitar males interpretacions, no es tracta d'una sortida organitzada "legalment" ni "protocolariament", tal com s'entèn.

Al seu dia vaig comentar que l'aniria a fer i, si a algú li agradava, podríem anar junts. Com va agradar la idea, és molta la gent que s'hi ha apuntat a venir, però no des del punt de vista d'una cosa organitzada per alguna entitat ni club específic; sinó per pròpia voluntat (per això vaig comentar que, per no anar massa nombre de cotxes junts i poder tenir poroblemes cara a Medi Ambient, hauríem d'anar en grupets reduïts per minimitzar l'impacte medioambiental.

Hola landlover :

He anat, gairebé, infinitat de vegades al "Pla de la Calma" i tota la pista és perfectament i còmodament transitable, llevat del darrer tros arribant a Collformic (que ara es troba cimentada i podria tractar-se dels darrers 500 m. Tot i així és perfectamente ample pel pas dels cotxes i no presenta cap mena de problema. Altra cosa era fa uns 20 anys, que era de terra i més estreta)

Per ara, extraient allò que cadascú ha anat dient referent a venir a la sortida, la situació estaria així :

Gent dubtosa :

GASSMAN
David (Mr. croqueta)
Txus.200
alex discovery
Toti
MAN-DRIL

Gent segura :

HORIZONTES
DaRiSo
Txetd5
Montseny
tarraco
Cordobes
landlover
jordi-td5

A partir d'aquí, cadascú pot anar-se apuntant a un o altre lloc.

ResponderCitar
(@man-dril)
Respuestas: 957

Gent dubtosa :

GASSMAN
David (Mr. croqueta)
Txus.200
alex discovery
Toti

Gent segura :

HORIZONTES
DaRiSo
Txetd5
Montseny
tarraco
Cordobes
landlover
jordi-td5
MAN-DRIL

ResponderCitar
(@tarraco)
Respuestas: 986

Bon dia Horizontes. Suposo que pel comentari que vaig fer he generat confusió al dir que era la meva primera sortida amb el club. Em referia a la meva primera sortida amb gent del club. Entenc lo de fer grupets. Es lògic i a més lo normal seria deixar un mínim de 15 a 30 minuts entre grups, oi?

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Sí, tarraco.

També havia pensat deixar una franja d'uns 15 minuts entre un i altre grup.

Aixó, és clar, depèn de la gent que fóssim, suposaria haver d'esperar més d'una hora llarga als diferents punts de trobada del llarg del recorregut fins a que anéssim arribant tots i dilataria extraordinàriament el ritme de la sortida. Potser es podria fer que, a cada lloc de trobada, quan arribés un grup marxés l'anterior. D'aquesta manera noms caldria fer esperes curtes i trobarnos tots a un lloc concret per dinar junts.

Però, bé. Això és hipotètic i només podrem veure què fer quán ens trobem en la sortida els que haguem vingut.

Ja ho veurem.

ResponderCitar
(@landlover)
Respuestas: 974

Si Horizontes, hem refereixo només a els embussos que es fan á vegades a aquests 500 mts (ponts, estiu etc). Jo tinc una casa a Seva i els caps de setmana sovint torno á Barna passant per el Pla de la Calma. L'ultima vegada fa 15 dies....

ResponderCitar
(@alex discovery)
Respuestas: 187

hola, bueno confirmo mi asistencia,me acompañara otro disco, que nunca a pisado la montaña,esta totalmente de serie, lo que no sabe es que cuando uno empieza no puede parar y cualquier escusa es buena para otra salida,luego empiezas que las ruedas de serie no van bien,  que si necesito unos amortiguadores, bueno que os voy a contar ;D ;D
lista de asistentes         
horizontes
dariso
txetd5
montseny
terraco
cordobes
landlover
jordi-td5
man-dril
alex discovery
disco(acompañante)

ResponderCitar
(@guancho)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 107

Jo també estic interesat, em falta cuadra el tema de l'esport dels nens , si puc us ho confirmo entre semana.
La veritat es que té molt bona pinta.  :wav:

ResponderCitar
(@alfrelitros)
Respuestas: 13

Hola, si no es molestia mi mujer, mi hijo, y yo tambien nos apuntamos.
Pero nosotros a eso de las cuatro o las cinco nos marcharemos que mi mujer tiene una prueba medica

ResponderCitar
(@tarraco)
Respuestas: 986

Ostres. Això està força animat. Jo ja estic desitjan que arribi el proper dissabte, però abans he de canviar rodes al davant el dimarts. Aniré de estreno. Portare una combinació un tant estrany. Al darrere porto yokohama Geolandar i al davant Portare dueler 694. Com ho veieu?

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Mare de Déu, com s'ha envalat la cosa!!!

És fantàstic que la idea que vaig exposar d'on aniria hagi agradat a tants.

Sembla mentida l'enrenou que s'ha muntat!

Tot i que el lloc de trobada és molt gran ... a veure si no hi cabrem!!!

Alfrelitros, cap problema. Des de qualsevol punt pots abandonar el recorregut i agafar la carretera.

ResponderCitar
(@canyamas)
Respuestas: 189

Hola:
Jo mig m'apunto...
Tinc la dona embarassa immòbil al llit, i no la puc deixar sola a casa més de 2 horetes.
Puc venir 2 hores i donar-me la volta quan hagin passat les 2 horetes??

Soc de Sant Esteve de Palautordera, per tant suposo que més o meys ho tinc aprop per donar-me la volta o anar cap a casa, passat aquestes 2 hores, no?

Almeys us hauré acompanyat una estoneta.

Ja direu!

ResponderCitar
 toti
(@toti)
Respuestas: 220

Dons un mes que vindra segur aixins que feu lloc que jo aparco d´oida

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Mare meva! Això explotarà!

Hola canyamas.

Perfecte que vinguis i et tinguem amb nosaltres, encara que sigui un parell d'horetes. Servirà per coneixer-nos i compartir una part del recorregut junts però, vols dir que estant la teva dona embaraçada i havent d'estar al llit és convenient que la deixis sola?

Per nosaltres, cap problema! però, per sortir, ja n'hi haurà d'altres ocasions. Ara bé, si no hi ha cap problema, a tu també t'anirà bé per esbargir-te una estona i "carregar les piles". Je, je.

Dius que ets de Palautordera. Una part de l'itinerari passarà aprop teu. Si em passes el teu telèfon, podríem avisar-te una estona abans, per donar-te temps a preparar-te i trovar-nos en el recorregut.

Podríem fer plegats la part propera a Palautordera, Sant Elies, la Cova i la part següent fins a l'açada del poble de Montseny, a on podries deixar el grup i tornar cap a casa.

És una espècie de "bucle" que comença i acaba molt proper a tu.

Coneixes o saps a on està la Urbanització de "Refugis" i el camí que va cap a Sant Pere?.

Si no, miraría de pasar-te les coordenades del lloc a on podríem confluir.

Ja diràs.

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

01. horizontes
02. dariso
03. txetd5
04. montseny
05. terraco
06. cordobes
07. landlover