Propera sortida pel...

Avisos
Vaciar todo

Propera sortida pel Montseny

114 Respuestas
15 Usuarios
0 Reactions
7,142 Visitas
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Confirmo presencia el dia 13, tinc ganes de ruta!

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

Caramb, Marc! Com s'anima, la cosa!

Gràcies, però encara em falten alguns detalls per anar polint que (espero) tenir-los llestos aviat.

Són acabar de perfilar alguns encreuaments de camins i prendre algunes coordenades de referencia (diuen que la bona cuina es fa poc a poc. Je, je.)

ResponderCitar
(@tarraco)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 986

Bé, tenia compromís però ja està solucionat. Un altre disco desde Tarragona que no s‘ho vol perdre. Porto el disco de sèrie. Tindré problemes per fer la ruta?

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Cap problema, tarraco.

Benvingut!

ResponderCitar
(@cordobes)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 623

Mi Family y yo tambien nos apuntamos, una pregunta: nos llevamos la comida para el mediodia?

ResponderCitar
(@Tequila)
Respuestas: 2069

Bé, tenia compromís però ja està solucionat. Un altre disco desde Tarragona que no s‘ho vol perdre. Porto el disco de sèrie. Tindré problemes per fer la ruta?

Tindràs problemes d'adicció i voldràs pujar sempre que surtin...

Mira que ara fareu una bona colla per fer sortides i em posareu les dents llargues...

Salutacions

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Hola Cordobés. ¡Bienvenido!.

En el recorrido hay algún sitio donde comer, pero no tengo ni idea si vamos a pasar por ahí a hora prudencial para la comida, por lo que comenté que sería mejor que cada uno trajera la suya, para comer allí donde nos apeteciera (y a la hora -y el estómago- nos aconsejaran). Más, por lo que veo, si somos bastantes ya que esto hace que el grupo dilate más el tiempo.

Seguramente deberemos ir saliendo en grupos de 3 o 4 coches e ir coincidiendo en puntos clave del recorrido (por aquello de evitar la masificación de vehículos circulando juntos por el medio Natural).

Traeré los rutómetros hechos para repartirlos y así ir siguiendo el recorrido por grupos y yendo encontrándonos en "esos" lugares concretos.

Parece que puede ser divertido.

ResponderCitar
(@tarraco)

Quants som al final? Algú porta crios? Jo pujare a passar el cap de setmana a bcn con la familia a casa ma mare i depèn com aniré sol, con la family al complet o con la filla gran. Pel tema dinar jo em porto en plan picnic

ResponderCitar
(@landlover)
Respuestas: 974

Jo torno avui de les vacances post- Setmana Santa (he allargat una mica la Setmana Santa  😉 )

Uns dies per la “Sierra de Guara” al Pre-Pirineu de Osca”. Pistes magnifiques amb vistes al barrancs i amb el Pirineu nevat al fons.... i un cop se’n  van els turistes de Setmana Santa molta tranquil•litat, nomes el soroll de l’aigua, el ocellets i també els àligues i els voltors...i el bon formatge de Radiquero i el oli i els els vins del “Somontano”.....! costa tornar¡. El “Disco” s’ho a passat molt bé.

Bé  jo no volia venir a fer aquesta ruta per el Montseny amb vosaltres  però la meva dona  m’obliga a que i anem.....i si ho diu la dona, s'hi va....Dons mireu de fer-nos lloc ....:-)

Potser “apretant-nos” una mica i cabrem.

Josep

ResponderCitar
(@txetd5)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 75

Bonessss, seria bo que es comensi a fer llista de la gent que hi va no?

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

jo segurament també vindré  😉

podriem començar a fer una llista i així sabrem els cotxes que sóm i els grups que haurem de fer

salutacions

ResponderCitar
(@tarraco)

Doncs sí. Lo ideal seria que el precursor de la idea modifiqui el primer missatge del post i afegeixi el llistat de forma que si volem saber res de nou només hauríem de mirar el primer missatge en contes de anar miran totes les pàgines.
En fa il·lusió fer aquesta sortida per què:
- Es la meva primera sortida amb lo club.
- Es la primera vegada que faig una sortida amb més d‘un disco Td5 i em sembla que anem més d‘un.

ResponderCitar
(@Tequila)
Respuestas: 2069

Doncs sí. Lo ideal seria que el precursor de la idea modifiqui el primer missatge del post i afegeixi el llistat de forma que si volem saber res de nou només hauríem de mirar el primer missatge en contes de anar miran totes les pàgines.
En fa il·lusió fer aquesta sortida per què:
- Es la meva primera sortida amb lo club.
- Es la primera vegada que faig una sortida amb més d‘un disco Td5 i em sembla que anem més d‘un.

Pasades 24H no es pot modificar el que s'ha publicat...
Si feu llista, es el mateix però mirant la darrera pàgina

Un salut

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Si no ho he mirat malament, la situació en aquests moments és aquesta :

upload a picture

ResponderCitar
(@landlover)
Respuestas: 974

Hola “Horizontes”,

No se tu com ho veus, però jo la pista del Pla de la Calma els cap de setmana (que sol esta concorreguda en arribar el bon temps) gairebé sempre l’he fet sentit Tagamanent -> Collformic, que es com la fa la majoria que la fa sencera. Sinó a vegades l’últim kilòmetre  abans d’arribar a la sortida del Bar Collformic et pots trobar  cotxes que pugen just al primer pla y la pista es molt estreta y no hi a gaires llocs on parar quan s’hi va en grup; i si el que ve s’atura,  et tocar passar del costat del  precipici (m’ha passat mes d’una vegada) i els nostres cotxes son amples i pesats  ....

ResponderCitar
Página 2 / 8
Compartir: