Propera sortida pel...

Avisos
Vaciar todo

Propera sortida pel Montseny

114 Respuestas
15 Usuarios
0 Reactions
7,141 Visitas
(@HORIZONTES)
Respuestas: 465
Topic starter  

Hola, de nou.

El Montseny és un lloc molt proper a Barcelona i, a banda de la massificació i el gran deteriorament que pot suposar, és un dels llocs propers a on podem gaudir de la Natura a plé pulmó.

Ara, tinc pensat d'anar-hi i fer-hi un recorregut no massa habitual pels que no en són coneixedors. Es tractaria d'un recorregut "integral" del Montseny (per llocs més conguts i per d'altres no tant i, fins i tot, no coneguts)

Serà una sortida tranquila, de caràcter familiar i sense problemes per a vehicles 4x4. Com no sé si a l'hora de dinar passarem a prop d'algun lloc adient per fer-ho, cal que aquells que s'hi vulguin afegir es portin el menjar. El dia seria el dissabte 13 d'abril (l'únic que em va bé sortir)

Si algú vol venir, he pensat que seria un bon lloc per trobar-nos, la darrera gasolinera que hi ha entre Granollers i Cardedeu (just abans d'entrar a Cardedeu -a continuació d'ella hi ha força espai per esparar-nos) i, des d'allà emprendre la sortida plegats. Les coordenades són :  41º38'05,51" N  /  2º20'27,43" E

image hosting sites

images

És un lloc prou ampli per anar-hi arribant i trobar-nos i, a les 10:00 h. poder emprendre la sortida.

Si anem més d'un cotxe, per les pistes convé mantenir una distància prudencial amb el vehicle que ens precedeix per les sobtades frenades degudes a les irregularitats del terreny i als recs per a la desviació de l'aigua de la pluja.

Com es tracta de passar un dia agradable, tot i que l'itinerari previst sigui força ambiciós, tampoc es tracta que anem a contrarrellotge. De manera que si veiem que no pot fer-se del tot, des d'allà a on estiguem es pot emprendre la tornada cap a casa

Per cert, algú sap per què em surten tots els edificis tapats?

images
El Montseny

image hoster
El Roure de Can Bachs

upload pic

pic upload
Ermita de Sant Elies

free photo upload
La Cova

free picture hosting
Creu caçador

photo sharing websites
Riera

free photo upload
El Pla de La Calma

free photo upload
Tagamanent

picture upload
Pista a Sant Marçal

image sharing
Sant Marçal

online photo sharing
Pista a Arbúcies

(@tarraco)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 986

Ohhhh. Justament aquest dia vaig a provar una ruta a Fayon. Si es repeteix no me la perdre'.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

A veure, a veure Miquel, que veient les fotos, i el recorregut proposat, m'he quedat una mica estorat.

😮 😮 😮 ¡¡¡ OSTRES, QUE LA MAJORIA DE LES FOTOS SÓN DEL TERME MUNICIPAL DEL MEU POBLE !!! 😮 😮 😮

:icon_scratch: ??? ¿¿¿ON COI ESTÀS TU??? ??? :icon_scratch:

Aquest recorregut ens el coneixem sobradament i val a dir que no ens cansem mai de fer-lo. Malgrat que tinc els dissabtes força ocupats i que la dona treballa, intentaria venir amb el company David (Mr. Croqueta).

Salutacions des de Sant Pere de Vilamajor, als peus del Montseny. :thumbsup:

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Si no em surt cap problema, vindré.

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Je, je, Carles ... sorpresa!

Així que ets de Sant Pere? Coneixes Can Llinars?, Les Planes?, Can Cortés?, Santa Sussana? el Coll de Palestrins?, ja més apartat ... Can Cuc?

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Be...tinc feina aquest Disapte , pero si la puc fer Dijous/Divendres ,  ens veiem a Cardedeu !!

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Gràfic de la sortida

upload

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Cada cop veig mes clar que no puc faltar !!

ResponderCitar
(@alex discovery)
Respuestas: 187

hola a todos si me cuadran las cosas yo tambien me apunto pero lo confirmare un poco mas adelante,todo depende de si mi copiloto tiene futbol un saludo

ResponderCitar
 toti
(@toti)
Respuestas: 220

Dons poder si no tinc que fer feina la dona hem dona permis el nen no te basket jo vindria

ResponderCitar
(@txetd5)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 75

Molt bones horizontes i companyia, la meva dona i jo ens apuntem, ademes el lloc de quedar esta al meu poble!!!!, ja anirem  veient la gent que s,apunta, animeu-vos, que fa molt bona pinta!!!!!!!

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)
Respuestas: 206

No podré venir. Aniré a veure una cursa de Pop Cross (Citroën 2CV en circuit de terra) a Elna (França)  😉

ResponderCitar
(@man-dril)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 957

jo aquest dia a les 20:30 tinc un sopar de celebració de l'aniversari de la meva sogra a Arbúcies. Així que tot i que em ve de passada, m'hauria de retirar amb suficient temps per anar a Sils, rentar el cotxe abans d'entrar-lo a casa (sino la dona em mata) i canviar-me de roba, de cotxe i tornar a Arbúcies, ...

M'agradaria molt venir perquè és una zona que no conec gaire i potser convenço a la dona i tot. Ja ho confirmaré més endavant.

Al final si som un bon "ramat" haurem de demanar algún permís i tot, no?

ResponderCitar
(@HORIZONTES)
Topic starter  

Caramb!. Com s'està animant, la cosa!.

Sí. És el que em sembla. De fet, si fóssim gaires cotxes, podríem anar fent grups de 3 o 4 i anar retrobant-nos a uns llocs concrets (he fet el rutòmetre i hi ha tota una sèrie de llocs característics a on ens podríem anar replegant). Ja ho veuríem quan ens trobéssim. Jo, per si fos el cas, ja portaría unes quantes còpies del recorregut per anar-les repartint cada 3 o 4 cotxes.

ResponderCitar
(@montseny)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 17

Bon dia

Que ens apuntem 2 mes, la meva parella i jo, aixi podrem estrenar el discovery, que serà la seva primera sortida, i també la nostre primera sortida amb vosaltres.

Només conec en Carles i el David, que per cert us espero veure, i ja veureu el discovery amb un altre cara jejeje.

Salut

Marc.

Pd: Horizonte si em pases el rutrometro per mail, jo puc fer copies. I aixi hi ha un per cotxe.

ResponderCitar
Página 1 / 8
Compartir: