Forum
coy Jordi, perdona, pero vaig molt perdut a ver si ara si:
y tu no tens cap?
salutacions Jordi i David,
Rod
rod,no dones peu en bola,continuo sense veure el meu DACIA V8 ,jo tinc tota la sortida gravada,pero no crec que vulguis veure tota la estona el cul del teu TATALAND situacio compromesa ;D ;D ;D.aquest finde he tornat i m´ho vaig pasar molt be.salud i vencina.
Ostis jordi, soc lo pitjor, sorry!, pero no tinc amb mi ara els dichosos videos, donc re, haurem de fer nous!!!
que no company, donam un parell de días y el penyo, ok?
un saludo!,
Rod
no seria millor tornar a repetir la ruta i fer videos nous ;D
es que aixi... jo vindria!! ;D
rod, no tindras el track d' aquesta ruta??
Jordi, jo anire a repetirla aquest diumenge, ja la vaig fer amb ells i la tinc memoritzada, et vens ??
Ostis Jordi y Edgard, me encantaría repetir este domingo, pero no debo, elmiercoles marcho a UK y escocia con visita a la fabrica y al land rover show incluido!!! y el disco esta en formato camper y no debe hacer locuras!!,
Aun así, Jordi, apuntate con Edgard, La ruta no era muy complicada de encontrar y seguro que el será un buen guía, aun así, llama a Quim y quizas se apunte junto a Jordi del GR.
si hace falta mandame un email y te paso los telefonos ok?
buen fin de semana y saludos a todos,
Rod
ostres!!! aquest cap de setmana he estat molt liat i no me pogut ni connectar, m'hagues agradat molt venir, pero igualment no podia.gracies per dir-m'ho edgar.
al fimal hi vas anar??
aquest cap de setmana tampoc puc, pero el pròxim, el del 24 i 25 en principi no tinc res a fer, aixi que si vols, podriem anar a fer-la.
eeeeeeeeeeppppppppppp.el 24 25 yo estoy en la zona,alguien se apunta y acemos solo las fangueras???.saludos.
ok jordi.jo estic acampat per la zona,tant hem fa el 24 que 25,si fem nomes les fangueras podem quedar a les 9,30 + -,i amb quatre hores ho tenim.jo li comento al kim.
hola jordi's, jo també m'apunto, obviament, coneixes alguna altra ruta aixi de guapa per la zona jordigr?
buenas edgar,ja he estat pensant en una possible ruta incluint les fangueres, la primera part d´impressionants paisatges i acabem amb les falgueres, aquesta ruta es una mica mes llarga.
hauriem de quedar a les 8.30 hores a Vilada.
per ferme una idea de si em queda lluny:
aquesta ruta es de la roca cap a barcelona o de la roca cap a girona ?
mes o menys, jo estic aprop de lloret de mar, es per saber si em queda lluny,
alomillor mapunto
Salut !