Forum
hola!!
bestia v8 la ruta si no recordo malament comença per ripoll.
que quedariem dissabte o diumenge?? jordi, si dius que es llarga podriem quedar el dissabte i així anar més tranquils...
bueno ja direu algo segur!!
per cert on es vilada??
salut
bones.......vilada esta entre berga i ripoll es la C-26, a uns 14KM de berga,jo la faria diumenge, amb cinc hores ja ho tenim.jo em quedo a borreda a dinar i si la cosa es complica de temps tenim varias escapatories.per cert tindrem mal temps i aixo m´agrada,farem alguna parada per contemplar alguns miradors impresionants.
vale, si res no cambia jo vindre. digues el lloc i l'hora i alla estare!!
vinga salut!!
quedem a vilada ales 8,30 al costat del parc infantil.deixo el meu movil 653917449
vale jordi!! si hi ha alguna cosa et dic algo!!! el meu es el 678918326.
quants cotxes seriem??
que seria una ruta fins al migdia,no??
apa salut!!
Quina enveja nois, que ho paseu molt be, tot i que amb aquesta compañía, no ho dubto!!!
Jo, ancara no puc sortir de vacances, ya porten una setmana perduda i ancara no puc treure el disco del taller,
donc, si pel cap de setmana ho tinc i no surtim, m apunto,
Jordi, en aquet cas, et prometo videos chulisism del teu dacia!,
salutacions i que ho paseu de pxx mara,
Rod
ok rod,ya e parlat amb el kimet i diu que si ve,jorditds e trucat al teu movil i no l agafa ningu ??? ???.avui e parlat amb la familia i diuen que esta plovent cada tarda i les previsions fins diumenja son de plujes, ;D ;D
encara no man arribat les peces , i clar amb el cotxe cascat no anire, quin dia sera ?
aviam si venc els KONI i aixi puc provar els amortidors nous, si oh pogues fer tot de com seria la ho...a !
Algu els vol ?
per cert al agost hi ah aixo:
el proximo dia 15 de agosto se celebrara el I circuito salvaje4x4 con motivo de la fiestas del pueblo os esperamos a todos para pasar un dia agradable y mucho 4x4.el evento sera GRATUITO!!
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=41.651186%2C2.436516&daddr&geocode=FfKLewIdpC0lAA&hl=es&mra=mr&sll=41.65281%2C2.440628&sspn=0.001687%2C0.005262&ie=UTF8&ll=41.651182%2C2.436519&spn=0.001688%2C0.005262&t=h&z=18 el lugar donde se celebrara el evento.
vilalba sasserra
Quina enveja nois, que ho paseu molt be, tot i que amb aquesta compañía, no ho dubto!!!
Jo, ancara no puc sortir de vacances, ya porten una setmana perduda i ancara no puc treure el disco del taller,
donc, si pel cap de setmana ho tinc i no surtim, m apunto,
Jordi, en aquet cas, et prometo videos chulisism del teu dacia!,
salutacions i que ho paseu de pxx mara,Rod
Eeepp!!
Nen que li passa al cotxe??? no fotis que no pots marxar a UK per el tema del cotxe, jo estic igual finalment marxo amb l'Scenic de la dona....aquest LR >:(
Si necesites quelcom, ja saps on trobar-me
Apa Siau
ok, jordigr & company, parc infantil vilada 8 hores 30 minuts del matí del diumenge 25 de juliol, confirmo assistència. Fins llavors
Moltes Gracies Enric, la veritat es que estem molt fotuts!,
Al final, para no arriesgarme, lo lleve a alguien de "confianza" conocido por aqui, su veredicto, rodamiento de empuje y dos días de trabajo, de eso ya van 10 días, y aun no son capaces de hacer funcionar la caja de cambios, no le entran las marchas.
Han sido 10 dias horribles, las reservas perdidas, la nevera y casa vacias, las maletas y equipaje listos y no nos podemos mover, por que nos dicen esta tarde estra listo, mañana, la pieza llega pasado y así, pasan los dias y si no llamo, no se nada, osea ni siquiera podemos ir a la costa para desconectar, aparte que no tenemos ganas, tenemos la extraña sensacion de agotamiento y desesperacion por la situacion. 10 dias de vacaciones perdidos y a este ritmo no me extraña que nos pase una factura increible, si quiere cobrar por horas lo tiene claro, ya que llevan 10 días haciendo rompecabezas con la caja, montando y desmontando.
He editado el mensaje para ser elegante e intentar estar sereno, pero como te puedes imaginar, nos han jodido las vacaciones, tanto puede costar cambiar un embrague entero?
Pues eso Enric, muchas gracias por preguntar, la proxima, no lo dudo, no hay talleres de confianza, a LR y a correr, me hicieron el presupuesto de esta reparacion por 1100€, en su momento, e parecio excesivo, visto lo visto, lo pago encantado!
Muchas gracias por preguntar y que tengas un buen verano,
Rod
Hola a todos, Rod bien que lo siento, venga mucho animo. No sé como pueden tardar tanto en montar un kit de embrague, yo lo cambia hace no más de cuatro años y tardaron una tarde en hacerlo, bimasa y embrague.
Lo dicho suerte. 😉
Lo siento Rod. La verdad es que no sé que decirte, es una trastada de lo más grande, y ya te digo que estoy igual, pero si más no puedo largarme con el coche de la mujer, pero llevo un cabreo encima un par de narices, ya que quería cargar el Range con las Bicis de las niñas, el triciclo del crio, etc y finalmente sólo me llevo las palas y el cubo pa la playa.
Tío anímaros, quizás sea mejor así, si te hubiese pasado de camino, hubieras estado igual, aunque seguro que si te pasa en Inglaterra, si más no el mecánico sabría que pedir, (espero) y no has de pagar hotel, no sé ya te digo que no sé que decirte. Oye, quedamos el 19 de Agosto?? (y tiramos los coches por un barranco?? 😛 😛
Tienes mi movil para lo que necesites, yo estaré la semana próxima fuera, pero tu llámame si necesitas cualquier cosa.
Un abrazo a ti y a la Sra. (bueno al Linu También)
Apa Siau