Forum
Nueva ruta dominical!
Moltes gracies Nois,
Domingo, pues ya vez, llevamos 11 días han cambiado todo el embrague, osea volante, prensa,disco, cojinete, cerquillo y otra pieza que va sobre el primario -segun me han dicho-, bomba y bombin de embrague y ni flowers, ya no se que hacer o decir!, pero como siempre muchas gracias por tu comprension y animos!,
Enric, lo de Inglaterra, que vol que et digui, a Aschcroft, et cambian la caixa sencera per una reparada y garantizada per 1100€, no hi a color, nosaltre voliam fe aixo, pero, aquet mecanic em va a dir, que no calia ya que el problema era el rodament, i cla, si van fer embrague el pasat novembre, ja em compensaba fer la reparacio aqui, al final ni lo uno ni lo otro i ja anem per el día 13,
Enric, amic meu, si vols, et deixo el meu portab icis, se acopla a qualsevol cotxe, es el tipic que va agafat del parabrisas trasero, (en mni scenic i twingos anaba así, al disco va sobre la roda) i pots posar tres bicis, YA EM DIRAS ALGO, OK?
i el 19 d´agost, tirem els cotxes no pel barranc, els tirem contra els pseudo-tallers dels cullons!
Buen veranos a ambos,
Rod
ostres rod quina p...tada!! a veure si ho podeu resoldre quan mes aviat millor!!
molts anims als dos i si necesiteu algo ja sabbeu on soc!!!
per cert abans de tirar els cotxes aviseu-me que treure alguna cosa ;D ;D
salut i anims!!
Per desgracia jo em despenjo de la ruta, encara no tinc les peces y la veritat amb un amortidor sense silentbloc i ballant, amb 2 coixinets cascats, sense direccio asistida, sense pastilles de fre y amb varis silentblocs ballant no mariscare.
espero que us oh paseu be be i ja posareu alguna foto (i del dacia tambe jejeje)
aviam si organitzo algu per aqui la zona de palafolls i veniu a fer una volta.
Salut !
vaja home.........que cabrons que sou, jo dissabte estic treballant, no ho podeu aplaçar un dia?
edgar que al final era avui la ruta, jo tambe em pensava que era diumenge i no hi he anat!!! pero he parlat amb el jordigr i m'ha dit que si volem dema la fem!! tu vindries??? jo i un colega que te un wrangler vindriem.
aquesta tarda tornare a parlar amb el jordi per dir-li segur si hi anem. diguem algo. el meu tel. es 678918326
apa que vagi beee!!!
P.D: ROD tens el tel de l'edgar???
bones.......vilada esta entre berga i ripoll es la C-26, a uns 14KM de berga,jo la faria diumenge, amb cinc hores ja ho tenim.jo em quedo a borreda a dinar i si la cosa es complica de temps tenim varias escapatories.per cert tindrem mal temps i aixo m´agrada,farem alguna parada per contemplar alguns miradors impresionants.
jordi gr tu mateix vas dir DIUMENGE!!!! bueno no pasa res!!!
perdo,perdo,menys mal que tot s´ha pogut arreglar. Quina canya de ruta¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡