Una opció pel cap d...

Avisos
Vaciar todo

Una opció pel cap de setmana del 18-20 de juny.

3 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
763 Visitas
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773
Topic starter  

Bé, companys, no és de 4x4 ni de cotxes talla 1:1 però, per a aquells que encara disfruteu amb els cotxes petits pilotats per corrent (Scaléxtric), us proposo a que, aquells que no tingue cap més plan, tipus Ogassa, o una sortida paral·lela amb els cotxes, fer una visita durant aquests dies al Centre de Modelisme de Les Franqueses on es realitzarà la propera prova puntuable pel Campionat de Catalunya de cotxes 1/24. Els que no ho heu viscut una prova d'aquest tipus, si veniu, us encantarà, de ben segur! Aquí us deixo l'enllaç per tal que hi pogueu donar un cop d'ull:
http://centremodelisme.mi-web.es/board/ral-li-de-sardenya-1-24-18-19-i-20-de-juny-2010-t2327.html

Bien, compañeros, no es de 4x4 ni de coches talal 1:1 pero, para aquellos que aún disfrutais con los pequeños coches pilotados por corriente (Scaléxtric), os propongo que, aquellos que no tengais ningún otro plan, tipo Ogassa o salida paralela con los coches, hacer una visita durante estos días al Centre de Modelisme de Les Franqueses donde se realizará la próxima prueba puntuable para el Campeonato de Catalunya de coches 1/24. Aquellos que no hayais vivido una prueba de este tipo, si venís, os encantará ¡fijo! Aquí os dejo en enlace para que podais echarle una ojeada.

Saludos

(@RODRX4)
Respuestas: 1066

Hey David, que tal? como ha ido eso?, al final no pude ir ya que me toco trabajar el sabado y bricolage intensivo el domingo, como ha ido?
tienes alguna foto o video?
a la proxima no fallo!,
hablamos pronto,
UN saludo,
Rod

(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773
Topic starter  

Muy bien, Rod, no te preocupes, hay más carreras... En cuanto a la competición...bufff, aún me estoy recuperando del cansancio... En cuanto a fotos, "vidrios" y esas cosas... no tengo ni idea cómo se cuelgan. Miraré a ver si pillo alguna foto que haya hecho algún compañero y miraré si me ayudan a colgarla.
Saludos.

ResponderCitar
Compartir: