legalització snorke...

Avisos
Vaciar todo

legalització snorkel

17 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
1,168 Visitas
(@Pau_88d)
Respuestas: 380

Jordi, efectivament tens de plaç fins que et toqui passar la ITV. En teoria la moratòria s'acabava ara al juny, però ho han allargat per tal que la gent no hagi d'anar a la ITV expressament.

Pel que fa al procediment, és molt surealista. Jo vaig comentar que volia legalitzar l'esnórkel en el moment de pagar les taxes a la oficina. Em van cobrar les taxes, els 3.60 € extres, i em van donar un sobre amb un formulari per omplir on jo asseguro que l'esnórkel estava muntat abans de no sé quina data. Amb això passes la revisió, i al final de tot, l'enginyer es queda el sobre amb el certificat i la fitxa tècnica del cotxe, i a tu et donen un provissional per poder circular fins anar-la a buscar.

Vull dir que l'ésnorkel en si mateix NI SE'L VAN MIRAR!! El tràmit va ser passar la ITV, i deixar la fitxa tècnica perque ho apuntin, res més.

Jordi, efectivamente, tienes de plazo hasta que te toque pasar la ITV. En teoria, la moratoria acababa en junio, pero lo han alargado para que la gente no tenga que ir a la ITV expresamente.

Por lo que respecta al procedimiento, es muy surrealista. Yo comenté que quería legalizar el snorkel en el momento de pagar las tasas en la oficina. Me cobraron las tasas, los 3.60 € extras, y me dieron un sobre con un formulario para rellenar donde yo aseguro que el snórkel estaba montado antes de no sé qué fecha. Con esos pasas la revisión, y al final del todo el ingeniero se queda el sobre con el certificado y la ficha técnica del coche, y a ti te dan un provisional para poder circular hasta que la vayas a buscar.

Quiero decir que el snorkel NI SE LO MIRARON!! El trámite fue pasar la ITV, i dejar la ficha técnica para que lo apunten, nada más.

ResponderCitar
(@Bestia V8)
Respuestas: 701

Dons estic parlant amb un de madrid y no hi a maneres, que si no porta la ficha tecnica del snorkel que nanai de nanai...

algu te un escrit que posi algu com:
snorkel fabricado en pvc marca "perico de los palotes" para land rover defender...

per que li pugui portar adjunt amb lo de firmar que ja estava posat d'abans i tal ?

ResponderCitar
Página 2 / 2
Compartir: