legalització snorke...

Avisos
Vaciar todo

legalització snorkel

17 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
1,167 Visitas
(@joram)
Respuestas: 79
Topic starter  

No sé si ja ho sabeu peró els snorkels s'han de posar a la fitxa tècnica, ara hi ha una moratòria per tal de legalitzar-los, vas a l'estació de l'ITV i pel preu de 2,3€ el posen a la fitxa del cotxe, aquesta moratòria, penso, que dura fins a juny i a partir d'aquí serà un merder fer la legalització.
Jo ja he passat per caixa, el meu snorkel és artesà 100% i no he tingut cap problema, a tothom que el porti possat que faci els deures abans de juny per estalviar-se problemes i calerons.

Salut i fang

(@franc.guday)
Respuestas: 2209

Jo tambe ja ho tinc fet!!! I pel mateix preu les estriberes tambe surten a la ficha tecnica!!!! ;D ;D ;D

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 380

Joram, ¿i sent artesà no t'han posat cap pega??? Caram, doncs quina bona noticia, perque ja tenia assumit que quan hi anés al juliol me'l farien treure, el que porto jo!!!

Doncs ara sí que tinc clar que m'hi acostaré a que m'ho apuntin!!

ResponderCitar
(@jlgarz)
Respuestas: 4659

yo tambe el tinc a la fitxa tecnica,a mes vaig posar el grups 4.12 y els dos ARB per aquets 2.30€.
pero com sempre depen de on vagis,al meu cosi per posar les estriberes tenin el certificat de taller y el de conformitat li feien pagar 40 com si fos reforma.
a rebel per posar l´esnorkel a la fitxa li demanen cretificat de taller o certificat de la peça
s´hauria de publicar un llistat de on es bo per fer una cosa y on per fe l´altre.

ResponderCitar
(@SuricataBcn)
Respuestas: 3096

Que ITV????? ;D ;D ;D

Ir con el coche y el snorkel montado, los 2.30€ y YA ESTA?????????????  (demasiado bonito para ser real)

ResponderCitar
(@joel600d)
Respuestas: 147

Hola a tothom!

Franc a quina Itv vas anar?

Que també en toca fer-ho 😉 i diria que a la de Girona son molt primirats( per dir-ho fi)

Merci!!!

ResponderCitar
(@jlgarz)

Que ITV????? ;D ;D ;D

Ir con el coche y el snorkel montado, los 2.30€ y YA ESTA?????????????  (demasiado bonito para ser real)

en la de sabadell(can roquetas)

ResponderCitar
(@joram)
Respuestas: 79
Topic starter  

Jo vaig anar a la de Granollers i em va sorprende gratament... jo tampoc m'ho creia.... em van donar un paper per omplir amb les meves dades on deia que ja estava instal·lat abans de no se quina data de gener i "arreando"
ja possats li vaig preguntar a l'enginyer si això també em serviria per possar unes llantes desplaçades i modificar l'ample d'eixos i no va colar.... cachis!!! que aquesta era una modificació important abans i ara... que li farem

ResponderCitar
(@franc.guday)
Respuestas: 2209

Jo vaig anar a Girona!!!

ResponderCitar
(@burkatlr3)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1088

ara es pot homologar tot per 2'30 enganxe...defenses estriberes,tot tipus de reformes ara valen aixo pero nomes fins a juny, jo vull aprofitar y montar l'enganche y  el snorkel... 😮

ResponderCitar
(@jlgarz)

ara es pot homologar tot per 2'30 enganxe...defenses estriberes,tot tipus de reformes ara valen aixo pero nomes fins a juny, jo vull aprofitar y montar l'enganche y  el snorkel... 😮

el enganche no vale eso,al menos en sabadell ,yo he puesto dos enganches en diferenctes coches y son 39€
solo vale 2.30 no que antes no era reforma y ahora si lo es

ResponderCitar
(@burkatlr3)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1088

pues a mi en girona me dijeron que si,por que yo lo tengo montado pero me falta el numero del enganche sino ya lo hubierA pasado...se lo pregunte explicitamente por que queria homologarlo a no ser de ese papelito...

un saludo

ResponderCitar
(@cooper_morris)

Yo no llevo enganche en el disco, se lo kiero poner, pero en los papeles me dice ke si tengo enganche hasta 3500 kilos y 120 vertical, pero en la parte superior de los papeles, donde me ponen las medidas de los neumaticos y las estriveras, no en la parte inferior donde hay las observaciones, eso kiere decir ke ya lo tengo homologado si lo pongo el modelo de origen?

ResponderCitar
(@Pau_88d)

Hola!

Retomo este post para comunicaros que ayer fui a la ITV de Viladecavalls. Al márgen de que el paso de la inspección fue totalmente satisfactorio (ya luzco orgulloso el sellito rojo!!), efectivamente por 3.60€ me incluyeron el snorkel (fabricado por mi) en la ficha técnica.

Se quedaron los papeles para hacerlo, y el martes voy a buscarlos!

ResponderCitar
(@jordilr)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2027

Algú sap si han prorrogat el plaç fins a final d'any? He llegit en alguns llocs que donen temps fins que al vehicle li toqui passar la itv (en el meu cas és al novembre).

Igualment, els que ho heu fet ho soliciteu al fer el pagament de taxes o espereu que el tècnic us ho digui? es que amb aquesta gent com menys idees se'ls donin crec que millor i veig a venir que si hodemano em diran que no és possible sense passar per caixa, certificat de taller, homologació,.... En el cas del range porta els llums de llarga distáncia a l'spoiler pero no surten a la fitxa i al demanar-ho ja em van dir que si eren de fàbrica o muntats al concesionari (potser són diferents o fan més llum???? o després de 30 anys això és rellevant????) per això esperaré quan li toqui a veure que diuen i de pas intentar passar les estriberes. Si no em tocará desmuntar els 4 cargols i tornar-ho a muntar després.

Salutacions

Alguien sabe si han prorrogado el plazo hasta final de año? He leído en algunos sitios que dan tiempo hasta que el vehículo le toque pasar la itv (en mi caso es en noviembre).

Igualmente, los que lo habéis hecho lo soliciten al hacer el pago de tasas o espere a que el técnico se lo diga? se que con esta gente como menos ideas les den creo que mejor y veo venir que si lo pido me dirán que no es posible sin pasar por caja, certificado de taller, homologación,.... En el caso del range lleva las luces de larga distancia en el spoiler pero no salen en la ficha y el pedirlo ya me dijeron que si eran de fábrica o montados en concesionario (quizás son diferentes o hacen más luz?? ? o después de 30 años esto es relevante ????) por eso esperaré cuando le toque a ver que dicen y de paso intentar pasar las estriberas. Si no me tocará desmontar los 4 tornillos y volver a montar después.

Saludos

ResponderCitar
Página 1 / 2
Compartir: