Forum
buackkk, tambien me ha entrado hambre ......... tu mismo Martiland , cuenta conmigo,....... bueno y con mi hijo
buackkk, tambien me ha entrado hambre ......... tu mismo Martiland , cuenta conmigo,....... bueno y con mi hijo
Ésto es una amenaza en toda regla... Sobre todo por el hijo! jajaja
Santa! No te pienso remolcar si vienes con el naranjito ese que tienes (o tenías, no lo se)!
Me dejaréis chupar alguna gamba?? ;D (que mal suena esto)
Solo las cabezas..... y de segunda chupada!
Jajajajajaja
Me dejaréis chupar alguna gamba?? ;D (que mal suena esto)
Solo las cabezas..... y de segunda chupada!
Hola David es molt facil el el 90 te matricula de
Andorra el gos tambe es Pinacsi
ens veiem aviat MARTI
Hola David es molt facil el el 90 te matricula de Andorra el gos tambe es Pinacsi, la Higgins i la Marple
ens veiem aviat MARTI
Olé, però... ¿i el que està ajupit? Vinga, maquinilla, a verure si l'endevines. Segur que en Mik ens ho diu...
Bones
:'( :'( :'(
No he pogut començar d un altre manera......
Senyors amics, em dol molt dir-vos aixo..... no podrem venir a la Party....... :'(
El motiu principal i doloros en si mateix, tenim la MAre de la meva Dona ingressada a l Hospital a toulouse, dema plegat de la feina marxem cap a Toulouse. No sabem exactament que te, sembla una infeccio a la sang, li estan fent proves, entre dema i dissabte sabrem mes coses....
Per altre banda, el Defender tambe esta ingressat encara :'(
Be, nomes dir vos a tots i cadascun dels qui tinc la gran sort de coneixer-vos i als que encara no he tingut el plaer, que us trobare a faltar, de debo, ho dic sincerament, qui em coneixeu sabeu que ho dic de debo. Us veig poc i la Party es un dels pocs llocs per veure us... aixi doncs no anar hi representa no compartir converses riures fang pistes pols etc....
Be ja hi haura altres ocasions.......
UNA ABRAÇADA A TOTS!!!! passeu vos ho molt molt be, no trenqueu res i sobretot no us feu mal!!!!
ostres ignasi, quina mala notícia!!
espero que no sigui res i es recuperi el més aviat possible, per altra banda ja hi haurà més trobades per veure'ns, i si no ja saps, es monta una ruta pel pallars-andorra ràpidament 😉
salut company.
Em sap greu Ignasi, espero que es recuperi ben aviat. La família és lo primer. Ja hi haurà d'altres sortides per retrobar-nos.
Una abraçada ben forta.
Salutacions.
Jaja yo creo que es el marmota jajaja igual metio la pata ::)
Efectivament, sóc jo el de la foto però tinc que dir que no hi surto gaire afavorit, no és el meu costat bo.