Forum
Ignasi... anims, una abraçada.
Vaja...
Proposo fer una quedada/ruta després de la Party i de que les coses s'hagin resolt a cal Pinacsi, per a poder suplir la malaurada absència de l'Ignasi i la Higgins a la Party.
Una forta abraçada a tots dos.
Per parts:
- Dani, "lo has clavao".
- Marmota, tots sabem que el teu millor costat és a lloms del Camel ;).
- Pinacsi, vaig recuperar la fotografia de la Party de l'any passat doncs hem temia que, arrel de la malaltia del Def potser no podrieu vindre... però, recoi, això de la mare de la Higgins... Ja sabeu que teniu el nostre recolzament i que tot i la distància estem amb vosaltres. Us trobarem a faltar aquest cap de setmana i intentarem no fer mal bé res... I com deien els de les galàxies "Que la salut us acompany".
Igualment ànims Ignasi, i si cal fer una sortida per les teves terres per veure'ns es fa sense cap problema. La resta a veure si ens veiem diumenge.
Salutacions
Bufff menys mal! Al final si que puc venir!!!
He tingut el cotxe a l'hospital més de 6 setmanes. QUe si canviar la transfer, que si a més era el primari del canvi, que si un reten, etc etc. Ja pensava que no podria anar, i ahir vaig tornar al taller i gracies al mecanic que ha treballat tota la nit, en teoria ja està.
Fa 2 hores que l'0he anat a buscar i sembla que tot està ok. Per oli per la junta de la transfer, pero espero que aguanti almenys dissabte. Compraré oli per si a cas i diumenge a tornar-hi.
Ens veiem demà... espero que no em tingueu que remolcar... je, je.
Es que amb tantes preses en montar-ho tot, tinc algo de por que no ho hagin fet del tot be.
Ignasi que tingueu molta sort i no sigui res!!!! 😉 😉 😉 😉 😉
Jo tambe us trobare a faltar a la LR Party!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Una abraçada company!!!!
Bones
Bon Dia a tothom!!!!!
MOOOLtes gracies pels vostres anims!!!! la HIggins esta molt contenta pel suport rebut, en moments aixi es molt d agraïr.
Bones noticies pel que fa a la MAre de la Higgins!
Sembla que podem descartar malaties greus. Ha estat tota aquesta darrere setmana a l hospital on li han efectuat un munt de proves i una biopsia,per tal d esbrinar que li provoca la febre i altres simptomes mes punyeteros.
Avui Dissabte podra sortir de l hospital i s estara a casa d uns amics a Toulouse on ha de fer repos absolut.
En uns dies tindrem el resultat de la Biopsia.
Be la HIggins i jo us agraïm enormement el vostre suport a mes esperem que sigui una molt bona edicio de la PArty!! us trobem molt a faltar!!
Per tornar cap a Andorra o farem per carreteres secundaries, el mes secundaries possibles jejeejje es la nostre altre passió! 😛
Un cop mes GRACIES!!
Game over!!!
Una junta entre la transfer i el canvi ha dit prou.
He tingut que marxar i per mi aquesta party nomes a durat 2 hores.
Una llastima!!! Tot l'any esperant i quina mala sort.
El q mes em fot es q feia 5 setmanes que vaig dur el cotxe al mecanic i com sempre tot al ultim moment. En fi, no val la pena empresar-se... Pero es q ho estic!!!
