Forum
bueno, ja fa dies que estic mirant el temps, sembla a ser que aquest any no passarem tanta calor i a veure si no mengem tanta pols!!
http://www.eltiempo.es/suria.html
això ja ho tenim aquí!!
salut
Ja falta menos!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Pero si tu ja deus tenir un "Japo" (Nissan, Toyota ,,...) com a minim, no s'et veu el pel i si encara tens el DEFE, deu estar adormit !!! 😉 ;D
Et guardo un "fuet" amic meu !!!
Fins Les Comes..
Bones
Semblaria ser que podria ser que poguessim anar-hi:
Amb el Defender segur que no :'( :'( :'( esta ingressat i sembla que en te per uns dies encara....
La opcio seria passar dissabte tot el dia amb mon Pare i estrenar com cal el RRc despres de la gran posada al dia que ens va fer L'Albert i en Marçal amb participacio de LANDCLASSICS( moltes gracies a tots).
Veurem si podem concretar tot plegat, tan de bo que si, tinc moltes ganes de veureu s!!!
Ja falta menos!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Pero si tu ja deus tenir un "Japo" (Nissan, Toyota ,,...) com a minim, no s'et veu el pel i si encara tens el DEFE, deu estar adormit !!! 😉 ;D
Et guardo un "fuet" amic meu !!!
Fins Les Comes..
Pero com pots pensar aixo de mi!!! jajajajj M'apunto lo del fuet eh!!!! 😉 😉 😉 😉 😉 😉 El defender encara el tinc, encara avui li e posat les rodes de tacos!!
Amb en Pol encara en parlem avegades de la nit del fuet a Ogassa i plorem com nens petits!!!!! jajajaja
Va ens veiem per alla company!!!!!! 😉 😉 😉 😉 😉
Uploaded with ImageShack.us
Con la que esta cayendo creo que las zonas de barro van a estar bien preparadas.
Esperemos que ayude a no levatar tanto polvo
Almenys no hi haurà la pols de l'any passat... Avui m'he comprat tots els preparatius per a poder muntar un llit dintre el RRC, sense treure els seients i podent dur l'equip de rescat i eines! Ja ho veureu!
Jo portaré una moto-serra, per si a algú no li ha quedat ben muntada la tenda...
Ja esta tot apunt per disabte comanche preparat i etc. Ens veurem a les Comes!!!!!!!! Biennnnn
Salut Jordi
Bueno...
El domingo por la mañana vendremos a despertaros APA-SIAU i Servidor ::) ::) ::)
Saludos.
BONES A TOTS!!
ACABAT D'INSCRIURE AMB DORSAL 255!! AMB UN SERIES III
ENS VEIEM ALLA AMB MOLTES GANES!
BONES A TOTS!!
ACABAT D'INSCRIURE AMB DORSAL 255!! AMB UN SERIES IIIENS VEIEM ALLA AMB MOLTES GANES!
Ostres, el Carles ha solucionat el problema del embrague?