Land Rover Party 20...

Avisos
Vaciar todo

Land Rover Party 2012

140 Respuestas
20 Usuarios
0 Reactions
10.2 K Visitas
(@man-dril)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 957

Hola a tots,

m'ho vaig passar molt bé a la party i em vaig sentir ben acollit tot i anar sol, tant a les rutes com pel dinar. Gràcies!

Vaig estrenar-me a fontetes i deu n'hi do... encara tinc algun genital per corbata.  😉 Però com a positiu, allà vaig veure unes quantes coses per millorar-li al Series. Li falta una mica d'alçada al darrera i alguna protecció pels diferenciall i resta de baixos.

Vaig arribar a casa (després de 3 hores de viatge) i una pèrdua considerable de líquid em deia que alguna cosa no anava bé, sort que ja era a casa. Era líquid de direcció, i la politja i la corretja fetes un nyap... Em sembla que va ser per fontetes, em vaig quedar encallat per una suposada pedra (no es veia pel fang que hi havia) i crec que deuria tocar amb la politja.

90€ de la politja em porten a la conclusió de que també hauré de reubicar la bomba de direcció una mica més amunt.

Salutacions,

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Hola a tots,

m'ho vaig passar molt bé a la party i em vaig sentir ben acollit tot i anar sol, tant a les rutes com pel dinar. Gràcies!

Vaig estrenar-me a fontetes i deu n'hi do... encara tinc algun genital per corbata.  😉 Però com a positiu, allà vaig veure unes quantes coses per millorar-li al Series. Li falta una mica d'alçada al darrera i alguna protecció pels diferenciall i resta de baixos.

Vaig arribar a casa (després de 3 hores de viatge) i una pèrdua considerable de líquid em deia que alguna cosa no anava bé, sort que ja era a casa. Era líquid de direcció, i la politja i la corretja fetes un nyap... Em sembla que va ser per fontetes, em vaig quedar encallat per una suposada pedra (no es veia pel fang que hi havia) i crec que deuria tocar amb la politja.

90€ de la politja em porten a la conclusió de que també hauré de reubicar la bomba de direcció una mica més amunt.

Salutacions,

MAN-DRIL, com sempre un plaer compartir pistes i menjar amb tu. Ja voldrien alguns 4x4 molt més moderns que no pas el teu estar tant ben atesos i comportar-se tant bé en situacions compromeses.  :thumbsup:

Fins aviat,

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756
Topic starter  

Solo auto 4x4

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

Home Jaume, ja ets famos... jejeje el Victor (VHR) tambe queda maco a la foto 😀

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756
Topic starter  

Home Jaume, ja ets famos... jejeje el Victor (VHR) tambe queda maco a la foto 😀

Ja,ja, el Victor sembla que te un iman quant hem fico a la marró!!

ResponderCitar
Página 10 / 10
Compartir: