Forum
Hola desde Caldes de Montbui
Avui he anat a parlar amb els amos del LR i m'han dit que es repensaran la seva decisió de no vendre'l, ja que els seus nebots no estan gaire per la labor. Confio aquesta setmana en tenir mes noticies del vehicle, ha he començat a buscar informació per internet, fotos de restauracions, de desmuntatge de parts del trasto...etc.
espero tenir sort
Ens veiem
Jordi
Avui he anat a parlar amb els amos del LR i m'han dit que es repensaran la seva decisió de no vendre'l, ja que els seus nebots no estan gaire per la labor. Confio aquesta setmana en tenir mes noticies del vehicle, ha he començat a buscar informació per internet, fotos de restauracions, de desmuntatge de parts del trasto...etc.
espero tenir sort
Ens veiem
Jordi
Que tinguis sort Jordi !
Ja diras com acaba tot aixo
Salut!!
Espero que acabi be, sino en buscaré un de pagament...quin remei...ara ja m'ha entrat el cuquet del LR. Espero vendre la moto aviat i tenir liquid per començar el nou projecte.
Salut
Jordi
Hola de nuevo, hoy me han ofrecido un Cazorla 6 cilindros, parece que en bastante buen estado y bien de precio. Mañana voy a verlo, si me gusta me lo quedaré. Mañana fotos.
Bona nit
Jordi
Bona sort Jordi i ja ens informaràs. Si tens algun mecànic de confiança, no estaria de més que també l'hi dones una ullada.
Carles (GASSMAN)
Avui l'he anat a veure, esta en un bon estat de xapa, excepte el panell del parabrises que está rovellat pero no picat.
Per dins está bastant pasable. Ple de merda del camp ( va venir de Teròl) el tapissat de la porta del darrere está fet caldo, pero mirariem de restaurar-lo.
Te Overdrive i desconexio de tracció manual al mateix eix de les rodes del davant
Es un 3500 de gasoil, es posa bastant be en marxa i sona bastant rodó.
M'ha comentat el propietari que te els frens, rotules, gomes, bateria, nous de trinca ja que ha començat a reparar-lo pero te cosetes.
La direcció assistida no funciona, no sap si es la bomba o la mateixa caixa, te corretja nova i liquid pero no actua.
Es del any 82/83.
Com que está a prop de casa ( 10 minuts) demà o passat aniré a mirar-lo mes detingudament i farem unes fotos per compartir-les amb tots vosaltres.
Demà miraré si mi cap al parking, ja que tinc les motos i es te que mirar, ja que els veins amb el tema de les mides son uns pijoteros o torracollons.
El preu no está malament, uns 1000.-€ el puc pagar a terminis ( si nois la puta crisis ha vingut a casa meva)
Te la baixa temporal, NO definitiva.
Falta la Itv,
ALGÚ EM POT FACILITAR DADES DE CONSUMS I MIDES EXTERIORS DEL CAZORLA 3500?
Be, dema o passat os seguixo informan, el trasto m'agrada, ara tinc que fer números i escombrar el garaig per instalar-lo com deu mana
Salut
Jordi
Jordi, millor que facis la teva consulta en el subforo dels Series. Segur que allà trobaràs gent més experta en el Cazorla i et podran donar un cop de ma en el què demanes.
Recorda que allà tens que escriure en castellà. A veure si aquest és el definitiu. 😉
Carles (GASSMAN)
Hola Jordi :
Jo vaig tindren un mes o menys d´aquesta época. Amb l´overdrive, gastava mes o meys lo que gastava amb el 88 amb motor 2,25 sensa overdrive. Si dius que arranca bé i la baixa només es temporal, el preu el veix raonable.
La direcció asistida, amb el meu, portava un pistó, no caixa de direcció asistida. Pel que dius, pareix una avería de la bomba.
Sort ¡¡¡
Saluts :
José Luis ( Eivissa )
Hola per bon consell d'en Carles, ho he penjat al general us deixo l'enllaç per si algú vol seguir-lo i pot aportar algo a la causa.
https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=71772.0
Salut
Jordi