Forum
Ruta cap de setmana despres de Sant Joan
Bon dia companys!!!!
Tenim un company que estar mirant d'organitzar una ruteta per despres de Sant Joan.
Si no hi han canvis, s'anira de Barcelona a un altre punt. I despres si queda mes temps i/o ganes, continuar i fer alguna cosa per alli.
Algu s'apunta?????
Por si las moscas, ja direm la ruta en privad a qui s'apunti 😉
Jo vinc, si al Range li dona la gana vindré amb el Range, sinó amb el Terrano 😉
Yo vengo, si al Range le apetece vendré con el Range, sino con el Terrano 😉
Veiam, sortida desde Barcelona, estic a 20qm en linea recte. Sembla que no em puc perdre. M'ha apunto!!!
La ruta que teneis pensada que es de un dia, del sabado o domigo o estais pensando en una ruta fin de semana.
Pues aun esta por determinar, pero la mas seguro que sera de un dia, aun por determinar. Si fuera de fin de semana serian dos etapas muy marcadas por lo que se podría hacer solo una parte o la otra
Pancho compte amb mi. Ja li vaig comentar al Francesc el tema de disponibilitat de dates per part meva pel tema curro.
Bones
Les dates serien dissabte 30 i/o diumenge 1? Podria ser que poguessim venir, seria la estrena del resorgit.... jejejje estare atent.
Bones
Les dates serien dissabte 30 i/o diumenge 1? Podria ser que poguessim venir, seria la estrena del resorgit.... jejejje estare atent.
Será la estrena del Range V8 o del 110? 😉
PINACSI que sea el 110 que tengo que convencer a la señora y como no sea con un SE lo tengo chungo por que los que hemos visto sin moqueta y con los remaches por el suelo pues como que no
Buenas
DARISO: La ruta de dspres de St Joan, seria amb el V8, per molt be que anes el tema 110, per d aqui 15 dies molt just.....
CORDOBESMañana podria ser un dia decisivo para el tema del 110, veremos que no depara.