Forum
Hola desde Caldes de Montbui
Hola familia, encara no tinc el LR, estic pendent de que m'el cedeixin en una masia del Montseny, tot el que sé es que es del 1976 i ha tingut un tracte molt agricola, d'aqui a que li penji una porta, te la bomba injectora que agafa aire i es tindrá que reparar, bateria, i de dintre no se com estará, porta 2 anys parat, el varen parar en marxa....en resum van deixar-lo de fer funcionar. Com que es regalat, no mirarem gaire. Dema tinc que pujar a la masia per tal de tancar el tema de la documentació i de que l'altre germá es posi d'acord per signar la transferencia. Si dema va tot be, la setmana que ve,, un company amb una grua anirem a rescatarlo del corral on es troba ara mateix.
Quan tingui fotos ja us les penjaré
Salut
Jordi
benvingut jordi,
de quin series es tracta?? ja tindras una mica de feina per fer!! esperem veure aquestes fotos i a veure si dintre de poc el coneixem personalment en una ruta!!
Eeepp!!!
Salutacions desde Sentmenat. Esperem veure aviat aquest regal. A Caldes també hi ha l´amic i soci Quique, ell té un Discovery.
És costum que els nous facin un esmorzar. Aqui el lloc escollit es St. Sebastiá que alguns ja coneixem La Rectoria.....i es menja molt bé. Oi nois??
Benvingut Company.
Apa Siau.
Eeepp!!!
Salutacions desde Sentmenat. Esperem veure aviat aquest regal. A Caldes també hi ha l´amic i soci Quique, ell té un Discovery.
És costum que els nous facin un esmorzar. Aqui el lloc escollit es St. Sebastiá que alguns ja coneixem La Rectoria.....i es menja molt bé. Oi nois??
Benvingut Company.
Apa Siau.
a mes es baratet de collons.
Dema pujo a mirar el tema de la documentació i a fer-li unes fotos per començar a valorar el tema.
A Caldes el dia 17 de Juny es fa una trobada de classics al parc de l'Estació, si voleu venir a esmorzar val 5.-€ bocata, cervessa i café, ademes coincideix amb el FiraBotiga per el que si vens amb la parenta, ella s'entreté de botigues i nosaltres amb les nostres andromines. Si veniu aviseu per apuntar-vos ja que l'aforament es limitat a 70 cotxes.Salut
Jordi
A Caldes el dia 17 de Juny es fa una trobada de classics al parc de l'Estació, si voleu venir a esmorzar val 5.-€ bocata, cervessa i café, ademes coincideix amb el FiraBotiga per el que si vens amb la parenta, ella s'entreté de botigues i nosaltres amb les nostres andromines. Si veniu aviseu per apuntar-vos ja que l'aforament es limitat a 70 cotxes.
Benvingut a aquest Club i concretament a aquest foro, Jordi. Com veuràs, tens molts companys pels vorals de casa teva, o sigui que festa, xerinol·la i Landis, no et faran falta. En quant el tema del dia 17 de juny, amb tot el meu respecte... ¡Estàs tardant a posar un post amb informació específica de l'esdeveniment! ;D Deus meus, Deus meus, i yo no llevo la cartera ¡eh, eh! (poseu-li veu de Nunyito de la Calçada). 😉
Aixó sol passar.
Normalment estan tirats al camp durant anys que ningú no en fa cas i, cuant nosaltres ens interesem, surten un munt de nuvis.
Anim i si no és aquest, sirà un altre.
Salut desde Eivissa.
per estar parat de fa temps es veu prou bé. espero que ho solucionis i t'el puguis quedar.
Es un Serie III amb sostre safari i suposo que finestres alpines.
Enhorabona!!!
Dubto que agafi aire per la bomba inyectora, però encara que sigui aixins, es poca cosa.
Ja anirás comentant.
Si no surt aquest, n'he vist un 88 del 1983 per 500 eurillus, espero noticies, tant de l'un com del altre.
Gracies per comentar
Salut
Jordi
Benvingut Jordi i molta sort amb el jovenet, m'agrada Caldes i la seva pujada al Farell ummm¡
Benvingut !!
Quan vulguis fer alguna sortida per Caldes...aqui un altre del poble 😉
Que la veritat, tot el farell el tinc desconsgut..sempre tinc que sortir fora
Salut!!
Si no surt aquest, n'he vist un 88 del 1983 per 500 eurillus, espero noticies, tant de l'un com del altre.
Gracies per comentar
Salut
Jordi
Aquest ja l'han venut i no a estat a mi.....snif snif