Forum
Siiiiii ZAPE deixa'm les teves rodes.... 100 euros, les llantes, el spray dels V8 per l'aigua.... cabronetttt.
Per cert jo també tinc SALÓ del AUTOMOBIL... amb tu amicco pero acava el 17, osigui que el 23 estarem lliures de "feina"...esclar no se si tens altres coses.
:police: :police: :police:
Jordi, tranquil, que jo sempre vaig devant del Xavi per si es queda tirat poguer eslingar-lo...JIJI
y yo me pongo detras que sus ganchos ya tienen la forma del gancho de mi wincho jajaja.
Ji,JI,JI.....
Ahora sin coñas, yo menos el primer fin de semana de Junio, el que querais
yo por el 23-24 de mayo junio se me ha complicado bastante,o bien el 9-10 de mayo no me iria mal
Idem, 23-24 de maig, i si pot ser el 24 perque es pugui acostar l'amic JordiLR, encara millor!
a mi tambien me va bien ,me sabe mal por franing,por cierto si fuera el 24 vendrias?te casas el 23 y ahsta el 25 por lo menos no te piras de luna de miel no¿
OTRA !??
Yo supongo que tambien vendre..... si os aclarais en el dia jejeje
solo una cosa..... NO VOY DETRAS DE LA TORTUGA..... aun me duele la cabeza pensar en el olor de ese humo.
Saldremos del mismo sitio ?
Jo també voto pel 24 encara que només vindria una estona (fins que el petit no pugui venir només surto amb en Joel de copilot). Ara em fareu afanyar a posar a punt el Range que el tinc amb tots els olis fora per fer-li una mica de revisió.
a mi tambien me va bien ,me sabe mal por franing,por cierto si fuera el 24 vendrias?te casas el 23 y ahsta el 25 por lo menos no te piras de luna de miel no¿
Si es el 24 yo estare durmiendo la mona. jajaj. Pero a la siguiente me apunto. Si es asi que lo disfruteis y tomaros una copita por mi reciente MATRIMONIO....UUUUUU...