Avisos
Vaciar todo

ITV favorable!!!

61 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
4,124 Visitas
(@Pau_88d)
Respuestas: 1514
Topic starter  

Hola nois!!

Doncs aquest matí, el Yeti ha passat la ITV, amb defectes lleus, però l'ha passat. Pel que fa a l'homologació de les rodes 7.50, s'han quedat els certificats i la documentació del cotxe, i a partir de divendres ja ho puc passar a buscar.

Comentar-vos que la meva impressió a la ITV de Viladecavalls ha estat molt bona, bastant comprensius, es pot parlar amb ells, i tracte adient a un catxarro amb trenta anys al damunt!

-------------------------------------

Hola! ITV pasada, con defectos leves, pero pasada!! He aprovechado para dejarles la documentación y que me incluyan en la ficha técnica las ruedas 7.50-16.

Por cierto, la sensación al pasarla en la ITV de Viladecavalls ha sido muy buena. Me explico; no regalan la ITV, pero son razonables, se puede hablar con ellos, y le han dado un trato muy correcto al coche teniendo en cuenta la edad que tiene.

(@franc.guday)
Respuestas: 2209

Enhorabona!!!!! I ara a recuperar el temps perdut!!!! 😉 😉 😉

(@Soler)
Respuestas: 4756

I tant que te que recuperar el temps perdut. Es va perdra la sortideta de Cassa, i t´aseguro que el Pau s´aguessi quedat amb mi tot el dia. No li agrada ni res el tio les rutetes i quedarse encallat.JIJIJI

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Topic starter  

Jajajajajaja, home, Jaume, el que m'agrada són les rutetes, quedar-me encallat ja no em fa tanta il.lusió! Però ja pots apostar a que hagués vingut tot el dia a Cassà!

Amb la conya, de Tivissa cap aquí no he fet res amb el cotxe, i ja tinc mono!

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Felicidadessss!!!!!! Company , me alegro mucho de que circules "legal" por esas carreteras de Dios !!!

Espero acompañaros en la proxima  😉

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Topic starter  

Gracias, Txus!!

¿Y tu Disco cómo sigue?? ¿Ya solucionaste los problemas de embrague?

ResponderCitar
(@Soler)
Respuestas: 4756

cHUS, YA SABES, SI NECESITAS ALGO...PUES ESO. TELEFONAZO

ResponderCitar
 EDU
(@EDU)
Respuestas: 638

Enhorabuena Pau!, que envidia me das. Estoy temblando porque en breve, "el lechu" también la ha de pasar, y esta vez en un sitio al que no está acostumbrado.

TXUS, no me digas que lo tienes en dique seco. Te puedo ayudar con plenas garantías de éxito, que últimamente estoy aprendiendo muchísimo. Fíjate que ahora me atrevo a cambiar las escobillas del parbrisa yo solito. Para el diferencial necesito alguna ayudita, pero, eso sí, yo dirigiendo.

De verdad,si necesitas alguien que te vaya pasándo las herramientas dímelo

Saludos

ResponderCitar
(@JORDI-VM)
Respuestas: 1301

Ese yeti , ese yeti, ese yeti, ehhhhh
Aupa pau ja ja 😉 😉
Dwwww

ResponderCitar
(@defendermaniac)
Respuestas: 272

Enhorabona per la itv!!!!!

Jo ara la tinc que passar en el meu i tambe a l'UNIMOG del parc de bombers d'aqui el poble que tambe ronda els 35 anys i carregant un diposit d'aigua de quasi 2000 litres, es te que ser obtimista i pensar que si que es passara pero quan son tan antics... no se jo... i a part de aquest monstre i del meu defender tambe me li tokara passar al defender del parc de bombers aixi que allà a la ITV ja em coneixeran!!!

Vinga companys salut i força tracció!!!!

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Topic starter  

És el que passa, que dius "jo el meu cotxe el conec, i sé que està bé, però... ¿em diran alguna cosa?", i sempre és així. Em van treure tres defectes lleus; que el cotxe tira fum (no em diguis!!) i que frena més d'un costat de l'altre (¿ah, sí???). L'altre no el vaig entendre, ni vaig preguntar, crec que són els silentblocks dels amortidors, que estan cascats.

Jaume, els silentblocks que no vam fer servir quan vam canviar l'eix del Lechuguilla, ¿els tens tu a Rellinars?

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

I tant que te que recuperar el temps perdut. Es va perdra la sortideta de Cassa, i t´aseguro que el Pau s´aguessi quedat amb mi tot el dia. No li agrada ni res el tio les rutetes i quedarse encallat.JIJIJI

En primer lloc, enhorabona Pau..... per cert si tant t'agrada quedarte encallat com diu el Jaume, ja et portaré en un lloc que el Jose Luis Garzon em va portar fa poc que es molt "xulo"..jejejeje...suposso que t'agrada  el aigua, ..jijijij

___________________________________________________________________________________________

En primer lugar, felicidades Pau.... por cierto si tanto te gusta quedarte atrapado como dice el Jaume, ya te llevaré a un lugar que el JL Garzon me llevó hace poco y es muy "chulo"..jejejeje... espero que te guista el agua..jijijiji

ResponderCitar
(@jlgarz)
Respuestas: 4659

el jordi se quiere reir un rato por como lo paso el ,ahora que es veternao en el tema... ;D ;D ,pero jordi no vayais sin winch por alli no se que tengais que hacer noche jajaja
Pau ,puede ser que te viera el otro dia en la gasolinera repsol??me parecio que eras tu.

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Gracias por los ofrecimientos , pero de momenyto esta en el taller a esperas de desmontar el cambio....

En cuanto lo tenga listo quiero ir a empanzarme !!!!Si si he dicho quiero !! ;D

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Topic starter  

Hombre, gustarme, lo que se dice gustarme el agua... no mucho, la verdad, jajajaja!! Más que nada porque SIEMPRE me quedo!

José Luís, sí que podría ser yo, creo que fui a mirar la presión de las ruedas el lunes, el día antes de la ITV...

ResponderCitar
Página 1 / 5
Compartir: