Forum
Soldador de hilo continuo
Molt bon dia de diumengeeee!!!!!
Algu tindria la amabilitat de prestar-me 1 dia un soldador de fil continuu, amb gas o sense, pero fil continuu.
Es per acabar de soldar be el suport del cabrestant i les barres antivuelco, m'hes imprescindible per poder nar al Iberico.
Es tindra gratificacio, una birra, 2 birras, 3 birras ... cacahuets, pipas, .... i una altre birreta! ;D
Bon diumenge i SALUD!!!
Jo tinc maquina de soldar amb fil, pero va a 380 V, i pesa molt, no la moc mai de garatje, a mes tambe va amb la bombona de gas, i el gas no es pot portar sense un permis. Si t'anes be pujar fins a casa(Vilobí d'Onyar), tu mateix. Pero per moure la maquina ho veig bastant malament. Ja diras!!
Collonut, ja puju jo, estem a 30 min. quan t'aniria be a tu que et vingues a molestar una estona¿?
Ja portu birres i cacahuets! jajaja ;D
Salud!!!
Ara per setmana santa esta una mica fotut el tema, com a molt podria ser el dilluns al mati. Sino el cap de setmana del 18 i 19, impossible soc a fira a Campllong. Pero el 25 aniria perfecte. Es massa tard? Sino algun divendres a la tarda tambe podriem trobar un forat. Ja diras cuan te va be.
Sino truca'm al 6284872 catorze.
Saludus!!
Moltes gracies JHD2, ens veiem dilluns alla les 4, ja et trucare per l'adreça. 😉
Eis Josep!! Tens un parquing collonut, molt ben montat! El proper dia portare 3 extintors, 2 son per tu i el 3er per apagar el seguent foc jajajja DEU MEU!! Quin sustu!! Amb el 1er no em tingut prou que em acabat calat foc 2 cops; vaya tela .... al final no he vist el range v8. El volia xafardejar, entre que es feia tard i els sustus dels incendis ... se m'ha pasat.
El que deia; els extintors i les birres que me les he deixat, les puju el proper dia. I amb la fibra al darrera i tot a puestu.
Moltes gracies un altre cop!
Dons tu mateix Manel, aixo del foc millor que no es torni a repetir, tot i que alla on queda soldar no es pot encendre res. Quan vinguis algun altre ratu mirarem el range V8, que a simple vista nomes te ferides de guerra, pero te algunes millores poc visibles pero que es noten.
Fins aviat!!
;D millor que no es torni a repetir, jajajajja millor. Avui he desmontat aquella birria de xapes, ho he netejat tot i he provat a calar-l'hi foc al poliextile amb cigarretes i amb espurnes d'una moladora;res, no es crema, es fan algun craters i punt. Al continuar netejant i cambiant cables, m'he adonat que hi havien restes de "plastic" Una bosa de plastic que vaig posar per tapar l'estapa de potencia amb la finalitat que no li entres humitat i unes juntes tb amb plastic. Conclusio, un tos de ferro roentd'unsoldador pot prendre el poliextile, pero m'ha costat molt, ara, si li barrejes una bosa de plastic tipus caprabo, merda, aki esta liada. ara estic convençut que ja no pot pasar un altre cop, pero començare a plantejar-me un sistema antiincendis o algo aixi. jejeje
Dema tallare la planxa del cabrestant, si deu vol tambe tindre posada les noves planxes del darrera, fins aviat, estem en contacte, aquesta setmana ja no, pero la que ve segur que podrem quedar poer soldar. Merci!!
Salud!!!