Avisos
Vaciar todo

accident amb moto

39 Respuestas
10 Usuarios
0 Reactions
2,754 Visitas
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Ja està a casa, l'operació va anar bé i ja està "metalitzat" internament. I ara, el post-operatori...

ResponderCitar
(@SuricataBcn)
Respuestas: 3096

y de lo mio con el defender????? hay posibilidades?

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Ja està a casa, l'operació va anar bé i ja està "metalitzat" internament. I ara, el post-operatori...

Bien !! Un abrazo grandullon...el abrazo he ? 😉

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

m'en alegrov 😉 espero que et recuperis aviat  😉

una abraçada company!

ResponderCitar
(@defendermaniac)
Respuestas: 272
Topic starter  

Companys!!!! MOLTISSIMES GRACIES PER TOT!! HI HA CADA UN DE VOSALTRES!!!! Em llegeixo els comentaris varios cops m'animen i em fan agafar força per seguir tirant.

La operació va anar bé, l'unica complicació va ser que el ós estava una mica més esquerdat del compte.  En principi havia de ser l'ultim en operar pero no se que va pasar em van fer el 2on, millor per mi perque l'espera es terrible. Nomes em van adormir el braç per lo qual notava vibracions dels moviments del braç a l'ombro, escoltava de tot: passem la placa mes llarga, millor un tornillo de 13 o de 16, hauriem de collar per aqui, despres sents el soroll d'una maquina i penses: obres aqui dintre no crec.... semblava alló el mecanic...  de mentres jo pensant amb el meu defender en les excursions que e fet amb vosaltres i la futura trovada de la nacional a arago....entre tot em va pasar la horeta de la operacio força rapit.

Avui em toca visita amb el doctor, que me enterat que te un pathfinder que per cert diuen que el deixen de fer ja... men vaig del tema.. doncs m'ha de dir quants dies de baixa mes o menys estare i que tal funciona el braç... que jo vaig fent excercici per que no es posi gandul que ja tinc mono de defender jajaja.

Buenu familia una forta abraçada i fins molt aviat!!!!!!!

SALUT I FORÇA TRACCIÓ 

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Hola Valentí, me'n alegro de que tot hagi anat bé. Fes cas al metge i segueix  fil per randa el procés de recuperació que et prescrigui. El millor en aquets casos és no forçar més de compte perquè a vegades pot ser contraproduent.

Una abraçada,

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

m'en alegro que l'operació hagi anat bé!! espero que tinguis una bona i ràpida recuperació i aviat puguis estar de ruta amb el defender!

salut i a cuidar-se  😉

ResponderCitar
(@santa6)
Respuestas: 273

Bueno Valenti, me alegro mucho de que la operacion haya ido bien.Date caña con la recuperacion(pero sin pasarte no te hagas mas daño) que el land rover  espera impaciente
MUCHO ANIMO

ResponderCitar
(@SuricataBcn)
Respuestas: 3096

Pezqueñin que bueno que ya te han blindado! ya eres un autentico "metal hero".

¿de lo mío con el defender hay alguna novedad? puedo conducirlo con gorra de chofer si es necesario......

Ahora aprovecha el prceso de recuperacion para realizar una potenciacion del "tren superior" que tuú adoleces de poco volumen en esa parte y no es cuestion de quedar desequilibrado.

ResponderCitar
Página 3 / 3
Compartir: