Avisos
Vaciar todo

accident amb moto

39 Respuestas
10 Usuarios
0 Reactions
2,755 Visitas
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Òndia Valentí! Quina castanya! Espero que tinguis una ràpida recuperació, i ànims!

ResponderCitar
(@Apa Siau)
Respuestas: 426

Eeepp!!

Recuperat aviat i molts d'anims!!!

Apa Siau.

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 380

Uf, Valentí, quin ensurt!!!

De gent que anem en moto n'hi ha de dues menes, els que hem caigut, i els que cauran.

Recupera't aviat, maco! Una abraçada de Laura i meva!!

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Ahir nit, visita de metge (d'aquelles ràpides, ràpides) al GRAN Defendermaníac - gran físicament (és un armari empotrat, el tio) i gran com a persona (recoi ¡que n'és de bon nano!) - i el vaig trovar cuidadííííssim per la seva Santa que el tenia al llit entre coixins de totes les mides i colors, amb tot d'artilugis electrònics per anar passant l'estona (mòbils, PC, televisors... ) i amb bona actitud i millor humor. Dijous l'operan a BCN d'una fractura oberta al braç dret, o sigui que de cara a dissabte o dilluns estarà ja a casa, si tot va bé. A veure si ara que té temps està més per aquí... Jijijijí (és que soc una mica cab...net).

ResponderCitar
(@mayors)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 292

Ostras Valentin,  mira el vaso medio lleno...  Cuidate i déjate cuidar, aprovecha, que de estas mejor no tener mas...

Ánimos y saludos Joan

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

Ostres! no havia mirat aquest post... Valentí company, no et dic que et cuidis ni que et cuidin per que aixó segur que ho tens... pero, sort a l'operació i ens veiem en quan puguis, força company!!!

Si necessites quelcom ja saps a on soc i tens el meu movil.

ResponderCitar
(@109lrs)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2202

Collo aquestes noticies no "molen" gens ni mica de llegir!!!!  nomes espero que et recuperis be!!!

Jo toco fusta que encara no m'he trencat res!!!  ::)

Saluttttttt !!!!

ResponderCitar
(@tartano)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 678

Ara paciencia i bons aliments!

ResponderCitar
 toti
(@toti)
Respuestas: 220

Valenti petit , que et milloris aviat una abraçada.

ResponderCitar
 Wilk
(@wilk)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 387

Valentí et desitjo molts ànims i molta força en la recuperació! També sóc motard i fa anys vaig patir un accident al teu (amb cirurgía inclosa) sé que la carretera està plena de perills i per més ulls que hi posem sempre hi ha ensurts que a vegada tenen conseqüències greus.

ResponderCitar
(@kitusdrifter)
Respuestas: 7

Bueno es l'ho que diuen,primer tu si estas be?? jo fa 2 anys vaig tenir el mateix cas que el teu,tibia peronè,sem va seccionar una arteria,bueno un cas partimental,ara encara estic de baixa per un mes +,i per aixo vaig entrar eñ mon del 4x4 per no tornar en moto de moment,ara e començat em un vitara i acabare em 3 range que e trobat molt be de preu i na seguint el mon,bueno ara estas be???buenu a sigut un encant,oer cert t'escric desde Andorra,soc de Berga,nescut a Manresa i e criat el camping bellaterra de Blanes,o sigui que per Hostalric millonades de vegades e passsat,que a sigut la zona nova de poligono i carreteres que voltega hostalric per no entrar?? bueno milloret

un salut

ResponderCitar
(@L.R. 109)
Respuestas: 221

Wuenas.
“De gent que anem en moto n'hi ha de dues menes, els que hem caigut, i els que cauran.”
¡Jo.der Pau!  Mas puesto un cuerpo…….. ¡Decidido!  Regalo moto trail y moto de carretera. Es broma pero a veces es para pensárselo.
Hola defendermaniac, vivo en la zona y no sé que tendremos por aquí pero por desgracia, “desenlaces” como el tuyo tenemos muchos.
Que haya suerte con la operación y que la recuperación sea corta.
Un saludo.
Angel.

ResponderCitar
(@santa6)
Respuestas: 273

Ehy, que vaya bien la operacion mañana,Un saludo Valenti

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

A partir de hoy podrá passar por los arcos de seguridad pitando: placa y tornillos con toda seguridad... Que vagi molt bé l'operació Valentí.

ResponderCitar
(@kitusdrifter)
Respuestas: 7

Valenti,sort i anims,bona recuperaciò,no et conec pero ser l'ho que es,t'ho acompanyu,

salut

ResponderCitar
Página 2 / 3
Compartir: