Forum
accident amb moto
Doncs si familia, fa 4 dies vaig tenir un accident amb la moto en una cruïlla mal senyalitzada a un poligon d'Hostalric, anava per la carretera principal i de cop sem creua un cotxe per davant i vaig colisionar amb ell per el lateral. saltant per sobre. Conseqüencies: Braç trencat, multiples contusions, punts al genoll, un cop fort al pit... ara repos a casa i dijous en principi m'operen.
Conclusió: Ja pot gastar el defender que no el tornare a canviar per una moto o similar.
Sigues vivo! que es lo importante!!!!!!! a recuperarse para disfrutar de la vida!
😮 ¡¡¡ Ostres Valentí, vaja ensurt !!! 😮
És el problema de les motos, que el para-xocs és un mateix.
Si us cal quelcom a tu o la Judith ens ho feu saber. Una abraçada molt forta de part meva i de la Cristina.
Carles (GASSMAN)
Valentí, no saps el greu que em sap. M'afegeixo a l'oferiment d'en Gass, si necessiteu res o un cop de ma en alguna cosa, només heu de dir-ho. També pots comptar amb mi en quant a l'assessorament pel tràmit del sinistre ¿Ets al pis o casa els pares? ¡Una abraçada ben forta, company!
David (Mr. Croqueta).
P.D.: ¡Ep, al proper dijueves et vinc a buscar i et porto al "Jovi"! ¿Fet?
moltissimes gracies a tots per els anims m'animen molt. tinc moltissimes ganes de poder compartir un jovi, o una trobada amb vosaltres i poguer pasar pagina.
Estic a casa els pares per tenir atencio a tota hora, no vull dependre de ningu pero ho haig de fer...
Aquest dijous m'operaran a barna jo poso el lloc. per fer un joviclinic. jiji
una forta abraçada companys i espero estar el mes aviat possible amb vosaltres
salut i força tracció
Txé, "Valentino, ragazzo", que l'operació vagi molt bé i que el post-operatori sigui molt lleu. Per cert, ja estem fent llista per "Jovi clínic". ¡Judith, l'adreça de l'hospital i el número d'habitacióóóóó! 😉 😉
Encara que no ens coneixem, això no treu que et desitji una ràpida i total recuperació.
Encara que no ens coneixem, això no treu que et desitji una ràpida i total recuperació.
+1 😉
Bones
El mes important es que puguis explicar-nos ho!!! aixi doncs, bona sort a la operacio i et desitjo una bona i rapida recuperacio.
ostres quin ensurt!!
que vagi molt be l'operacio i que estiguis el mes aviat possible a sobre del defender!!
una abraçada company!!
salut.
Joder, nen vaya ostia mas ...... jodida , todas las ostias con la moto son jodidas,uff, aun tienes que dar gracias de que lo puedes contar, por que viendo la moto, que esta desintegrada, podria haber sido mucho peor, vale mas la pena ,ni pensar siquiera lo que podia haber pasado.....ehy, animo, que vaya bien la operacion, y recuperate pronto que queremos verte encima del land rover YA.
Un saludo.
ya sabes que yo te deseo lo mejor....... y me ofrezco para lo que sea necesario........por ejemplo a pasearte el defender si no estas en condiciones. De Judith no digo nada no sea que mi mujer me corra a gorrazos por todo el foro.