2n trial 4x4 festa ...

Avisos
Vaciar todo

2n trial 4x4 festa major la batlloria 2011

33 Respuestas
7 Usuarios
0 Reactions
3,666 Visitas
(@DANNY73)
Respuestas: 110

martiland, la meva dona , filla i jo mateix encantat d´haber pogut venir una estoneta. Ens ho varem passar molt be, i graciès per tot.

ResponderCitar
(@man-dril)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 957

Hola!

Al final vaig anar-hi dissabte al matí i una estona diumenge a la tarda. El que em va fer més gràcia va ser conèixer a uns quants del club. Així vaig posar cara a alguns i em vareu caure força bé. Potser sembla que no soc gaire simpàtic, però en realitat és que soc bastant tímid. Ja no em recordo dels noms però sí d'uns quants nicks...

Vaig fer unes voltetes pel circuit fàcil, i em vaig quedar amb les ganes de fer l'altre, però segur que hauria trencat algunes coses, ja que en el fàcil, només entrar em va tocar la bola del remolc a terra i alguna vegada també em van tocar una mica els baixos... A veure si mica en mica el series guanya alçada i un altre any m'hi puc ficar.

A mitjans de setembre li posaré el sostre, que la "lona" que porta no em fa massa gràcia. En realitat és un tros de tendal que vaig trobar per casa adaptat de manera força xapussera.

Ja intentaré posar l'enllaç d'algun vídeo del series pel circuit fàcil quan el meu col·lega Jordi me'l passi.

Salutacions pels que vareu estar per allà i felicitats als organitzadors, m'ho vaig passar molt bé.

Albert

ResponderCitar
(@martiland)
Respuestas: 217
Topic starter  

holai fins  a tots i despres de dos dias de festa emb de reculli vui duna las gracias  a gairabe 73 participans i tambe a tot
el public cumpanys amics i a tota la organiçacio au una bona ducha de fang i cuatra fotos mes i fins el any que be

moltas moltas gracias a tots

marti

ResponderCitar
Página 3 / 3
Compartir: