Forum
Otro Dijueves? 04-08
Pues eso, que quedem aquest dijous?
ja sabeu, La Garriga, Sabadell o BCN... us deixo decidir... jejejeje
Roger estas seguro que tu Sra. te va a dejar salir?????? o vas a tener que comprar los tiquets en la tómbola?......
Tengo la conversacion telefónica que acabamos de mantener GRABADA...... ¿serás capaz de negarlo?
Roger estas seguro que tu Sra. te va a dejar salir?????? o vas a tener que comprar los tiquets en la tómbola?......
Tengo la conversacion telefónica que acabamos de mantener GRABADA...... ¿serás capaz de negarlo?
que consti que aixo no te res a vore amb els dijous o els viatjes, nomes amb les sortides dels nens... que lo sepasss...
per cert, jo m'en vaig al marroc tot sol en dos dies... que hi vens? .... juas, juas, juas
Nos apuntamos, con mi santa, eso si cuidadin :police: con los comentarios sobre el viaje ;D no se porque ella se había hecho la idea ::) de un viaje familiar, con mujeres y niños, y una semana, y resulta ::) que vamos dos semanas y nada de familia ni niños, :-X y juro que yo se lo dije ;D todo,todo, todo, ::) debe ser que no me escucha.... :angel:
Saludos Joan
Bon dia a tothom. Disculpes, feia un parell de dies que no passava per el foro. La meva santa i un servidor si no sorgeix ningun “marrón” d’última hora ens hi apuntem. El JOVI ja ens va bé, malgrat que sense la salsa “desperta-dragons” no és ben bé el mateix.
DaRiSo a veure si convenç a la teva santa perquè vingui, aquesta vegada la trobada serà més reduïda i en petits grups no fotem tanta por...
Ja direu quelcom.
Carles (GASSMAN) i Cris
por fin.... un que es decanta per un puesto, doncs al JOVI de La Garriga
per mi jovi D.P.M. jjjajaja preguntare ala mestressa aviam si s'anima a venir o k?¿?¿ jejeje
A mi em va bé el dia i el lloc, l'unic que em falta per saber es si sol o acompanyat, ho sabre avui! vinga nanus fins demà si no pasa res!
salut i força tracció!!
Fem llista doncs?
- RPodio
- SuricataBcn
- DaRiSo
- MAYORS + Santa
- pikao300mk3
- GASSMAN + Cris
- defendermaniac
Ens veiem al Jovi! No se si amb la Jefa o no 😉
- RPodio
- SuricataBcn
- DaRiSo
- MAYORS + Santa
- pikao300mk3
- GASSMAN + Cris
- defendermaniac
- Danny
Apasiau(Enric) me ha dicho que no podrá asistir.
Y no he recibido respuesta de Xavi300tdi...
- RPodio
- SuricataBcn
- DaRiSo
- MAYORS + Santa
- pikao300mk3
- GASSMAN + Cris
- defendermaniac
- Danny
- Xavi 300 tdi
L'Albert (Project Car), no pot.