2n trial 4x4 festa ...

Avisos
Vaciar todo

2n trial 4x4 festa major la batlloria 2011

33 Respuestas
7 Usuarios
0 Reactions
3,667 Visitas
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

perdó per la pregunta ,peró on es exactament "la Batlloria"? a Sant Celoni?.
Gracies

Tingue en compte que és festa major en aquells dies i el circuit està envoltat de l'envalat, atraccions, parades... i de carrers tallats al trànsit.

ResponderCitar
(@DANNY73)
Respuestas: 110

Sr. Martiland, siguiendo el post del Sr. Gassman y consorte, nos complace confirmar asistencia para 4x4 la batlloria.

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

1r croquetes de la batlloria
2n lo tipic botifarra
3r peus de porc a la braça
FAREM LA GRAN FESTA DEL COLESTEROL
Vi ben fresc de Batea

Ja oloro al menja.... Uummmmm, em sento Obelix pensant amb la Galia ...ummmm

Eiiii Marti jo al circuit nomes si es negre  ;D ;D ;D,  l'esmoçar segur i vull veura el tu ligero del "madrid".......... Jijijijijijijijiji

Records a la familia, fins el 27.

Xavi

ResponderCitar
(@DANNY73)
Respuestas: 110

xavi300, podries sentirte Obelix, o Oliver, tan es, tu diu Stanly. jajajaja. Si aixo es l´esmorçar no hem vull imaginar el dinar, mira que son trempats aquest de la Batlloria.

ResponderCitar
(@discobass)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 76

Jo em pasaré el diumenge pero a mirar,que la tartana no esta per tonteries ;D

Es veiem allà!!

ResponderCitar
(@martiland)
Respuestas: 217
Topic starter  

hola JAVI jo te esplicare una mica la historia de aquet LIGERO  DE NOU era tronja mol macu pro al any 92 sen ba ocorrer pintar-lo de mergue pro me penedid  mil vegadas mira coses de la vida  salutacions MARTI

ResponderCitar
(@martiland)
Topic starter  

Hola ia sacosta la festa de la Batlloria ja estem trevallan en el circuit ja tenim 4 trofeus
per el cotxe mes vell
per el cotxe mes nou
per el cotxe que vingui de mes lluny
per el cotxe que surti mes brut del circuit
samaretes del club per tots els inscrits
i molts regals de els nostres col-laborados
animar-vos

GAS I PABROTS

ResponderCitar
(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Ens veiem demà! (avui)

ResponderCitar
(@discobass)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 76

d´aqui a una estona en veiem per allà!!!

ResponderCitar
(@DaRiSo)

Fotos!

Pd. El dia no va anar del tot bé ... En sortir de La Batllòria la transfer del meu Range Rover va fer "clac" i va morir. R.I.P.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

😮 Ostres David, dons quina mala sort... Amb el que ens estimem el nostres Land Rovers i de vegades quines males passades que ens foten. Recoi de trastos...  >:(

Intenta tornar-lo a la vida el més aviat possible que tens un calendari les properes setmanes força atapeït...

Records a la teva xicota (recoi encara no he esbrinat quin model de 4x4 era aquell amb el que va venir...)  ;D  😉

Carles (GASSMAN)

P.D. Les fotillos molt guapes.

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Fotos!

[/url]

Pd. El dia no va anar del tot bé ... En sortir de La Batllòria la transfer del meu Range Rover va fer "clac" i va morir. R.I.P.

Vaya "put...a", llastima que la LT 230 no te le puc desmontar ara, pero BORG Warner tens les que vulguis.

Salut,

Xavi

ResponderCitar
(@DaRiSo)

Fotos!

Vaya "put...a", llastima que la LT 230 no te le puc desmontar ara, pero BORG Warner tens les que vulguis.

Salut,

Xavi

La Borg-vàter sería la segona opció, més barata de moment, però ja que la haig de cambiar la transfer, doncs poso la LT com a inversió de futur...

ResponderCitar
(@martiland)
Topic starter  

hola la orga. del 2n trial de la BATLLORIA EXTREM vol duna les gracias a tots els veins al public a tots el col-laborados que sense vusatres no aiguesim pugut fer aquesta festa moltes gracies.

el any que be mes i millor

GAS I PEBROTS
Aqui teniu unes fotos:

ResponderCitar
(@DaRiSo)

😮 Ostres David, dons quina mala sort... Amb el que ens estimem el nostres Land Rovers i de vegades quines males passades que ens foten. Recoi de trastos...  >:(

Intenta tornar-lo a la vida el més aviat possible que tens un calendari les properes setmanes força atapeït...

Records a la teva xicota (recoi encara no he esbrinat quin model de 4x4 era aquell amb el que va venir...)  ;D  😉

Carles (GASSMAN)

P.D. Les fotillos molt guapes.

Que hi farem, aquella transfer ja feia molt temps que es queixava fent sorolls, vibracions i petant creueres... Tart o dora havia de trencar.
El 4x4 amb el que va venir la Sofi era realment un BMW X5 però al costat dels Land Rovers semblava que fós un BMW Serie 3. 😉

ResponderCitar
Página 2 / 3
Compartir: