Forum
Discos de aluminio
Ola.
Feliz ano para tod@s, queria comprar para o meu Discovery 300 tdi do 94 unhas llantas de aluminio.Si alguen as ten para vender podemos falar.
Tamen si alguen sabe donde compralas.
Planteaseme un dubida, que ventaxas teñen os discos de aluminio con respecto os de aceiro
No meu caso, probei as de un amigo e a direccion deixou de vibrarme.
Un sdaúdo
tes varios xogos a venda en landrover do teles
300-400 as 4
o amigo osito igual vai buscar un xogo fala con el e vades os gastos a medias.
E antes de oporto
http://landroversdoteles.blogspot.com/
fala con Ricardo e dille que chamas de parte de jacobo de vigo
A ventaxa de ferro a aluminio, principalmente peso, e se as de ferro non son de orixen e apoian so nos esparragos e normal que vibren.
As llantas de ferro por riba de 15 pulgadas son complicadas de equilibrar, ademais as llantas de ferro disipan peor a calor dos freos.
Para o colega Osito, se vas ir por unhas llantas mira si encontras unhas para o meu disco
Ola:
A semana pasada decidinme e fun a Portugal a buscar as llantas, previa conversa telefonica con Ricardo, negociamos e todo moi ben, esta semana monteinas no Disco e moi ben, a direccion deixou de vibrar, e esteticamente gustanme.
A verdade é que este home ten moitas cousas para os L. R. é en especial para os Discos.
Gracias polo contacto con Ricardo.
Un saúdo
Nada,para eso estamos hombre.
Me alegro que hicieras trato, pon una foto a ver como le quedan.
tienes que bajar a Rates este año con nosotros lo prepara Teles y es un encuentro muy bueno.
Eu tamen xa teño llantas novas para o meu disco, pero teño a venda un xogo de 5 llantas , podedes ver o anuncio na secion de compra venda
Jorge
porque non mandas unha copia do anuncia o Ricarlo Teles.
Igual sabe dalgun cliente para elas.
senon en Rates tamen podes vendelas.
Ok grazas pola informacion, non coñezo a Ricardo pero si me deixas un correo mandolle unha copia do anuncio.
A que data cae Rates, quero repetir.