Forum
es que no hi ha camí tokugawa t'hi poses o no t'hi poses no pot triar... tu mateix decideix el que creguis que vols fer..
Ara us paso unes fotos del lloc on és i també cordinades del GPS que son : LATITUD 41,82688 N
LONGITUD 2,94767 E
Aneu en compte quan just agafeu la baixada ehh que ve el desviament i si us el salteu ja no podreu entrar a la benzinera que que anirieu per on esta el cotxe negre i us passarieu de llarg. ATENCIO!!!
Us envio també unes altres del que hi ha al davant perque tingue referències.
LLISTA:
1.- albertdefender 2pax
2.- joel600d
3.- scattrack
4.- AngeldeMS 2pax
- olivita ??
Les fotos pinten be...... Tinc entès que el Freelander te una primera força curta, i que pot pujar més del que molts pensem... no se... :book1:
Respecte al lloc de trobada, està molt bé pels que venen de Girona, Vidreres o Llagostera.... però i els que venim de La Bisbal o Palafrugell... , com hi anem a parar a aquesta gasolinera? Me la pots situar en el mapa del Google? No se veure a on es.... :confused2:
Fins ara,
Per cert, en burkatlr3 segur que pot venir amb un Disco 3. Jo vaig amb un Disco 4.
Fins ara!!!
Hola de nou,
Hi apunto a l'Ernest també
1.- albertdefender 2pax
2.- joel600d 2 pax (fins a l'hora de dinar)
3.- scattrack (fins a l'hora de dinar)
4.- AngeldeMS 2pax
5.- Ernest (fins a l'hora de dinar)
- olivita ??
Bones... Gràcies Joel per ferma lhonor de ser el teu copi, no té defraudare!!! Jijiji ;D
Nois aquest cop el discovery3 és quedarà a la repsol... Té varies cosetes pendents i no voldria una desgràcia... :'(
Ens veiem diumenge a les 8:30 h hora inglesa!!!
Salut i gaaas
Hola de nou,
Hi apunto a l'Ernest també
1.- albertdefender 2pax
2.- joel600d 2 pax (fins a l'hora de dinar)burkatlr3
3.- scattrack (fins a l'hora de dinar)
4.- AngeldeMS 2pax
5.- Ernest (fins a l'hora de dinar)
- olivita ??
AngeldeMs saps on està la variant que va cap a Palafurgell que pasa per palamos, sant feliu, llagostera, etc,, té dos sentits de la marxa si vens de palafurgell l'has d'agafar direcció com si anessis a Girona, i a les hores la gasolinera et quedara a la teva esquerra, perqué la Repsol que veuràs a la teva dreta no és la correcte, a les hores has de passar per sota de la variant que ja hi ha un accés per anar a parar a l'altre carril, de totes maneres t'he deixat les cordinades pel gps si en tens. també us deixo el meu tel per si fa falta. TEL 656 49 39 87
Angel truquem i anem junts....679083861, jo se anari i jo vinc desde palafrugell
Maca, la sortideta! :-* ja tinc ganes que en torneu per veure el vídeo.
Ànim! (i no prenguen mal. Je, je.)
si engancho una buena eslinga, hasta donde puedo llegar yo con el free ??? jejej
Tiu el teu cotxe pasa.... Buscan la zona fàcil però pasa!!! ho vaig veure a la 1 party... Increïble el que fa el free 2
hola albert me parece que me va a ser imposible ir pero estoy pendiente de la salida a la minima que vea que pueda voy