Forum
si engancho una buena eslinga, hasta donde puedo llegar yo con el free ??? jejej
Amb el disco 3 hi han llocs que tocaries, hi a la bassa se't queda fet un cromo ehh, si poses pel mig com vaig fer jo hi ha un sot que flipes allà quedes xuclat i fa ventosa sense cabestrant no surts. Si pases pel lateral com després es veu si que es pasa ja que no es tant profund, però bé això és l'aventura....
Pues mucho me temo tokugawa que con el free no pasas ehh has de ir a remolque,, jeje
uff, empiezo a estar harto de ir solito por los pueblos de dios!!! a ver si consigo decidirme en comprar algo, que llevo un cacao en la cabeza importante!!! no sabréis de algo baratillo pa empezar a aprender??? y otra cosa, se hacen salidas aptas para mi patinete 2 ?
Va nois ... no us ho penseu tant el qui vulgui que s'hi apunti si no pot passar ja l'estirarem.
Hola Albert,
Doncs m’agradaria apuntar-me si. I fins i tot, podria col•laborar amb algun vídeo (Gopro 3 black) i/o foto (Canon 5DII). :glasses9:
Tot el que he vist del teu vídeo 3, excepte passar pel mig de la bassa grossa a on quedes clavat i tires de cabestrant, els Discovery actuals ho fan sense problemes (s’entén que el pilot sap una mica el que fa).
Pots començar a avançar alguns detalls com: lloc i hora de trobada, si hem de venir esmorzats o s'esmorza en ruta, etc.
Salutacions, :hello:
Hola AngeldeMS això és bó home un que s'anima entenc que tens un disco 3, no?? a veure que fan aquests bloquejos electrònics... La idea seria vindre ja esmorzats per no perdre molt temps ja que s'ha d'anar a varis llocs diferents,, el lloc de quedada seria a la gasolinera Repsol que hi ha quan comença la variant que va cap a San feliu de Guíxols-Palamos.
Us explico una mica, però ja us pasaré les cordinades pels que tingueu GPS. Agafeu la autopista AP7 sortida 9 direcció Sant Feliu de Guíxols, us encareu cap a sant feliu i a uns 15Km veureu una baixada que encara amb la variant doncs bé a la vostra dreta us queda la gasolinera repsol, que veureu que a l'altre canto de la variant en hi ha una altre.
Hora de quedada jo proposo 8:30 el dinar serà de PICNIC
Hola a tots,
Jo també m'apunto però vindre nomes fins a l'hora de dinar, suposo que amb aquest rato ja trobarem alguna cosa entretinguda, no?
Vindre amb un defender amb winch.
Salut
hi ha possibilitat d'una ruta alternativa, pel costat o algo aixi? m'agradaria anar i veure que son capassos de fer les vostres besties ,pero com ja he dit porto el free i com que no ..... jejejej :'( :'(
Yo casi que me apunto pero hasta el jueves tarde no sabre si tengo que trabajar, estoy pendiente de confirmar
Vinga que això s'anima posem ordre a la llista.
1.- albertdefender 2pax
2.- joel600d
3.- scattrack
4.- olivita ??
tokugawa amb el freelander no pujaras ni pasaras per aquests llocs seria millor que algu et pogués portar de copilot.
Les rutes alternatives estarien a las trialeres que hi ha una que no està tan fotuda, però també fa pujada i sense reductora..... malo ehh, però es que després també hi ha fang per donar i vendre, amb el freelander no t'ho recomano, però si vols vindre ... tu mateix ja et donarem un cop de mà allà on et quedis.
jo em referia mes que res per poder anar a veure,, no per fer la surtida..
de copi estaria molt be, pero no coneixo ni em coneixen i seria una mica de morro ficar-me amb qualsevol!! millor ens coneixem primer i despres ja veurem si algu em deixa anar de copi jejej