UNA SORTIDA QUELCOM...

Avisos
Vaciar todo

UNA SORTIDA QUELCOM ESPECIAL

70 Respuestas
6 Usuarios
0 Reactions
4,917 Visitas
(@tokugawa)
Respuestas: 175

si engancho una buena eslinga, hasta donde puedo llegar yo con el free ??? jejej

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1030
Topic starter  

Amb el disco 3 hi han llocs que tocaries, hi a la bassa se't queda fet un cromo ehh, si poses pel mig com vaig fer jo hi ha un sot que flipes allà quedes xuclat i fa ventosa sense cabestrant no surts. Si  pases pel lateral com després es veu si que es pasa ja que no es tant profund, però bé això és l'aventura....

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Pues mucho me temo tokugawa que con el free no pasas ehh has de ir a remolque,, jeje

ResponderCitar
(@burkatlr3)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1088

Bueno és pot probar,, y si ve el free segur que vinc!!

ResponderCitar
(@tokugawa)

uff, empiezo a estar harto de ir solito por los pueblos de dios!!! a ver si consigo decidirme en comprar algo, que llevo un cacao en la cabeza importante!!! no sabréis de algo baratillo pa empezar a aprender??? y otra cosa, se hacen salidas aptas para mi patinete 2 ?

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Va nois ... no us ho penseu tant el qui vulgui que s'hi apunti si no pot passar ja l'estirarem.

ResponderCitar
(@AngeldeMS)
Respuestas: 42

Hola Albert,

Doncs m’agradaria apuntar-me si. I fins i tot, podria col•laborar amb algun vídeo (Gopro 3 black) i/o foto (Canon 5DII).  :glasses9:
Tot el que he vist del teu vídeo 3, excepte passar pel mig de la bassa grossa a on quedes clavat i tires de cabestrant, els Discovery actuals ho fan sense problemes (s’entén que el pilot sap una mica el que fa).

Pots començar a avançar alguns detalls com: lloc i hora de trobada, si hem de venir esmorzats o s'esmorza en ruta, etc.

Salutacions,  :hello:

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Hola AngeldeMS això és bó home un que s'anima entenc que tens un disco 3, no?? a veure que fan aquests bloquejos electrònics... La idea seria vindre ja esmorzats per no perdre molt temps ja que s'ha d'anar a varis llocs diferents,, el lloc de quedada seria a la gasolinera Repsol que hi ha quan comença la variant que va cap a San feliu de Guíxols-Palamos.
Us explico una mica, però ja us pasaré les cordinades pels que tingueu GPS. Agafeu la autopista AP7 sortida 9 direcció Sant Feliu de Guíxols, us encareu cap a sant feliu i a uns 15Km veureu una baixada que encara amb la variant doncs bé a la vostra dreta us queda la gasolinera repsol, que veureu que a l'altre canto de la variant en hi ha una altre.

Hora de quedada jo proposo 8:30  el dinar serà de PICNIC 

ResponderCitar
(@joel600d)
Respuestas: 147

Hola a tots,

Jo també m'apunto però vindre nomes fins a l'hora de dinar, suposo que amb aquest rato ja trobarem alguna cosa entretinguda, no?

Vindre amb un defender amb winch.

Salut

ResponderCitar
(@tokugawa)

hi ha possibilitat d'una ruta alternativa, pel costat o algo aixi? m'agradaria anar i veure que son capassos de fer les vostres besties ,pero com ja he dit porto el free i com que no ..... jejejej :'( :'(

ResponderCitar
(@olivita)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 303

Yo casi que me apunto pero hasta el jueves tarde no sabre si tengo que trabajar, estoy pendiente de confirmar

ResponderCitar
(@scattrack)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 367

Jo m'apunto fins a l'hora de dinar en principi!

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Vinga que això s'anima posem ordre a la llista.

1.- albertdefender  2pax
  2.- joel600d
  3.- scattrack
  4.- olivita ??

ResponderCitar
(@albertdefender)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

tokugawa amb el  freelander no pujaras ni pasaras per aquests llocs seria millor que algu et pogués portar de copilot.

Les rutes alternatives estarien a las trialeres que hi ha una que no està tan fotuda, però també fa pujada i sense reductora..... malo ehh, però es que després també hi ha fang per donar i vendre, amb el freelander no t'ho recomano, però si vols vindre ... tu mateix ja et donarem un cop de mà allà on et quedis.

ResponderCitar
(@tokugawa)

jo em referia mes que res per poder anar a veure,, no per fer la surtida..

de copi estaria molt be, pero no coneixo ni em coneixen i seria una mica de morro ficar-me amb qualsevol!! millor ens coneixem primer i despres ja veurem si algu em deixa anar de copi jejej

ResponderCitar
Página 2 / 5
Compartir: