Forum
UNA SORTIDA QUELCOM ESPECIAL
Doncs aquest vespre us penjo algunes fotos.... del que passa quan desafies bassals com aquest... 😉
Hola nois... boníssimes les fotos ja tinc el video quasi acabat ja em direu que voleu que faci si el penjo o que..
Va ser un dia esplèndit força sol i força aventura llàstima que ens van quedar les trialeres per fer,,,
Hola albert!! Ja tenim ganes de veure aqueg vídeo...y el pròxim dia fem les trialeres!!! 😀
Hola nois... boníssimes les fotos ja tinc el video quasi acabat ja em direu que voleu que faci si el penjo o que..
Va ser un dia esplèndit força sol i força aventura llàstima que ens van quedar les trialeres per fer,,,
Tu mateix ja el pots penjar per mi! 😉
Ernest tu t'has emportat la palma ehh ets el que acapares més pantalla,,, jeje, doncs quan em digui l'Angel la seva conformitat el penjo,,, que de ben segur que ho tornareu a viure,,,
Es clar que ho pots penjar, faltaria més!
A veure que 4al ha quedat.. jo estic sense ordinador! Miro això amb la tablet.
Hola Angel d'acord doncs ja el penjo, però me'n he adonat que la pista d'audio ha quedat un xic alta sobre tot si el veieu amb mòbils, o tablets haureu de baixar bastant el volum ja que es sent més fort que amb un ordinador.
El que si que us demanaria es un petit favor : que em posesiu un m'agrada al youtube es que faig col.lecció jeje.
M'ho he passat tant bé anant a la sortida, com fent-lo, això dels videos em té enganxat tindré que anar al metge. 🙂 🙂
El teu disco ha quedat de concesionari rellueix pels quatre cantons.Molt molt guapo