Forum
Tranqui olivita las obligaciones son lo primero ya verás como lo tienes, ahora eso si aqui disfrutarias de lo lindo ehh nada que ver con la party, y encima es gratis!!! 🙂 🙂 🙂
El sábado ya actualizamos la lista definitiva.
burkatir3, eso lo se, vi a cada chala o por allí que no veas y metiendo el free por donde yo no me hubiera imaginado que pasaba en la vida!! pero no me fío que no estoy muy cuerdo y seguro que me " embriago de valor " y me voy detrás vuestro como los becerros jejej
de todas formas gracias por la confianza, si eso me esperare a otra mas light y que tenga claro que no me voy a cargar mi preciado patinete jejej
Tio kedamos el finde que viene y té ensenyo un par que hay en mi pueblo que disfrutaras muxo!!
O quedamos el sabado y nos desaogamos... 😀
Aquest diumenge el tinc compromes,pero si le repetiu m'hi apuntaré amb el patrol GR( no crec que el series pugui passar per aquest bassals)
GPLR
va que estem apunt de tancar llista que més s'hi apunta... olivita ¿ tu vienes al final ??
1.- albertdefender 2pax
2.- joel600d 2 pax (fins a l'hora de dinar)
3.- scattrack (fins a l'hora de dinar)
4.- AngeldeMS 2pax
5.- Ernest (fins a l'hora de dinar)
- olivita ??
Bueno tranqui otro dia será, ..
Bé doncs demà us espero a la gasolinera a les 8:30.. no em falleu ehhh!!!
total 5 cotxes
Nois molt entretingut... Gràcies a lernest em pogut veure lo ve que van el winch... !!! Jiji surtida curta però intensa... !!! A ra falta land rover best shots 4 😀 Jejeje salut companys...
Joel avui tenportes tots els mèrits eh??!Jejeje( lo puto crack) 🙂 😉
Pd:gràcies angel per deixarme a la porta de Casa!! 😉
Deixo unes fotos de la sortida

(si algu no les vol aquí que m'avisi i les treure)
Quina passada!!,!
Per a quina zona estan aquesta bassals? Soc de la Bisbal i no ho conec!! Vaia tela!
Entre santa cristina i llagostera, mes tocan a llagostera. Era com una pasta...!! ;D
osti, si ho arribo a saber si que vaig amb el freelander!! per aqui passo com si res!!! jajajjaja mare de deu senyor i tots els sants!!!
no veig l'hora de trobar el meu!!! mira que busco i busco cotxe pero res!! quina enveja em doneu !!!!