Forum
UNA SORTIDA QUELCOM ESPECIAL
Hola a tothom estic preparant una sortideta per aquest diumenge amb video inclòs que qui vingui segur que no l'oblida, ara això si ja aviso que te certa dificultat : trialeres, fang, bases, pujades, etc... es a dir el territori land rover, no??.
La idea es anar de picnic i dinar allà on veiem que podem estar bé.
Serà per la zona del baix emporda, la llista està oberta a qui si vulgui apuntar que de ben segur que gaudirà de valent.
Per fer-vos una idea del que és, ara pujaré l'últim video que he fet que es diu LAND ROVER THE BEST SHOTS 3.
va nois s'obre la llista :
1.- Albertdefender - 2pax
bona iniciativa albert!!
llàstima que tinc el land mig desmuntat i el diumenge ja ocupat si no m'hagués agradat venir!!
fins la propera!!
Bones... Jo soc de palafrugell...
La meva pregunta que tal per anari amb un discovery3?? I per quina zona del baix empordà?
Hola Jordi,, llàstima !!!! ja veurem com va la setmana i aveure quants s'hi apunten, sinó som prous ho tindré que aplaçar per un altre cap de setmana.
Per veure el video tindreu que esperar a demà, ara m'he adonat que he d'arreglar algo de la pista de só.
Hola burkatir3 home un disco 3 si no el portes aixecat ...xungo ja que hi han trialeres i una basa en concret que pel mig et quedes clavat s'ha de bordejar per un lateral i té la seva guasa ehh, però bé com diuent, entre tots ho farem tot,, ja ens anirem ajudant l'un a l'altre, també és veritat que hi han alternatives a les trialeres es a dir : altres camins no tant fotuts.
No,, de poguer fer-ho ja podràs, però ara això si preparat a deixar el cotxe brut ehh ja que hi ha fang per donar i vendre!!!. Aquesta sortida no es per amants de la neteja.
Bona nit:
Llastima aquesta setmana anirem per la banda de Pons i ja estem compromessos, sino ja podries comptar amb tots quatre.
Salutacions.
Espero que el video et surti tambè com el de la sortida dels contrabandistes.
Hola landriver doncs si home en aquesta ruta hi ha molt que fimar i els llocs son pura aventura!!!. Hi posaré els cinc sentits.
Jo, ja tinc prepada la bossa de crispetes per apossentar-me i veure el vídeo que facis !!!
Ostres, jo el diumenge estare pel mig de les gavarres. Soc de la Bisbal. Si no es tenir molta cara, em pots passar el track per veure per on passareu? Si em quadra per horaris a lo millor m enganxo una estona!
Hora i lloc de quedada? Aixi si puc em passo i poso cara als nicks.
Gracies i salut!!!
Hola M-Wurst de moment encara està tot una mica verd a veure com va anant la setmana, i quants s'hi apuntant, però anem d'orella és a dir : sense tracks, ni GPS és una ruta que conec jo. Ja t'aniré informant si anem del lloc on quedarem i per on passarem.
Va nois que el video ja està penjat LAND ROVER THE BEST SHOTS 3 mireu-lo que això és el que hi ha preparat per la sortida.
Me dan miedo un par de cosas... Los charcos y las rieras profundas... E visto dificultad muy alta... No apto para coches de sèrie...llevo mucha electrònica i como me qudde clavao... Kreo que me retiro... Si hay un sitio de copi me apunto... 🙂