Forum
Trial Seva 2012
Miquel, a la teva tercera fotografia sortim lo Gass, en Jacranger i "servidora" a l'ombra d'un pi des d'on teniam vista de tres zones superespectaculars... En quant al vídeo, ets un crack. El que més m'agradat ha estat el minut 3'40 aprox o surten en Natxo i l'Albert "director d'orquesta pirata" Parés abraçats... Si és que en el fons, s'aprecian i tot!!!
Juan.ki, ¿vas saludar a en Xavi 300tdi? ¿Duies un barret negre?
Déu ni do la de planxa que es va tocar a aquest trial... Quan tingui temps, penjo fotos i crònica però avans vindrà la de Santa Cecília de Voltregà. El Campionat està calent, calent...
...ostras, si... Desprres de la pujada més adrenalítica del Nacho els dos van "petar".
El campionat està calent i espectacular!
Pd.- faré ampliacions a veure si us afiguro la cara de la foto que comentes, jajaja
Miquel, a la teva tercera fotografia sortim lo Gass, en Jacranger i "servidora" a l'ombra d'un pi des d'on teniam vista de tres zones superespectaculars... En quant al vídeo, ets un crack. El que més m'agradat ha estat el minut 3'40 aprox o surten en Natxo i l'Albert "director d'orquesta pirata" Parés abraçats... Si és que en el fons, s'aprecian i tot!!!
Juan.ki, ¿vas saludar a en Xavi 300tdi? ¿Duies un barret negre?
Déu ni do la de planxa que es va tocar a aquest trial... Quan tingui temps, penjo fotos i crònica però avans vindrà la de Santa Cecília de Voltregà. El Campionat està calent, calent...
No aquest no soc jo, jo surto a l'esquerra de la cinquena foto, samarreta blav, a l'esquerra del casc blanc.
Miquel quin video més trempat ;D ;D ;D al minut 2:57 al fons a l'esquerra ;D ;D mireu quatre individus correns com lladres per intentar agafar una foto del Nacho aixecant la polseguera, com senglars en filera india, el primer jo, després les dues nenes i tancant el grup la senyora.
Segur que vaig estar al costat de alguns de vosaltres. A la propera em posso una samarreta fucsia que digui "SOC JO".
Joer,joer, joer que currada este video tan guapo, y en tan poco tiempo, ...al dia siguiente....pppppffff, que decir, que es una pasada...MUCHAS GRACIAS SR. MIQUELY PAREJA(perdoname pero no me acuerdo de su nombre) ,me ha encantado, y la musica muy acertada.
Molt bones fotos !! Gasss a fondo
Al vídeo també sortiu, eh?
jajajaa..... si !!!! 😉 ole ole i oleeeeeee.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
El vídeo! I sembla que el youtube m'ha respectat fins i tot la música
Ara per fi l´he pugut verure be amb l´ordinador !!! molt guapo el video i el montatge !!!
Gracies i gasssssssss a fondo