Avisos
Vaciar todo

Trial Seva 2012

22 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
1,124 Visitas
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Miquel, a la teva tercera fotografia sortim lo Gass, en Jacranger i "servidora" a l'ombra d'un pi des d'on teniam vista de tres zones superespectaculars... En quant al vídeo, ets un crack. El que més m'agradat ha estat el minut 3'40 aprox o surten en Natxo i l'Albert "director d'orquesta pirata" Parés abraçats... Si és que en el fons, s'aprecian i tot!!!
Juan.ki, ¿vas saludar a en Xavi 300tdi? ¿Duies un barret negre?
Déu ni do la de planxa que es va tocar a aquest trial... Quan tingui temps, penjo fotos i crònica però avans vindrà la de Santa Cecília de Voltregà. El Campionat està calent, calent...

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524

...ostras, si... Desprres de la pujada més adrenalítica del Nacho els dos van "petar".
El campionat està calent i espectacular!

Pd.- faré ampliacions a veure si us afiguro la cara de la foto que comentes, jajaja

ResponderCitar
(@Juan.ki)
Respuestas: 578
Topic starter  

Miquel, a la teva tercera fotografia sortim lo Gass, en Jacranger i "servidora" a l'ombra d'un pi des d'on teniam vista de tres zones superespectaculars... En quant al vídeo, ets un crack. El que més m'agradat ha estat el minut 3'40 aprox o surten en Natxo i l'Albert "director d'orquesta pirata" Parés abraçats... Si és que en el fons, s'aprecian i tot!!!
Juan.ki, ¿vas saludar a en Xavi 300tdi? ¿Duies un barret negre?
Déu ni do la de planxa que es va tocar a aquest trial... Quan tingui temps, penjo fotos i crònica però avans vindrà la de Santa Cecília de Voltregà. El Campionat està calent, calent...

No aquest no soc jo, jo surto a l'esquerra de la cinquena foto, samarreta blav, a l'esquerra del casc blanc.

Miquel quin video més trempat  ;D ;D ;D al minut 2:57 al fons a l'esquerra  ;D ;D mireu quatre individus correns com lladres per intentar agafar una foto del Nacho aixecant la polseguera, com senglars en filera india, el primer jo, després les dues nenes i tancant el grup la senyora.
Segur que vaig estar al costat de alguns de vosaltres. A la propera em posso una samarreta fucsia que digui "SOC JO".

ResponderCitar
(@santa6)
Respuestas: 273

Joer,joer, joer que currada este video tan guapo, y en tan poco tiempo, ...al dia siguiente....pppppffff, que decir, que es una pasada...MUCHAS GRACIAS  SR. MIQUELY PAREJA(perdoname pero no me acuerdo de su nombre) ,me ha encantado, y la musica muy acertada.

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524

Es que en el pueblo semos muy marchossos! Jajaja
La pareja se llama Marina!

ResponderCitar
(@LaRange)
Respuestas: 15

Molt bones fotos !! Gasss a fondo

Al vídeo també sortiu, eh?

jajajaa..... si  !!!! 😉 ole ole i oleeeeeee.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ResponderCitar
(@LaRange)
Respuestas: 15

El vídeo! I sembla que el youtube m'ha respectat fins i tot la música

Ara per fi l´he pugut verure be amb l´ordinador !!! molt guapo el video i el montatge !!!

Gracies i gasssssssss a fondo

ResponderCitar
Página 2 / 2
Compartir: