Forum
Trial Seva 2012
Fa uns anys que no anava a un trial 4x4 i a estat un matí molt aprofitat, he conegut a uns quans de vosaltres, En Dariso, Miquel, PepeLR, Albert de Projects Car, etc a estat tot un plaer. Em gaudit d'un bon matí amb bona temperatura i sobre tot amb una bona oloreta a benzina ;D ;D. També em fet unes fotos, no gaire bones ja que no he estat per la feina i m'he dedicat més a veure els protagonistes del matí així que aquí us deixo un petit tast:
A que te pillo:
Un bon fart de menjar pols:
Aquest pas ens va fer patir molt, els pilots amb molta sang freda evitaven possar el cotxe rodes amunt.
Aquest és el meu petit aport, espero que us hagi anat de gust i que s'afegeixin molts més.
JuanKi! Desaparecido en combate! Marxo un segon i ja no t'he trobat...
Jo també he fet fotos, i espero que Monsieur Croqueta faci la crònica i utlitzi aquest espai, ja que molts foreros el segueixen. Jo aporto el meu granet de Sorra, amb fotos del Nacho, que ha fet un paper fantàstic!

Poso l'enllaç per si akgú vol fer un cop d'ull: https://plus.google.com/photos/107652375420615079204/albums/5752464778588797857
Ja passaré l'enllaç per descarregar totes les fotos que vaig fer quan pugui.
Salut!
Qstras Miquel que fotos mas chulas y con tanta calidad .....que decir, pues que gente asi es la que necesita este mundillo del trial 4x4 , gente como tu que se hace una pila de km para ver el trial, eso es aficion y ganas de querer hacer algo, ojo y no le hemos invitado a comer ni nada...., que grande eres.
Bueno la siguiente habra que tomar algo queda pendiente,
P.D.ah encantado de conocer a tu pareja eh?
Más fotos del trial en Seva esta mañana.
Nacho se ha esforzado y dió un bonito espectáculo con su Range.

Dariso tuvo una mañana "movidita" de Copi del G.

Mas fotos enFB:
Saludos.
Víctor - VHR
Miquel, em sap greu, m'he quedat a baix a la zona on estavem amb L'Albert de Projects i el PepeLR parlan "de cotxes" i quan ens em adonat s'havía acabat tot i ja no t'he vist, espero que per la propera ens veiem més, de totes maneres tens el meu mail, per qualsevol cosa a la teva disposició. Per cert al cotxe he trobat propaganda i el 15 de Juliol fan una Matinal a Sant Martí Sarroca...
Ehy... Victor vaya tela de fotos que me has hecho,tambien tu tienes merito de venir desde tan lejos para vernos por simple aficion landrovera
Muchas gracias, un saludo y espero verte en la proxima(queda pendiente hacer lo que hemos hablado,ya te llamare)
Hey Nacho, siempre con el Ovalo en el Corazón!!
Resultados del día:

Saludos
Víctor - VHR
Psp enllaços a arxius comprimits plens de fotos en alta calitat, per si algú se les vol descarregar:
Estic penjant un video, espero que estigui menys d'una setmana....
Una salutació!
Felicitats per les fotos! Son molt bones! I moltes felicitats a tots els Land Rover's que han participitat a la nostra categoría... Ja era hora que quedessin per davant del coi de Mercedes G 😉
>:( Molt malament, molt malament... Ostres Miquel... que fins hi tot sortim a les teves fotos i no ens hem conegut. 😮
Per la propera vegada et tens que fixar en les gorres i/o samarretes al·lusives a Land Rover i presentar-te. 😉
Referent al trial, la veritat és que ens ho vàrem passar de conya, bona companyia, zones molt tècniques, aixecades de pota d'infart, i forces ferides de guerra sense grans conseqüències. Quan Mr. Croqueta pengi les seves fotos veureu que els planxistes tenen feineta per una estona.
Carles (GASSMAN)
Era una primera presa de contacte, em vaig acostar al "Boig Conegut" del Nacho jajaja
La propera ja faré prospecció (i sessió fotogràfica) a tots els members del club!
La botiga dels nassos del club per posar els noms/nicks a les samarretes/camises/gorres quan estarà? A qui se li han de demanar??? com funciona el tema?
:occasion14:
Salut!
hola nois!!!, com sempre molt bon ambient en aquests trials.
el nacho i l'albert , l'agusti i el darisu..., es bonic veure com amics deixen la salut per intentar guanyar un a l'altre!!
vaig tenir el plaer de coneixer el juanki i la seva familia..., i si es veritat, ens varem posara xerrar a arreglar el pais..., i sen's va passar les ultimes zones.
tambe vaig veure companys dels dijueves, gassman, croqueta, el pikao, el xavi300.., tota la colla.
va estar molt be!!!