Trial 4x4 aquest ca...

Avisos
Vaciar todo

Trial 4x4 aquest cap de setmana?

74 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
5,901 Visitas
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Pues si , hablamos del mismo Joan  😉 , y para el tema de los neumáticos , en Tamayo creo que sale por unos 12 € cada uno , lo que pasa es que como cuando yo lo he hecho ha sido quitar y montar...no se yo si por solo desmontar sera más barato ...por cierto ...si no estubiésen las cosas como están , esos separadores serian míos  ;D

Un saludo , y si te vas a pasar por mi Pueblo llama  😉

ResponderCitar
(@dimet)
Respuestas: 61

Je, je,... Mira per on jo també vaig estar parlant amb en Carles. La darrera vegada quan estava traient els trofeus de les seves capses. Llavors mateix vàrem marxar...

Je, je,... Mira por donde yo tambíen estuve hablando con Carles. La última vez cuando estaba sacando los trofeos de sus cajas. Justo después nos fuimos...

Salut,
David.

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Pues si , hablamos del mismo Joan , ...por cierto ...si no estubiésen las cosas como están , esos separadores serian míos  ;D

Un saludo , y si te vas a pasar por mi Pueblo llama  😉

Pues lastima, siendo para ti, de haberlo sabido te los doy y ya sabes me los pagas en 6 meses a 25€ o cuando puedas vas pagando, para ti lo que haga falta  ;). Actualmente tienen dos "novias", si los dos se retiran puedes contar con ellos.

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773
Topic starter  

Doncs bé, nois, ja torna un altre cap de setmana de trial 4x4 a Osona, aquest diumenge dia 13/06, a la zona de Seva (atenció a com anar-hi: ens haurem de desviar cap a Taradell i no cap a Seva un cop estiquem a Sant Miquel de Balenyà!). Espero poder donar ànims a en Goliator (força Igualada!) i als veins de Sant Pere de Vilamajor amb el seu proto Land de color vermell ¡Allà ens veurem!

Pues bien, muchachos, vuelve otro fin de semana de trial 4x4 en la comarca de Osona, este domingo 13/06, en la zona de Seva (atención a cómo ir: nos tendremos que desviar hacia Taradell i no hacia Seva una vez hayamos llegado a Sant Miquel de Balenyà!). Espero poder animar a Goliator (aúpa Igualada!) y a nuestros vecinos de Sant PEre de Vilamajor con su proto Land de color rojo ¡Nos vemos allí!

ResponderCitar
(@jacranger)
Respuestas: 128

jo tambe vindre croquet!!! ahir vaig parlar amb el carles i les "cris" ens han donat permis per anar-hi...ens truquem :blob7:

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Coi, Jacranger, ¿Ets el sabater que m'imagino? 😮 😮 😮

ResponderCitar
(@jacranger)
Respuestas: 128

dons si! soc jo croquet,el que te un negoci que va per terra.aprofito per presentarme soc en jordi de palau-solita i plegamans i tinc un range rover que comparteixo amb la meva dona (cris) 3.9 v8 acabat vogue se des fa deu mesos 140.000km. "0" problemes fins ara :),les poques coses que li e fet han estat cmbiarli els filtres,els olis,buguies,pastilles i discs de frens i unes molles grogues britparts amb amortidors de defender 110,la resta esta de serie...de moment.
aquest es un cotxe que enamora i atrapa amb el seu carisma i la historia de la marca i des que conec aquest foro e deixat altres lectures per  apendre i posarme al dia,dons soc un nouvingut amb el mon del 4x4,gracies a tots!.altres aficions: slot,r5gtturbo i fer unes cervesses amb Mr.croqueta :occasion14:

ResponderCitar
(@franc.guday)
Respuestas: 2209

Jo si puc tambe m'escapare!!!!!!  😉 😉 😉

ResponderCitar
(@defendermaniac)
Respuestas: 272

Haviam si jo també m'escapo, que segurament serà que si xk no tinc res a fer el diumenge.
salut i força tracció!

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Benvingut, Jacranger! El diumenge ens veiem a Seva!
Per cert, Franc ¿tenia pipí el teu Defender? Goita com aixeca la poteta!
Salut!

ResponderCitar
(@franc.guday)

Benvingut, Jacranger! El diumenge ens veiem a Seva!
Per cert, Franc ¿tenia pipí el teu Defender? Goita com aixeca la poteta!
Salut!

Mr. Croqueta, doncs si que tenia pipi, no se quin problema te,  li pasa molt sovint!!jeje  A10  😉 😉 😉

ResponderCitar
(@franc.guday)

Bueno, doncs ja he arribat a casa, ha estat be, pero, fa tres o quatre anys ja hi havia anat i si no hu recordo malament era mes espectacular,  😛 😛

Bueno aqui deixo unes fotos, cuan pugui poso el video!! 

ResponderCitar
(@franc.guday)

Aquest es el video:

ResponderCitar
(@maxporcuatro)
Respuestas: 346

bones no a estat malament pero jo m'esperaba algo mes una mica light aquest trial!!!!! la veritat!!!!jo soc nou aqui y en unes setmanes m'entreguen el meu def yo estaba al trial portaba un boxer marro y anaba amb la xicota salutacions desde lliçà!!!!!

ResponderCitar
(@franc.guday)

bones no a estat malament pero jo m'esperaba algo mes una mica light aquest trial!!!!! la veritat!!!!jo soc nou aqui y en unes setmanes m'entreguen el meu def yo estaba al trial portaba un boxer marro y anaba amb la xicota salutacions desde lliçà!!!!!

Jajaja!!  Un boxer marro amb la cua llarga no???  M'he crusat amb tu em pensu, m'he fixat amb el boxer perque normalment tenen la cua tallada!!  😉 😉

ResponderCitar
Página 3 / 5
Compartir: