Trial 4x4 aquest ca...

Avisos
Vaciar todo

Trial 4x4 aquest cap de setmana?

74 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
5,899 Visitas
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773
Topic starter  

Bé, gràcies als participants i al públic al grup de Trial Osona 4x4 tenian una cara diferent a l'anterior participació. Molts més cotxes i important afluència de públic que va fruïr molt de les maniobres de pìlots i màquines. Trams una mica dispersos (bé, servia per caminar una mica i poder tindre excusa per esmorzar una bona buti osonenca!). Algun tram especialment tècnic i altres, que tot i semblar més senzills, deu ni do les complicacions que tenian.
Per desgràcia, no vaig poder localitzar a ningú del Club però hi insistirem.
Salutacions.

Gracias a los participantes y al público, al grupo de Trial Osona 4x4 les cambió la cara con respecto a la anterior participación. Muchos más coches y importante afluencia de público que disfrutó mucho de las maniobras de pilotos y máquinas. Tramos un poco distanciados (bueno, servía para caminar un poco y tener la excusa perfecta para desayunar una buena butifarra de la zona de Osona). Algún tramo especialmente técnico y otros, que a pesar de parecer más sencillos, tenían sus complicaciones.
Por desgracia, no pude localizar a nadie del Club pero insistiré.
Saludos.

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Doncs un servidor va estar tot el matí amb altres RRc i el meu super polar amb el LOGO del CLRTTE, jo anava inflant el pit per si ens creuavem i veies el logo pero no ens vam creuar.... ;D ;D, la veritat es que inflava el pit per respirar ja que cada zona tenies de caminar i jo amb els tres baby's, sempre algú en brazos.. :D, la millor zona la de dalt, llastima del vent.

Fins la pròxima !! ;), per cert quin cotxe portaves  ???, on estava aparcat  ???

Pues un servidor estuvo toda la mañana con otros RRc y mi super polar con el LOGO del CLRTTE, yo iba inflando el pecho por si nos cruzabamos  ;D ;D, la verdad es que inflaba el pecho para respirar ya que cada zona la hacias caminando y yo con los tres baby's, siempre llevaba alguno en brazos.... :D, la mejor la de arriba, lastima del viento.

hasta la próximo !!  🙂 por cierto que coche llevabas  ??? donde lo tenias aparcadado  ???

Xavi

ResponderCitar
(@mendas)
Respuestas: 342

;D

home xavi..jo et vaig veure (arrepenjat al maleter del teu RR ;)) però estavem massa "enfeinats" fent de motxillers del company Joan (també del forum) que participava amb el classic de color marron, unic participant de series del trial..

a viam si coincidim un altre cop i la fem petar!!

hombre xavi..yo te vi (recostado en el maletero de tu RR) pero estavamos demasiado ocupados haciendo de mochileros de nuestro compañero Joan ( tambine del forum) que participava con un classic marron, unico de la categoria series del trial..

a ver si coincidimos otra vez y podemos hablar!!

salut!!

ResponderCitar
(@kowalski)
Respuestas: 127

Hola !!!

dons res nomes comentar que jo també hi vaig ser, i dir que les zones era força dures (bolcada d'un noi de Riudoms, Tarragona amb un Patrol), bona assistència tant de participants com de public..............vaig sentir a dir al conillaire que la pròxima serà el dia 16 de maig a Santa Cecília de Voltregà.

per cert vaig veurà un Disco de un color beix i aparcat amb el cul enfilat a un marge, amb el logo del club enganxat a la part baixa de les aletes del davant, però no vaig poder saber de qui era...............serà la pròxima.............

salutacionsssssssssss

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)

;D

home xavi..jo et vaig veure (arrepenjat al maleter del teu RR ;)) però estavem massa "enfeinats" fent de motxillers del company Joan (també del forum) que participava amb el classic de color marron, unic participant de series del trial..

a viam si coincidim un altre cop i la fem petar!!

salut!!

Ost... quina llastima, vaig veure varies zones del RRC Marró (Joan) i deunidó quins collons.... a les zones al costat del camí asfaltat on ja els preparats patien ell de vegades amb la roda aixacada, de vegades al limit de volcar i de vegades a cop de gas deixan neumatics, superava la zona. Dona-li les meves felicitacions al Joan. Nosaltres intentavem animà al Joaquim RRc Blau Cel competin pero no de serie, una mica preparat.

Kowalski, també quina llastima no coneixens, però bé intentaré anar a la propera a veure si ens coneixem Mr. Croqueta, tu i Mendas.

Al final vam anar a dinar a Seva en un restaurant molt bó, bonic e important per poder fer el café tranquil, amb zona de jocs per els petits..jejeje

Ohh, que lastima vi varias zonas del RRc Marrón (Joan) y vaya cojo... tiene, a veces lo vi con la rueda levantada, otras casi a punto de volcar...superando las zonas, dale mis felicitaciones al Joan. Nosotros intamos animar a Joaquim RRc Azul cielo que competia no de serie, un poco preparado.

Kowalski, tambien que lastima no conocernos, pero intentaré ir a la proxima a ver si nos conocemos Mr. Croqueta, tu y Mendas.

Al final fuimos a comer a Seva, un restaurnte bueno, bonito e importante para tomarcafe tranquilo, una zona de juegos para los peques...jejejeje

Xavi

ResponderCitar
(@mendas)
Respuestas: 342

si!! la veritat es que li va anar molt be...es el mes "jove" de la colla de Land rovers d'Igualada i va aprenent molt i molt ràpid...vam penalitzar molt ( massa) ja que no en teniem ni idea de com anaven les portes ( blaves i vermelles) i això ens feia anar de cul tot el dia..

vam conèixer també a Joaquim i el seu RR blau i es un tio molt ben parit..ens va donar molts consells i ens va animar a seguir competint..potser aviat serem mes de tres d'Igualada..

si!! la verdad es que le fue muy bien..es el mas joven del grupo de Land Rovers de Igualada i va aprendiendo muy muy rapido..penalizamos mucho (demasiado)ya que no teniamos ni idea de como ivan las puertas (azules i rojas) i eso nos hacia ir de culo todo el dia..
conocimos a Joaquim i su RR azul i es un tio muy enrrollado..nos dio muchos consejos i nos animó a seguir compitiendo..posiblemente pronto seremos mas de tres de Igualada

salut!!

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Doncs mira per on, el Disco beig enfilat al marge és el meu! Jo també vaig veure la trencadissa de vidre del Patrol de Riudoms ¡Cordons! ¡Que potser erem un al costat de l'altre i no ho sabiem!
Amb el que vaig disfrutar molt veient-lo va ser amb el RR d'en Rius de Castellterçol, moltes vegades pensava (jo): ¡Acabes de pringar, t'has tancat/obert massa! ¡Tocaràs la porta!... Doncs la gran majoria de les vegades em feia quedar malament i passava perfectament l'obstacle.
El MB G va acabar perdent oli per la part del capó, no sé si es que va acabar perdent el tap de la culata...També és mala sort no haber-nos conegut! Per cert, que bones les butis!
Pues vaya, el Disco beig subido en el margen es el mío! Yo tambié vi la rotura del cristal del Patrol de Riudoms "¡Carámbanos!" 😀 😀 ¡Tal vez estábamos uno al lado del otro y no lo sabíamos!
Con el que disfruté mucho viéndolo pasar fué con el RR de Rius de Castellterçol, muchas veces pensaba (yo): ¡Acabas de pringar, te has cerrado/abierto demasiado! ¡Tocarás la puerta!... Pues la gran mayoría de las veces me hacía quedar mal y pasaba perfectamente el obstáculo.
El MB G acabó perdiendo aceite por el capó, no sé si acabó perdiendo el tapón de la culata... También es mala suerte no habernos conocido! Por cierto, que buenas las butis!

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

¿Qué nois, ens veurem aquest diumenge a Sant Cecília de Voltregà?

¿Nos veremos este domingo en Santa Cecilia de voltregá?

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)

¿Qué nois, ens veurem aquest diumenge a Sant Cecília de Voltregà?

¿Nos veremos este domingo en Santa Cecilia de voltregá?

Ja !!!!, com pasa el temps !!!, en principi si i amb el V8 ... 😉 :D. A veure si ens conexem tots ..... 😮

Ya !!!, como pasa el tiempo!!!, en principio si y con el V8...  😉 :D. A ver si nos conocemos todos..... 😮

Salut,

Xavi

ResponderCitar
(@dimet)
Respuestas: 61

Hola nois,
jo també hi vaig ser, tant al de Balenyà, com al de Montrodon... Només que jo només anava d'espectador... Porto un Disco3 gris amb les enganxines del forum discotr.es... Per poc que pugui també aniré una estona a Santa Cecília.
Realment val molt la pena!!!!
Salut!

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Ok, Dimet, des de Vilamajor, amb tota seguretat pujarem un parell o tres de vehicles (Vitara i Disco confirmats), i sempre com a espectadors, que l'economia "no stà pa aser el furro". Només ens faltaria fer mal bé alguna cosa del cotxe fent algun tram! Salut!

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Doncs bé, nova proba del campionat de Catalunya de trial 4x4, amb força afluència de públic, bastants vehicles inscrits però només 1 de sèrie. Els companys que vàrem anar junts ens vàrem quedar als 2 primers trams (ben a la voreta del bar, no fos cas que tinguéssim sed) que, pel nostre gust, eran els més tècnics i, de fet, vàrem disfrutar molt allà. Qui va aixecar aplaudiments generalitzats a aquests dos trams va ser en Florenci Rius amb el seu RR: digne de veure com fa passar aquest cotxe pels llocs més inversemblants sense penalitzar! Brutal!
Vàrem conèixer al pilot i copilot d'un Proto, un LR de color vermell que porta un V8 3.9 de benzina i uns llarguííííííssims amortidors Selex que surten per sobre del capó.
Per babejar un altre proto, bonic a més no poder, i amb uns acabats dignes d'un turisme tunejat; em refereixo a un Suzuki de color blanc que portava propaganda d'algú de Calaf...
Llàstima de no portar càmara.
¿Algú més hi va anar?

ResponderCitar
(@dimet)
Respuestas: 61

Hola nois,
jo també hi vaig anar. Vaig estar a tres zones, començant per la del bar i les 2 següents. És una passada com passen tots pels diferents trams, però sí que és cert que "el Mestre Rius" impressiona per l'aparent facilitat amb què evoluciona per la pista.
A part d'alguns coneguts de la zona, no vaig reconèixer a ningú més... (Jo portava la samarreta de la Land Party de Les Comes en un intent de fer-me més visible, però...)
A reveure, si més no fins el 13 de Juny!
Salut,
David.

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Hola nois,
jo també hi vaig anar. Vaig estar a tres zones, començant per la del bar i les 2 següents. És una passada com passen tots pels diferents trams, però sí que és cert que "el Mestre Rius" impressiona per l'aparent facilitat amb què evoluciona per la pista.
A part d'alguns coneguts de la zona, no vaig reconèixer a ningú més... (Jo portava la samarreta de la Land Party de Les Comes en un intent de fer-me més visible, però...)
A reveure, si més no fins el 13 de Juny!
Salut,
David.

jeje...yo también estuve , y llevaba la camiseta del Club de nuestro nacional , mis hijos camisetas Landroveras y gorra Land y mi señora también levaba una del Nacional ..estuve por las dos zonas de arriba y después con Carles de Cabra 4x4 y un par de compañeros que me presento , uno entra por aqui y creo me dijo ( disculpa si me equiboco  😉 ) que se llamaba Joan y es amigo de Jordi VM y Xavi 300 .

Con la camiseta de la pàrti vi a más de uno , pero la verdad , yo tambien llevaba la del club y nadie me dijo nada  ;D
dimet , aparque mi coche detrás de tu Dtres , pero la verdad es que no vi cuando marchaste.....

En otra nos conocemos !!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jeje...jo també vaig estar , i duia la samarreta del Club del nostre Nacional , els meus fills samarretes Landroveras i gorra Land i la meva senyora també duia una del Nacional ...vaig estar per les dues zones de dalt i després amb Carles de Cabra 4x4 i un parell de companys que em va presentar , aprop del Bar...  Un entra per aqui i crec em va dir ( disculpa si m 'equiboco 😉 ) que es deia Joan i és amic de Jordi VM i Xavi 300 .

Amb la samarreta de la pàrti vaig veure a més d'un , però la veritat , jo tambien duia la del club i ningú em va dir res ;D dimet , vaig aparcar el meu cotxe darrere del teu Dtres , però la veritat és que no vaig veure quan vas marxar.....

En una altra ens coneixem !!

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)

Si, Txus jo havia quedat amb el Joan per anar pero uns petits problemes amb les nenes em van imposibilitar anar. Si el Joan que dius era entre un "SANTIAGO SEGURA i FELIX RODRIGUEZ DE LA FUENTE"......jjajajaja si, aleshores es el nostre amic. Te un RRc 300 Tdi blau com el meu i un RRc V8.

Si Txus yo habia quedado con Joan para ir pero unos pequeños problemas con las niñas me imposibilitaron asisitir. Si el Joan que dices es entre "Santiago Segura y Felix Rodriguez de la Fuente" ..............jajajaja si, que es nuestro aimgo. Tiene un RRc 300 Tdi Azul como el mio y un RRc V8.

Por cierto Txus, recuerdo una vez que comentastes que conocias a alguien que me puede quitar y poner neumaticos/llanatas...llantas/neumaticos a buen precio, no ???.

ResponderCitar
Página 2 / 5
Compartir: