Forum
Trial 4x4 aquest cap de setmana?
Ja falta menys, tindrem una forta competencia amb els dos Mercedes G.
Així és! M'han arribat comentaris de que el G de color verd està potenciat per un motor RR V8 ¿qué en sabeu?
Així és! M'han arribat comentaris de que el G de color verd està potenciat per un motor RR V8 ¿qué en sabeu?
donç si parlem del que surt en la categoria de preparats es veritat...feina ha tingut per fer-lo cabre a dintre... però el "paio" s'ha muntat una maquina que fa por...els resultats es van poder veure al l'ultim trial on va acabar a les posicions capdavanteres....
salut!!
Doncs sí Mendas, això em comentaven i que, a més, la caixa de canvis també és d'un RR.
Per cert, ahir a Calaf... ¡L'INFERN! Quina calorada, paio, pordiópordiópordió! Em va saber molt de greu però a les 12 passades ja no podia aguantar més i vaig marxar...
Trams... ¿diferents? al menys pel que estem acostumats per la zona d'Osona on l'orografia és molt semblant d'un poble a l'altre on es disP el Camiponat. Aquest cop, els amics de Calaf van disposar els trams en una gravera i, de fet, n'hi havien alguns de molt tècnins, altres amb uns creuaments de pont que feien fredar (com s'arriven a amagar le rodes oposades i com es despenjaven les altres dues), que deies: ¡ostres, no ho aguantarà, es trencarà, segur! Però no, no vaig veure cap incidència mecànica. Les zones habilitades, no com les d'Osona que son natura pura modificada només pel vent i la pluja, en aquest cas estaven delimitades en zones on les màquines de la gravera havien estat treballant o havien passat, deixan uns forats, unes roderes i UNS PEDROTS impresionants enmig, cosa que feia que un tram, aparentment senzill, es compliqués de quina manera. I, evidentment, a mida que passaven cotxes, la cosa encara es complicava més.
En quant als participants, vaig veure que en Rius i en Roura s'anvan persseguint pels trams, que així es controlaven. En Rius amb la seva inseparable motxilera, que com sempra amb les bambes de sola llisa ens feia patir (que cau, que cau!) mentres que la motxillera d'en Roura, a mida que passen les curses, va guanyant en experiència i fa que el seu pilot passi per llocs que no veus gens clar que ho pugui fer. Molt bé a totes dues per que els vostres pilots estan on estan per vosaltres!
Els G... un altre mon, cada cop ni han més; per cert, el G blanc, amb problemes de sobrescalfament, digníssims trams li vaig veure, sense motxiler i amb molt bon tacte de pedal... aixó sí, és un pensament meu, però crec que a aquest motor li queda ben poquet. Més d'un cop el vaig veure fumejar i tenia tota la pinta de cremar oli (espero que no sigui el resultat de la seva última tombada a la darrera cursa del Campionat). Els preparats, qué dir, espectaculars... I com sempre, els RR de benzina fent de les seves i fent-nos fruïr de valent!
Bé, aquells que hi vareu estar (deu ni do la gentada que hi havia) podeu dir la vostre i, els que vareu participar, digue com us va anar, que jo no ho sé!!! 😉
Doncs bé, tornats de vacances, torna el Campionat de Catalunya de trial 4x4, aquest proper diumenge a Els Hostalets de Balenyà. A veure qui ens trobem allà ¿Goliator? ¿Mendas?
Hola,
Estava a punt de publicar el mateix que tu... Doncs a veure què tal aquest diumenge... És bastant possible que hi vagi...
Adjunto link al calendari dels trials, així com indicació de com arribar-hi...
https://files.dropbox.com/u/1327172/trialosona4x4/calendari.htm
Salut!
David.
Doncs bé, tornats de vacances, torna el Campionat de Catalunya de trial 4x4, aquest proper diumenge a Els Hostalets de Balenyà. A veure qui ens trobem allà ¿Goliator? ¿Mendas?
;D ;D
si noi!! al complert! acompanyant de motxillers a l'amic Tumyrange, amb el seu V8 estarem Goliator i jo mateix...per a servir-los!! ;D ;D
esperem veure'ns allà
salut!
Nova i penúltima prova del Campionat de Catalunya de Trial 4x4, aquest diumenge 19 de setembre, a Calldetenes. Esperem que no ens plogui el dia de la competició ¡¡¡Ja hi haurà prou envolic amb la pluja (segons previsió meteorològica) dels dos dies anteriors!!!
Nueva i penútima prueba del Campeonato de Catalunya de Trial 4x4, este domingo 19 de septiembre, en Calldetenes. Esperemos que no llueva el día de la competición ¡¡¡Ya habrá bastante lío con la lluvia (según previsión meteorológica) de los días anteriores!!!
Nois, penúltima proba del Campionat i, per a mi, la millor en quant a zones, al menys a nivell de complicació, amb un munt d'inclinades al límit per a tots els participants que van fer que el públic fes més aplaudiments que a qualsevol estadi de futbol, de veritat, ¡el que us vareu perdre!
Una mica liat el arribar-hi doncs era Festa Major a Calldetenes i tenien un munt de carrers tallats o amb canvis de sentit (també era mercat setmanal i feien una proba d'atletisme) que no et deixaven arribar a la primera a les zones, però tret d'això, organització en la seva línea, increibles zones, piques brutals (el campionat s'acaba!!) amb presència d'en Santi Faro d'MAF de TV3, i una agradable companyonia entre tots els assistents i participants, que tot i lluitar pels títols, molt esportivament es van felicitar els uns als altres, i és que van disfrutar com mai fins al final per l'incertesa de les posicions.
Que dir-vos, faltaven ulls i cames per anar a tot arreu on es lluitaven els punts (el Grup B classe 2 encara s'ha de decidir, 11 punts de ventatja a favor d'en Florenci Rius de Castellterçol a el seu immediat perseguidor, Joaquim Roura de l'Ametlla del Vallès, ambdós amb RR V8, i el Grup C, en Claudi Vivet, que en du 12 punts de ventatja al seu perseguidor, l'Alfons Andreu, tots dos amb Vitares preparats que semblen aranyes ¡com pujen i com giren!). En canvi, en el Grup A classe 2, el tema està decidit, en Joan Manel Tomàs ja té coll avall el primer lloc, amb el seu RR V8. ¡Moltes felicitats, company!
En el Grup B es van tindre que decidir el primer i segon lloc, a igualtat de punts, pel vehicle que tenia més zeros, a l'igual que el tercer i quart lloc ¡Més competència, gairebé impossible! Les darreres 2 zones d'en Joaquim Roura van ser VIGILADÍSSIMES pels seus contrincants, que tots ja habien acabat el trial, i estaven a expenses del que fes el de "La Peca de Lupe" amb el seu RR blau cel per tal de saber les posicions finals i veure com acabava la categoria ¡Esplèndides 2 zones, només amb 2 punts de penalització (marxa enrera) per assegurar el pas, per evitar una possible penalització de 4 punts (toca l'estaca o la fita de pas)! En Florenci Rius, amb la seva copilot, amb la mirada posada a la zona més conflictiva del tram, que en aquesta zona van patir força i van punxar, penalitzant uns quants punts. En Roura, tot i els nervis, va passar molt bé la zona, molt ben guiat per la seva copilot.
Bé, un trial molt maco, amb bona sintonia entre tots els assistents i participants i que va acabar amb múltiples agraïments, entre els d'en Santi Faro, que va dir haber-se sentit acollit com a casa, i que va fruïr d'alló més amb l'espectacularitat de la proba. La veritat és que en Faro, no s'equivoca, va ser de les més espectaculars que ha vist. Des d'aquí la meva felicitació als companys de Cunillaire Competició per la magnífica proba organitzada, on companys del nostre Club, participen i passejen les nostres sigles per Catalunya.
I com es va acomiadar la proba, acomiado aquesta crònica: ¡Salut i benzina!
I per fi aquest diumenge, 17/10/2010, darrera cursa del Campionat de Catalunya de Trial 4x4, aquest cop a Muntanyola, a dos quilòmetres de la C-17, sortida de Taradell però sentit Manresa. ¿Qui guanyarà?
Meno, ja s'acabó!!! En mig d'una espessíssima boira a primera hora del matí (moltíssim públic es passaba el trencall que anava als trams al no veure'l) es va dur a terme la darrera cursa de trial 4x4 del Campionat de Catalunya on encara quedava pendent de confirmar qui es faria amb la victòria al grup B classe 2, que finalment va ser pel Florenci Rius enlloc d'en Joaquim Roura que, aquest darrer, va patir en el seu Range millorat un avaria en el bloqueig que el va impedir competir en igualtat amb en Florenci, qui, de bon principi, va fer valdre d'entrada la seva primera posició del Campionat. Llàstima doncs la baralla podia haver estat molt intensa però a les primeres de canvi es va quedar en una desilusió pel Joaquim i la seva copilot mentres que per la tranquilitat d'aconseguir allò que estava gaire bé al sarró per part d'en Rius i la seva copilot Marta Salvador.
En quant al contingut de la resta de la competició, de nou els vehicles de la zona de Calaf van tornar a fer espectacle, tant el Samurai "reptador" com el Mercedes G amb motor RR V8, l'un per la seva eficàcia en el terreny i l'altre per la mala sort doncs en un parell d'ocasions el vaig veure arrepenjat en un costat.
També molta desgràcia va tindre el Nissan Patrol de l'equip Solarca que, en el mateix tram que el G, va volcar espectacularment, destrossant totalment la carrosseria del cotxe (crec que només li va quedar senser el parabrises davanter). Quina mala sort!
Victòries finals d'en Caludi Vivet amb un Suzuki proto, d'en Puig de Vilamajor amb un Land Rover Defender preparadíssim, pel Florenci en millorats i pel Manel Tomàs en vehicles de sèrie.
I ara només queda esperar a veure qué passa l'any vinent ¿Hi haurà Campionat de Catalunya 4x4 després de 24 anys?
Noi , agrair te les teves cronicas , als que no vam assistir ens ha nat molt be 😉 ...la veritat es que la cosa no esta gaire clara , entre les dificultats que els hi posa'n als organitzadors i les poques inscripcions , financiar una prova aixi no ha de ser fàcil no ....
Chico , agradecer te tus crónicas , a los que no hemos asistido nos ha ido muy bien ;)....la verdad es que la cosa no esta demasiado clara , entre las dificultades que les ponen a los organizadores y las pocas inscripciones , financiar una prueba así no ha de ser fácil no....
Pdt: Tengo el sprai "mágico" para los v8 en mi coche , te lo devuelvo en cuanto nos veamos , dile a tu amigo que os busque en el parquing de acampada y no fui capaz de veros , dales las gracias 😉
Pdt: Tengo el sprai "mágico" para los v8 en mi coche , te lo devuelvo en cuanto nos veamos , dile a tu amigo que os busque en el parquing de acampada y no fui capaz de veros , dales las gracias 😉
Txus, no es meriex l'agraïment per les cròniques, que les he fet amb molt de gust.
Jajajajajá, el tema de l'sprai... Sí que és veritat que en JACRANGER us va donar un pot per l'hidrofòbia del RR de l'Albert ¿oi? Bé, no passa res, que per cert, en Jac em va comentar que em vas rebatejar el nick i el paio encara està riguent! Es veu que et va sortir molt natural i el canvi li va fer molta gràcia! Si un cas, un dijueves d'aquests que es monten per La Garriga arreglem el tema de l'sprai ¿falen?
Vinga una abraçada.
Txus, no se merece el agradecimiento, que me ha apetecdio mucho hacerlas.
Jajajajajá, el tema del esprai... Sí, es verdad que JACRANGER os dio un bote para la hidrofobia del RR de Alberto ¿verdad? Bueno, no pasa nada, que por cierto, Jac me comentó que me rebautizaste el nick y el tío aún está riéndose! Se ve que te salió muy natural y el cambio le hizo mucha gracia! Si acaso, un dijueves de estos que se montan por La Garriga arreglamos lo del bote del espray ¿falen?
Oye, un abrazo.