Trial 4x4 aquest ca...

Avisos
Vaciar todo

Trial 4x4 aquest cap de setmana?

74 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
5,902 Visitas
(@kowalski)
Respuestas: 127

estic d'acord amb vosaltres, a estat un pel light

alguna foto +

ResponderCitar
(@dimet)
Respuestas: 61

Hola a tots,
La veritat, jo no sé si ha estat "light" o no, però he disfrutat força, especialment al final de tot al tram que hi havia darrera el bar, amb volcada inclosa i, el què és millor, auto-recuperació. El Mercedes groc ha quedat amb les quatre rodes enlaire, però una de les de davant encara esgarrapava una mica el marge i, activant el bloqueig de davant i amb gas s'ha "desvolcat" tot solet.
Després l'ha seguit el mercedes blanc, que anava sense motxiller, amb por de repetir la mateixa escena, però ha passat com un campió, sense fer ni un sol punt!!!
Només per això crec que ja ha valgut la pena!
Salut,
David.

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773
Topic starter  

Franc, gràcies pel video. Molt guapo. Max, em sembla que jo vaig tindre que separar-me de tú doncs també portava un gos i tenia el dia una mica revolucionat...
Dimet, estic totalment d'acord amb tú. El darrer tram que varen fer els 2 G van ser espectaculars, un per la volcada i autorecuperació i, l'altre, per la sang freda de fer-se tot el tram, tot sol, anan i tornan, després que també l'hagués mig volcat (no sé si et vas fixar en el frontal dret del G blanc), amb la conseqüent pèrdua de liquits...
Bé, jo vaig disfrutar molt, el vaig trobar força tècnic (girs molt tancats) i amb força espectadors.
Per cert, 4 vehicles de sèrie van participar, cosa que va encoratjar a en Cuni, cap dels Osona 4x4, doncs tenen moltes esperances en aquesta categoria per tal de poder seguir amb aquesta activitat organitzativa.
Felicitats també a en Goliator, a en Mendas, que van estar lluitan fins el final i que, segons en van comentar, van assolir només 16 punts! Molt bé!
Els vilamajorins van seguir en la seva línia amb el seu proto RR 3.5 de color vermell.
Salut a tots!

ResponderCitar
(@dimet)
Respuestas: 61

Adjunto accés directe a la galeria de fotos del Grup 4x4 d'Osona corresponents a aquest trial http://picasaweb.google.es/trialosona4x4/100613TrialDeSeva?feat=directlink#
Entre d'altres, es veu la seqüència de la volcada i auto-recuperació...
Salut,
David.

ResponderCitar
(@franc.guday)
Respuestas: 2209

Guapes les fotos!!  😉 😉

ResponderCitar
(@mendas)
Respuestas: 342

;D

donç si Mr.croqueta!!  aquí ens varem poder medir amb mes vehicles i ...ves per on varem tornar a guanyar!! (o millor dit va guanyar el Company TumyRange,també soci d'aquest Club, tot el mèrit es seu..)

un trial tècnic però de fàcil execució...o sigui una mica light pels espectadors, que per cert cada cop son mes els que s'acosten a veure'ns...a tots ells gràcies pel suport!!

ara toca pensar en Calaf ( població de Conill) l'11 de juliol..on intentarem que els classe G no ens passin al davant, tot i que ells tenen clara ventatge amb els bloquejos de serie >:(...

ResponderCitar
(@maxporcuatro)
Respuestas: 346

noooooooooooooooooooo el meu boxer no te cuaaaa es marro y blanc y molt chatoooo!!!!i no em sona aixo que dius que et vas separar jo vaig marchar cap a les 12!!!!pero bueno en cuant tingui el def faig una quedada per que us pugui coneixer!!!

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Max, jo hi era des dels vols de les 10 del matíc i vàrem marxar a dinar cap les 1 passades. Doncs jo sí que diria que era el teu gos. El meu, estava molt esvelotat i anava a furgar a qualsevol gos que veia... Deuriem estar a uns 5 -10 metres de distància i el meu gos no parava d'estirar per acostar-se, així que vaig optar per canviar de zona.
Per cert, quan erem dinant van arribar els companys de Calaf amb els seus cotxes, entre ells vàrem parlar amb el pilot del G de color "pistatxo" que va volcar; ja el portava gaire bé arreglat: va estirar de la maneta de la porta i el bony es va dissimular! Jajajaja! Es clar, com que el paio és petit, quina porta se li resisteix!

ResponderCitar
(@maxporcuatro)
Respuestas: 346

jajjajaj si que era petit si el del g verd!!!!doncs no se mr croqueta no em sona!!!!pero bueno la proxima ens presentem i si tinc el def l'enseño ja!!!!

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

A tots aquells que us ha semblat una mica light aquesta competició suposo que la debeu estar comparant quan fa uns anys es permetia als copilots enfilar-se pel cotxe, mitjançant cordes i eslingues, anar-se canviant de lloc per tal que el cotxe pssés per la zona. Alló sí que era extrem. Suposo que ho dieu en aquest sentit. Recordar-vos que en aquesta competició, la d'aquest cap de setmana, es va fer un minut de silenci doncs feia 2 anys de la mort d'un dels participants en aquesta proba. Des de llavors, quan s'han fet competicions, han sigut sense copilot però sí amb motxiller.

ResponderCitar
(@franc.guday)
Respuestas: 2209

A tots aquells que us ha semblat una mica light aquesta competició suposo que la debeu estar comparant quan fa uns anys es permetia als copilots enfilar-se pel cotxe, mitjançant cordes i eslingues, anar-se canviant de lloc per tal que el cotxe pssés per la zona. Alló sí que era extrem. Suposo que ho dieu en aquest sentit. Recordar-vos que en aquesta competició, la d'aquest cap de setmana, es va fer un minut de silenci doncs feia 2 anys de la mort d'un dels participants en aquesta proba. Des de llavors, quan s'han fet competicions, han sigut sense copilot però sí amb motxiller.

Tens tota la rao, yo fara un parell d'anys de la ultima vegada que vaig anar a veure un trial d'aquest tipus.   😉 😉

ResponderCitar
(@jacranger)
Respuestas: 128

quina por feia aixo del copilot penjat del cotxe! menys mal que va cambiar la normativa,ara només es pateix per els danys del cotxe. en quan al trial jo vaig estar força distret gaudint de l´ambient i de la emocio de la zona de la part posterior del bar. cony de gos croqueta! feia mes soroll que els v8 definitivament li tenim que buscar una xicota ben peluda!

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Ostres, Jac, jo que no ho deia tan clar... i tú vas i ¡zas! Suposo que qui no hi havia entès fins ara, per fi ho tindrà clar quan deia que el meu gos estava esvelotat! 😀 😀

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Doncs bé, segueix el Campionat de Catalunya de Trial 4x4, aquest proper diumenge a la població de Conill, aprop de Calaf. Per allà hi serem!

ResponderCitar
(@mendas)
Respuestas: 342

😀

donç si!! allà i serem!!  si no veniu us trobarem a faltar!!!

p.d: porteu tots aires acondicionats que ens fregirem!!

salut!!

ResponderCitar
Página 4 / 5
Compartir: