Forum
Trial 4x4 aquest cap de setmana?
Hola a tots! M'han dit que aquest cap de setmana hi ha un trial 4x4 a Osona, no sé ven bé on, si a El Muntanyà o a Muntanyola, prop de Taradell ¿Algú en té notícies? Estaria bé veure'ns en un lloc com aquest ¿oi?
El trial es del Campionat de Catalunya i és a Seva.
El trial es del Campeonato de Cataluña y se celebra en Seva.
Gràcies, Etxivi ¿Pots aclarir-me on exactament? ¿A El Muntanyà, potser?
Gracias, Etxivi ¿Puedes aclararme dónde exactamente? ¿En El Muntanyà, tal vez?
POr lo que he visto es en la carretera de acceso a Taradell, ya habían hecho algunos ahí, pasada la curva sobre el rio. Aunque no te lo puedo asegurar, es lo que se comenta... 😉
aqui teniu tota l'informació... 😉
aqui teneis toda la informacion.. 😉
https://files.dropbox.com/u/1327172/trialosona4x4/index.html
salut!!
Moltes gràcies, companys!! Uns quants amics des de Vilamajor i Palau-Solità anirem a primera hora del matí a Vic a veure una fira d'slot (scalèxtric, mida 1/32 i 1/24) i vehicles clàssics a Vic (mida 1/1) i, després, anirem a veure "ese pedasso de trial 4x4", que, si realment l'organitza en "Cunillaire", això és garantia de trams molt entretinguts!
Buenas....pues esta mañana he estado con la familia un rato por allí y la verdad es que es una lastima la falta de participación , solo 12 coches sumando las distintas categorías , los Range de Estanfi y Roure sorteando las distintas zonas como siempre , espectacular verlos en acción...
No se como han quedado las clasificaciones ya que he marchado antes , a ver si algún compañero ha estado y sabe algo..
Y claro....no tengo fotos.. ;D
Yo también he subido con toda la tropa... a volcado un G, de la única manera en que puede volcar, con toda la suavidad del mundo, que para eso es un Mercedes, no ha roto ni el retrovisor... ni ha doblado chapa... ;D ;D
Nos hemos ido sobre las 13.00, para ver a Alonsito ganar... ni idea del final.
Un poco flojo respecto a otros, pero se ha disfrutado viendo los RR hacer las zonas finísimos, comparado con el Patrol rojo/blanco.
Más que fotos tengo videos, colgaré alguna cuando tenga tiempo 😉
Txus, quan marxaves/arribaves del/al trial, jo arribava, tenies el cotxe aparcat a la dreta sentit poble, amb un logo de La Garriga a sobre del capó ¿oi? Vaig acabar aparcant al fangar al final de camí asfaltat.
Llubi, era al costat mateix del G quan es va recolzar sobre el seu costat dret!! Mira que no coneixer-nos...
Estic amb vosaltres, quina llàstima de la poca participació, de fet, aquests any s'ha obert una nova categoria, de vehicles totalment de sèrie (no cal cap modificació en el vehicle, ni tant sols les barres antivolcatge) per poder passar per unes zones habilitades per aquesta categoria, tan sols has d'estar federat.
Bé, a veure la propera. Miraré de posar informació quan la tingui, que la gent d'Osona 4x4 s'ho mereixen, donat l'esforç que hi posen per tal que tot vagi bé!
jo també viag ser-hi.Teniu rao ,es una pena la poca participació.Parlant amb en cunillaire, em va expressar el seu pesar en que si aixó no millora i s´arriva als 24-25 participans es molt dificil que el campionat es segueixi celebrant.Si han de organitzar-ho i a sobre possar-hi diners:donÇ mala peÇa al teler ...
Crec que hauriem de fer un esforÇ en donarli mes propaganda a aquest event ,doncs penso que molts "quatreros" no saben encara que el campionat es torna ha celebrar.
GPLR
Txus, quan marxaves/arribaves del/al trial, jo arribava, tenies el cotxe aparcat a la dreta sentit poble, amb un logo de La Garriga a sobre del capó ¿oi? Vaig acabar aparcant al fangar al final de camí asfaltat.
Llubi, era al costat mateix del G quan es va recolzar sobre el seu costat dret!! Mira que no coneixer-nos...
Estic amb vosaltres, quina llàstima de la poca participació, de fet, aquests any s'ha obert una nova categoria, de vehicles totalment de sèrie (no cal cap modificació en el vehicle, ni tant sols les barres antivolcatge) per poder passar per unes zones habilitades per aquesta categoria, tan sols has d'estar federat.
Bé, a veure la propera. Miraré de posar informació quan la tingui, que la gent d'Osona 4x4 s'ho mereixen, donat l'esforç que hi posen per tal que tot vagi bé!
Doncs, si, una pena no coneixer-nos! :-[ :-[
Jo penso que no els hem de donar propaganda, ens hem de apuntar nosaltres! I així cada vegada s'apuntarà més gent ;D ;D
A mi només em falta una transfer en bon estat... ::) ::)
Pues si que es una lastima no habernos conocido , vi varios Land , de hecho aparcados delante del mio había un Range y un Disco con 235/85/16 , que es justamente lo que creo que le falta al mio jejeje...bueno , a ver si en otra ocasión , este próximo fin de semana estaré por Torroja del Priorat con 109 lrs en la Calçotada Arbequina , abrió un post con inscripciones , osea que si quereis pasaros ya sabeis ...y si no el Nacional , que esperamos que este estupendo ...o en Ogassa en Julio creo...id apuntando fechas en la agenda jejeje...
Un saludo..
Doncs bé, aquest cap de setmana, el diumenge hi ha trial 4x4 a Montrodon, organitzat per la colla de Trial Osona 4x4... Espero que tinguin més sort aquesta vegada i tinguin més participants.
Pues bien, este fin de semana, el domingo hay trial 4x4 en Montrodon, organizado por la gente de Trial Osona 4x4... Espero que esta vez tengan más suerte i más participantes.
Joer... y la jefa que ayer ya montó planes para ese fin de semana... y yo sin pensar que ya tocaba el siguiente... :-[ :-[
Doncs bé, aquest cap de setmana, el diumenge hi ha trial 4x4 a Montrodon, organitzat per la colla de Trial Osona 4x4... Espero que tinguin més sort aquesta vegada i tinguin més participants.
Pues bien, este fin de semana, el domingo hay trial 4x4 en Montrodon, organizado por la gente de Trial Osona 4x4... Espero que esta vez tengan más suerte i más participantes.
Doncs en aquest un servidor + la family amb el Range Classic i dos RRc mes si que anirem per anima al Joaquim (2º classificat actual, amb un RANGE ROVER CLASSIC), o sigui que a veure si ens veiem !!!. 😉
Pues en este un servidor más la familia con el Range Classic y dos RRC más si que iremos para animar a Joaquim (2º clasificado actual, con un RANGE ROVER CLASSIC), o sea que a ver si nos vemos !!!. 😉
Xavi 300 TDI